Wij halen je mobiele toestel op voor reparatie en je ontvangt jouw toestel 2 dagen later gerepareerd retour!*
*Deze service is gratis en wordt 2 dagen later gerepareerd teruggestuurd, mits je toestel binnen de garantievoorwaarden valt en wordt aangemeld binnen de daarvoor aangeboden tijdvakken..Dit roepen ze dus maar ben mijn mobiel inmiddels al een maand kwijt . 5 oktober kreeg ik een voorstel eindelijk . Zou een nieuw toestel moeten hebben oke 435 euro hoop geld maar goed levering binnen 10 werkdagen .Maandag 17 oktober maar is gebeld met dynafix leuk muziekje 2 minuten gesproken 12 euro achteruit . Die leggen het weer bij samsung nou die ook maar is gebeld .Schijnen leverings problemen te hebben . Kan nog wel een aantal weken duren waar kan ik nou mijn schade verhalen .Mijn abonnement kost 61 euro per maand niet gebruikt omdat er zo een mini kaartje inzit die niet in elke telefoon past .Maar wie verwacht nou dat dit 7 tot 8 weken gaat duren als ze zeggen 2 dagen. Kosten nu dan 435 euro telefoon rond de 100 euro abonnement en 12 euro bellen word hier niet vrolijk van wat kan ik het beste doen ....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] repareren samsung s7 edge
repareren samsung s7 edge
Laatst gewijzigd door ikke1965 op 19 okt 2016 00:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: repareren samsung s7 edge
Nou, het beste is om het verhaal in te korten en dan gelijk wat interpuncties erin te verwerken. Dat leest wat makkelijker. Nu is het een echte woordenbrij...wat kan ik het beste doen
Re: repareren samsung s7 edge
wat ik uit je verhaal haal:
Dit gaat dan ook niet op:
als je een dergelijk bedrag moet betalen, valt de schade dus niet binnen de garantie.ikke1965 schreef:Zou een nieuw toestel moeten hebben oke 435 euro hoop geld
Dit gaat dan ook niet op:
ikke1965 schreef:Wij halen je mobiele toestel op voor reparatie en je ontvangt jouw toestel 2 dagen later gerepareerd retour!*
*Deze service is gratis en wordt 2 dagen later gerepareerd teruggestuurd, mits je toestel binnen de garantievoorwaarden valt en wordt aangemeld binnen de daarvoor aangeboden tijdvakken.
vreemd, aangezien u belt met een telefoonnummer dat 0,45 euro per minuut kost. Eventueel de kosten van de mobiele telefoon er bij, maar dan zou 12 euro en 2 minuten gesprek wel heel vreemd zijn.ikke1965 schreef:Maandag 17 oktober maar is gebeld met dynafix leuk muziekje 2 minuten gesproken 12 euro achteruit .
Hier zijn hele handige adapters voor te koopikke1965 schreef:Mijn abonnement kost 61 euro per maand niet gebruikt omdat er zo een mini kaartje inzit die niet in elke telefoon past
probeer de kosten te verhalen op dynafix. Ik geef je alleen niet heel veel succes, ik wens je het je overigens wel.ikke1965 schreef:Kosten nu dan 435 euro telefoon rond de 100 euro abonnement en 12 euro bellen word hier niet vrolijk van wat kan ik het beste doen ....