LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantiebestemming 'Europa' forum

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Brombeer

Re: Vakantiebestemming 'Europa' forum

Ongelezen bericht door Brombeer »

Ik ook niet.

Peter.K

Ongelezen bericht door Peter.K »

Ik ook niet.

Brombeer

Dan blijft er maar eentje over en dat is gast 16:20 uur

Peter.K

Ongelezen bericht door Peter.K »

Ja, dat kan dan niet anders.

BROMBEER

Ongelezen bericht door BROMBEER »

Brombeer
Gast

Geplaatst op 31 Oct 2004 16:55 door Brombeer
--------------------------------------------------------------------------------
Ik ook niet.

ZEG GAST, ZOU JE GEEN KRETEN IN MIJN NAAM WILLEN GEVEN? EI.KEL

Brom beer

Ongelezen bericht door Brom beer »

Wil BROMBEER nu eens ophouden met deze topic te verzieken!! :evil:

Brombeer

Je hoeft niet: Brom beer (met een spatie) in te vullen, werkt niet meer!

Is maar een echte: Brombeer
Jammer Gast! ik hoop van harte dat ze je gaan bannen.

Brom beer

Ja, hoop ik ook. Veel succes!

Brombeer

Het is zeer onder de maat dat hier bij een topic bepaalde mensen zijn die dit hier verpesten.

TrosRadar, ban dit soort mensen want het ip-adres kan uitgelezen worden, wordt het wel dun maar de goeie blijven uiteindelijk over.
Laatst gewijzigd door Brombeer op 31 okt 2004 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Brom beer

Geplaatst op 31 Oct 2004 17:09 door Brombeer

--------------------------------------------------------------------------------

Je hoeft niet: Brom beer (met een spatie) in te vullen, werkt niet meer!
Nou vooruit dan: nog één keertje...

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 31 Oct 2004 17:15 door Brombeer

Het is zeer onder de maat dat hier bij een topic bepaalde mensen zijn die dit hier verpesten.

TosRadar, ban dit soort mensen want het ip-adres kan uitgelezen worden, wordt het wel dun maar de goeie blijven uiteindelijk over.
Ik meen me nog andere (soortgelijke) reacties van jou te herinneren.
De pot verwijt de ketel.....

Bekende

Ongelezen bericht door Bekende »

Jeetje zeg! Wil er iemand, naar ik meen, met goede bedoelingen een forum aanbevelen, zitten er weer van die kabouters op het net om te boel te verzieken. Waar slaat het nu toch allemaal op? Ik ga wel naar dat andere forum toe, want dit gaat echt nergens meer over. Hopenlijk blijft het daar een beetje veschoont van dit soort ziekelijke gasten.

Bekende 8)

Gast

Nu beste bekende ik ben op die nieuwe site wezen kijken maar dat moet nog geheel opgezet worden.Dus daar heb je nog niets aan.Voorlopig even de tijd nemen om het te laten ontwikkelen.Voorlopig
laat ik het er maar bij. En ik vind het wel ingewikkeld om er in te geraken.Misschien omdat ik nog niet eerder op zo;n manier er in wilde komen.Vreemde opzet en wacht wel tot het gaat lopen. succes ermee.
Even aan wennen aan de manier van opzet.

Bekende

Ongelezen bericht door Bekende »

Beste gast van hierboven. Maar zo is dit forum ook ooit begonnen, weet je nog wel? En dat andere forum gaat enkel en alleen maar over vakantie zaken, dus niks geen geleuter (hoe erg soms ook) over legio, energiebedrijven, telefonie, spywware, hoop onzin, enz.enz.

Groetjes.

Gast

'T is wel heerlijk stil geworden rond Brombeer.

Gast

Tsa bekende dat is zo.Maar op die topic ben je ook niet verplicht te registreren of in te loggen.Hoe wil je het daar zuiver houden???
Deze topics beginnen goed en daarna gaat het goed fout.Maar ik ben wezen neuzen daarop en dan kom je ook het inloggen tegen of registreren tegen. En daarom is het een beetje verwarrend.Maar ik had nog wat vragen omtrent die nieuwe pagina. Daar loop ik dan nu tegen aan. Maar dat komt later dan wel een keertje. Ik ga er maar een paar nachtjes over slapen,misschien dat ik er dan uit kom.Groetjes .

Gast

Als je met vragen zit, dan moet je er na toe gaan en dan vraag je het. is toch simpel dacht ik.
Er is een gastenboek en op het forum kun je ook vragen. er staat zelf een contact button, dus wat let je?

groet.

Gast

Tsa bekende dat is zo.Maar op die topic ben je ook niet verplicht te registreren of in te loggen.Hoe wil je het daar zuiver houden???
Deze topics beginnen goed en daarna gaat het goed fout.Maar ik ben wezen neuzen daarop en dan kom je ook het inloggen tegen of registreren tegen. En daarom is het een beetje verwarrend.Maar ik had nog wat vragen omtrent die nieuwe pagina. Daar loop ik dan nu tegen aan. Maar dat komt later dan wel een keertje. Ik ga er maar een paar nachtjes over slapen,misschien dat ik er dan uit kom.Groetjes .
Gast,
Dat is pure nonens wat je nu verteld, want dit kom je hier net zo goed tegen, het is zowel hier als daar een PHPBB forum. Maar ik heb (zoals ik vaak hier op het forum zie) sterk het idee dat users maar iets te zeuren moeten hebben alvorens ze gaan nadenken.

Gast

Gast van 10:51 ik klets geen onzin.Maar dat ter zijde.Aan u de vraag wat betekend phpbb ???Misschien een domme vraag maar toch weet ik het niet wat het betekend. Bedankt alvast. aan dit systeem ben ik gewend en de nieuwe site is toch anders van opzet dat deze forums. En volgens proberen op de nieuwe site moet je eerst inloggen of registreren om het prikbord of reacties te kunnen lezen.Maar goed zal wel aan mij liggen,dat ik het niet geheel begrijpt Daarom is het wennen en kijken wat het werkelijk wordt. groetjes.

Gast

Gast,

Klopt niet helemaal wat u zegt, je hoeft je niet in te loggen of te registreren.Die optie`s zijn er alleen voor users die zich geregistreerd hebben. Net zoals hier! De forums zijn identiek.
Ok, de indeling qua forums (onderwerpen) zijn anders maar de werkwijze is en blijft hetzelfde.

Je kunt gewoon alle topics bekijken en desgewenst een bericht plaatsen en/of reactie geven zonder dat je geregistreerd bent.

PHPBB (PHP-bulletin-board) betekent alleen de aanduiding van het forum.

groet

Gesloten