LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht.nl

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Har06

Klacht.nl

Ongelezen bericht door Har06 »

Vraagje,

Ik krijg bijna dagelijks van Klacht.nl mailtjes, uitschrijven lukt niet cq is geblokkeerd.
Klacht.nl geeft aan mijn mailadres niet in hun bestand te hebben, is dit niet vreemd???

GJvdZ

Re: Klacht.nl

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Klacht indienen op klacht.nl?

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Klacht.nl reageert niet

Inmiddels Ziggo in geschakelt ivm spam berichten

Mr Ray

Ongelezen bericht door Mr Ray »

klacht.nl is een grote nepzooi.

als je daar een klacht neerzet en je krijgt antwoord van de beklaagd, ook als is het antwoord dat je door kan vallen, is het voor klacht.nl al genoeg om de klacht te vermelden als opgelost.

lekker makkelijker zo kan je idd een hoog percentage krijgen.

bert.geleijnse
Contacteer:

Ongelezen bericht door bert.geleijnse »

De klacht van Mr. Ray kan ik uit ervaring delen.
Klacht.nl gaat er kennelijk vanuit dat iets opgelost is als een bedrijf of instelling reageert dat je "dood kunt vallen" of iets netter gezegd, dat men je klacht ongegrond vindt. Maar heb je voor een oplossing niet twee partijen nodig en wie bepaalt dan dat er een oplossing is ? Klacht.nl misschien ? gesponsord en wel door bedrijven...?
Klacht.nl vindt ook dat een oplossing die niet voor beide partijen bevredigend is, ook een oplossing is. In hun woorden "Helaas kunnen niet alle klachten naar tevredenheid worden opgelost"
Inderdaad, zo kun je je eigen scores flink oppoetsen. Mag je dan spreken van misleiding of niet?

Gesloten