ik kreeg een Definitieve berekening van mijn zorgtoeslag 2015 een ander half maand geleden opgestuurd en moest het teveel gekregen bedrag terug betalen.
nu krijg ik vandaag weer een Definitieve berekening van mijn zorgtoeslag 2015 en moet dus nu nog meer terug betalen.
mijn vraag is mag dit zo maar bij mijn weten is definitieve berekening toch definitief of hebben ze bij de belasting een ander woordenboek.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Definitieve berekening zorgtoeslag toch niet zo definitief?
Re: Definitieve berekening zorgtoeslag toch niet zo definitief?
De Belastingdienst mag u een nieuwe definitieve berekening toeslagen toesturen.
Leest u zelf de informatie van de Belastingdienst hieronder.
Veranderen uw gegevens na de definitieve berekening?
Het kan voorkomen dat uw gegevens nog veranderen nadat uw toeslag definitief is berekend. Verandert het inkomen waarmee uw toeslag is berekend? U krijgt dan altijd een nieuwe definitieve berekening. Gaat het om andere gegevens? Dan kunt u een nieuwe berekening krijgen tot 5 jaar na het jaar waarvoor u de toeslag kreeg.
Lees hier
Leest u zelf de informatie van de Belastingdienst hieronder.
Veranderen uw gegevens na de definitieve berekening?
Het kan voorkomen dat uw gegevens nog veranderen nadat uw toeslag definitief is berekend. Verandert het inkomen waarmee uw toeslag is berekend? U krijgt dan altijd een nieuwe definitieve berekening. Gaat het om andere gegevens? Dan kunt u een nieuwe berekening krijgen tot 5 jaar na het jaar waarvoor u de toeslag kreeg.
Lees hier