LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone....inmiddels 4 weken mobiel kwijt.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
LLDHV

Vodafone....inmiddels 4 weken mobiel kwijt.

Ongelezen bericht door LLDHV »

Het is een lang verhaal maar zal het kort houden.
Mijn mobiel ter reparatie aangeboden voor een simpele reparatie.
Uiteindelijk is mijn mobiel 15/9 afgeschreven omdat hij niet gemaakt kon worden.
Dus via status van vodafone blijft mobiel bij reparateur.
Nu zijn we inmiddels 16!! dagen verder en ik heb nog geen nieuwe telefoon.
Via website, telefoon en winkel contact gehad maar ze sturen me van kastje naar de muur.
Ze zeggen dat ze een voucher van Samsung nodig hebben om mij een nieuw mobiel te geven maar Samsung komt dus niet over de brug met dit papiertje.
Telefoon had ik pas 2,5 week in mijn bezit en dus een nieuwe telefoon.
In totaal nu 4 weken mijn nieuwe mobiel kwijt en geen idee wanneer ik dan uiteindelijk een nieuwe krijg.
Ben behoorlijk gefrustreerd!
Wie heeft dit meegemaakt en weet hoe ik dit nu het beste kan oplossen?

Julie4444

Re: Vodafone....inmiddels 4 weken mobiel kwijt.

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Als Vodafone de verkoper is moeten zij ook een nieuwe leveren. Samsung heeft daar niets mee te maken. Als ze dit weigeren kun je ze officieel in gebreke stellen met een finale termijn om het op te lossen. Als ze dat dan niet doen kun je daarna de koop terug te draaien en je geld terug eisen.

Pimosa

Ongelezen bericht door Pimosa »

Blijkbaar geheel normaal, wacht nu al zes weken op een ander toestel, dit na maandenlange ellende met het steeds weer defecte toestel en allerhande inspanningen om het weer functioneel te krijgen. Ze gaan van alles doen, maar er gebeurt niets. De combinatie Vodafone / Samsung is een drama. De onkunde viert hoogtij en de klantvriendelijkheid is zeer ver te zoeken. Belachelijk een dergelijke lange wachttijd, want het gaat hier op producten met een inkoopwaarde van hooguit een paar honderd dollar.

Hawk-Eye

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

naar de verkoper en een nieuwe eisen van hen, u heeft neits met samsung te maken...

Gesloten