LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ista blokverwarming

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
agaat.richter
Contacteer:

Ista blokverwarming

Ongelezen bericht door agaat.richter »

Hoii

Ik schrok toen ik de blokverwarming rekening van ista kreeg a 800 euro. Ik woon in deze flat a 56 vierkante meter sinds mei juni 2015 dus zou deze eind afrekening van mei juni tot december zijn. Plus minus 8 maanden dus

Afijn de afrekening is afgerond 800 euro 100 euro per maand dus! Ik ben bij buren met kinderen gaan kijken en die hebben 300-400 voor het hele jaar betaald.

Als je ista belt en klaagt noemen ze het koffiedik kijken etc. En krijg je geen normale reactie. Ik heb nu een bezwaar ingediend maar gezien hun reactie aan de telefoon heb ik hier een hard hoofd in. Aangezien volgens meerdere buren die metertjes op de kachel niet kloppen.

Waar kan je nog meer terecht als je afrekening niet klopt?
Laatst gewijzigd door agaat.richter op 26 sep 2016 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.

berndv

Re: Ista blokverwarming

Ongelezen bericht door berndv »

ik wil je adviseren om de zoekfunctie op dit forum te raadplegen, er zijn "slechts" 15 pagina's met zoekresultaten.

search.php?keywords=ista&terms=all&auth ... mit=Zoeken

agaat.richter
Contacteer:

Zo aardig wat klachten waarom word er niks aan gedaan :O

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

agaat.richter schreef:.......Ik kreeg vandaag bijna een beroerte........
Persoonlijk hou ik er niet zo van om met dit soort zeer ernstige aandoeningen te spotten !
Helaas heeft een collega dit onlangs mee moeten maken, v r e s e l i j k. Deze altijd actieve man is zijn baan kwijt en veranderd in een zielig hoopje mens welke zwaar invalide is.

agaat.richter
Contacteer:

Excuus bl, ik bedoelde bij wijze van spreken maar ik heb het aangepast.

Pilaster

Ongelezen bericht door Pilaster »

Kijk ook eens op stadsverarming.nl Op deze site staat veel over problemen met stadsverwarming en blokverwarming.

Gesloten