De medewerkers die jij spreekt hebben daar compleet geen kaas van gegeten das zo dan moet je bij de technische mannen zijn en die komen echt niet aan de lijn.
Dat je op vakantie bent leuk, maar er is ingebroken volgens jou in de modem dus zal jij dat moeten aantonen en niet Telfort.
Volgens mij weet je niet eens wat voor modems ze hebben en wat er voor software inzit.Telfort levert een bagger modem dat eigenlijk de naam modem nauwelijks mag dragen, weet dat zelf ook, raadt TS aan een ander modem te kopen (eigenlijk had Telfort dat moeten betalen), om zo de problemen op te lossen, en Telfort adviseert een Fritzbox. TS doet braaf wat Telfort adviseert en koopt zo'n ding. Problemen opgelost. En nu wil jij de schuld in de schoenen van de consument schuiven omdat Telfort het probleem van een bagger modem afschuift op de betalende consument....
Telfort, KPN, en nog wat gebruikten eerst de 789 toen zijn ze overgegaan op de 220 toen de V8, V9, en de V10 word sporadisch uitgeleverd.
Voor huis tuin en keuken gebruik zijn deze modems goed geschikt, voor zakelijke toevoegingen niet alleen hangt er daar toch meestal een firewall en router van de klant aan.
De modem doet gewoon wat ie moet doen alleen de WIFI is bij vele modems bagger en daar hebben ze routers voor uit gevonden.
Dus kortom stellen dat die modems slecht zijn is gewoon kul, want 99 van 100 problemen zijn wifi gerelateerd en dat heeft niks met je binnenkomende signaal te maken enkel alleen de adapter in die modems