Ik ben al jaren bezig met een klacht tegen Liander, mijn netwerk geeft geregeld bijna wekelijks stroomonderbrekingen van 10 seconden en meer. Ik heb zelf een computer moeten vervangen en er traden geregeld bij andere computer software matige storingen op. Ik heb daarvoor UPSen aangeschaft, dit zijn apparaten die de stroom pieken en net uitval opvangen. Sinds ik deze apparaten er tussen heb ik geen problemen meer. De UPSen melden tevens de stroomstoringen. Bij het indienen van de klachten wordt altijd vermeld dat dit binnen de leveringsvoorwaarden valt.. Bij sommige apparaten werken weer na te resetten. Maar de kosten van deze schade loopt al in de 1000 euro.
Ik vraag mij af of dit niet een algemeen beleid van Liander is om zich eruit te draaien. Bij controle zouden ze een meet station plaatsen. Maar kreeg een standaard brief.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stroomstoring bij netwerk beheerder Liander
-
- Berichten: 24
- Lid geworden op: 05 okt 2007 13:25
- Locatie: Berltsum
Re: Stroomstoring bij netwerk beheerder Liander
Welke regio woon je?
Als je in nieuwbouw of renovatie wijk woonde en er veel gegraven word is het overmacht.
Dus was het een storing in hun netwerk of veroorzaakt door derden?
En een zakelijk contract of huis aansluiting.
Een laptop kan wel half uurtje op accu en heeft geen probleem met stroom pieken en je mag zelf ook maatregelen nemen.
Zonder aanvullende info is het ook voor ons gokken maar ik zou in dit soort gevallen liever verhuizen als het zo bleef.
Netwerk beheerders zijn groot en sterke organisatie waar het moeilijk tegen vechten is.
Als je in nieuwbouw of renovatie wijk woonde en er veel gegraven word is het overmacht.
Dus was het een storing in hun netwerk of veroorzaakt door derden?
En een zakelijk contract of huis aansluiting.
Een laptop kan wel half uurtje op accu en heeft geen probleem met stroom pieken en je mag zelf ook maatregelen nemen.
Zonder aanvullende info is het ook voor ons gokken maar ik zou in dit soort gevallen liever verhuizen als het zo bleef.
Netwerk beheerders zijn groot en sterke organisatie waar het moeilijk tegen vechten is.
Re: Stroomstoring bij netwerk beheerder Liander
Goedendag Natuurmens,
Je omschrijft een nare situatie. Zonder gegevens kunnen wij niet achterhalen wat onze stappen hierin al zijn geweest. Wij adviseren om je melding via e-mail aan ons door te zenden. Dit mag naar [email protected]. Dan gaan we kijken wat we hierin al hebben gedaan en verder nog voor je kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Liander Webcare Team
Je omschrijft een nare situatie. Zonder gegevens kunnen wij niet achterhalen wat onze stappen hierin al zijn geweest. Wij adviseren om je melding via e-mail aan ons door te zenden. Dit mag naar [email protected]. Dan gaan we kijken wat we hierin al hebben gedaan en verder nog voor je kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Liander Webcare Team
Re: Stroomstoring bij netwerk beheerder Liander
Hebben de buren hier ook last van?