LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] adsl lite abonnement

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

adsl lite abonnement

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb ook een klacht over wanadoo het betreft een adsl abonnement. Ik werd gebeld op woensdag 25 juni of ik een aanbod van wanadoo wou 4 maand adsl voor 19,95 en daarna 34,95 ik heb daarop bedenktijd gevraagd waarop zei me weer belde op 30 juni ik ben toen op het aanbod in gegaan en kreeg op 2 juli weer een telefoontje met de vraag of alle gegevens klopten dat was zo dus alles was in orde voor een abonnement maar ik kreeg tot mijn verbazing later te horen dat ik 29,95 per maand moest gaan betalen want ik was volgens hun pas in juli het abonnemnet aangegaan en toen gold die actie niet meer van 19,95 ik heb toen gezegd dat ik het daar niet mee eens was maar er werd niks aan gedaan ik heb toen een aantal emails gestuurd waar een tijd lang niks mee gedaan werd en kreeg een aantal weken later te horen dat ik maar moest bellen want hun konden niks met mijn probleem. dat heb ik een aantal keren geprobeerd maar je word rustig een half uur in de wacht gezet en dat voor 10 cent per minuut dat heb ik dus opgegeven en heb darna een boze brief gestuurd maar daar tot op de dag van vandaag nog geen enkele reactie op gehad. :twisted:
Ik vraag me af of dit vaker voorkomt.

Geejee
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2004 21:46

Re: adsl lite abonnement

Ongelezen bericht door Geejee »

Ik heb een tweejarrig abonnement bij Tiscali. Inmiddels zijn de prijzen verlaagd en wil ik als straks mijn abo afloopt naar een sneller maar goekoper abonnement.
Toen ik dit aanvroeg viel ik van mijn stoel van verbazing, want overstappen naar een goedkoper abonnement kost 25 euro :o. Overstappen naar een duurder abo is gratis! en ook als ik opzeg en opnieuw lid wordt is dat gratis. Dat is toch idioot of ligt dit aan mij?

Gast

Re: adsl lite abonnement

Ongelezen bericht door Gast »

:( Ik heb gemaild naar Hetnet of ik kon overstappen naar de KPN, deze ADSL aansdluiting kost €21,95 per maand en die van Hetnet €19,95 per maand. Maar aangezien ik bij Hetnet maar 250MB mag downlouden en bij de KPN voor een paar euro meer 1500 MB krijg was ik hierin geintereseert. Ik dacht altijd dat Hetnet en KPN het zelfde bedrijf waren, ik betaal ook altijd via de KPN. Ik kon niet overstappen want de KPN was toch een andere provider, ik moest maar mijn contract uitdienen. en mocht ik toch overstappen ik eerst €30,00 moest betalen aan de KPN. Ik heb gevraagd waar dit stond in de overeenkomst, want ik heb dit nergens gelezen. Ik vraag mij af of dit allemaal zo maar kan. en of dit geen bedrog is. Je zal toch als provider de klant moeten vertellen waar hij aan toe is, en dit is dus nier gebeurd.

plop
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 okt 2004 17:32

Re: adsl lite abonnement

Ongelezen bericht door plop »

hetnet en planet zijn idd 1, beide zitten op precies hetzelfde netwerk.
dit kan je simpel weg zien aan de dns servers, precies dezelfde ip's.
iets heel fouts maar via een pingscan met resolve kan je zelfs zien dat de gebruikers door elkaar heen zitten.

overschakelen naar een ander account is een kwestie van een stekkertje (simpel gezegt) ompluggen.
btje maf idd dat dat geld kost als je naar een goedkoper account wil, maar ze gaan dan ook minder verdienen.
opzeggen en een andere verbinding aanvragen is niet leuk meer, duurt 2-3 maanden voor je de nieuwe verbinding krijgt nadat je bent afgesloten.
maar meer info over dit soort dingen kan je beter zoeken op een adsl forum.

plop

Gesloten