Op Vliegticket van cheapticket zijn bestemmingen omgedraaid
Mijn zoon heeft via cheaptickets een reis geboekt van Amsterdam naar Baku.
vervolgens heeft hij een ticket gekregen van Baku naar Amsterdam!
we hebben 4 stappen doorlopen op de site waarbij ik voordat ik mijn personalia heb ingevuld ook nog een een bladzijde heb gekregen waarop staat;
Amsterdam/datum -Baku/datum
Baku/datum -Amsterdam/datum,
en dan verder naar betalen, het is onmogelijk om dit fout te doen.
zij hebben er van gemaakt;
Baku/datum -Amsterdam/datum
het omboeken vraagt cheaptickets 391 euro voor.
eigenlijk kreeg hij een automatische mail retour, ze lezen de mail niet eens.
het is hun fout, wat kan hij nu doen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Op Vliegticket van cheapticket zijn bestemmingen omgedraaid
Re: Op Vliegticket van cheapticket zijn bestemmingen omgedraaid
bewijzen dat het hun fout is.MARBUV schreef: het is hun fout, wat kan hij nu doen?
dat is aan u. Het lastige van de wet is, dat die de stelling heeft, wie eist, bewijst. U zegt dat de website een fout heeft gemaakt en u vindt dat u op grond daarvan niet die kosten voor het ombouwen hoeft te dragen. U eist dus kosteloos die wijziging. Dus bent u degene die zou moeten bewijzen dat de website de gegevens niet juist heeft verwerkt. Dat zou kunnen met ondermeer kunnen met screenshots, indien u die heeft. Cheaptickets hoeft hierin eigenlijk niet heel veel te doen, tenzij u met bewijzen komt, zijn zij gerechtigd om deze kosten in rekening te brengen als u wilt wijzigen.
Daar heeft u natuurlijk een print van bewaard?we hebben 4 stappen doorlopen op de site waarbij ik voordat ik mijn personalia heb ingevuld ook nog een een bladzijde heb gekregen waarop staat;
Baku/datum -Amsterdam/datum,
en dan verder naar betalen, het is onmogelijk om dit fout te doen.
Deze kan u als bewijs opsturen.
Ik maak overal een print van
gr Henk