LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] E-mails verloren, kan ik ze nog terughalen?

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
plebpleb

E-mails verloren, kan ik ze nog terughalen?

Ongelezen bericht door plebpleb »

Door spam zijn enkele e-mails verloren gegaan en kan ze niet meer in mijn "Post In" nog ontvangen...
Hoe kan men verdwenen e-mails terugplaatsen in de mailbox....
Laatst gewijzigd door Radar op 10 nov 2016 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast: meer informatie

Moneyman

Re: E-mails verloren, kan ik ze nog terughalen?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Waarom plaats je dit in "hypotheken"?

Wat is er precies gebeurd? Iets meer info is wel handig... Heb je mails verwijderd? Staan ze niet in de map verwijderde items? Welk programma gebruik je?

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Als ze nog in de verwijderde items staan, of deleted items op een Engelstalig systeem, dan kan je ze vanaf daar gewoon weer naar de inbox slepen. Bij online diensten als gmail blijven verwijderde items ook een poosje, ik meen 30 dagen, staan, en er is er ook de optie om ze terug te plaatsen in de inbox. Als je in je lokale e-mailprogramma "leeg verwijderde map bij afsluiten" hebt aangevinkt, of de mails zijn ouder dan 30 in je gmail etc, dan zijn ze onherroepelijk verwijderd vrees ik.

plebpleb

Moneyman schreef:Waarom plaats je dit in "hypotheken"?

Wat is er precies gebeurd? Iets meer info is wel handig... Heb je mails verwijderd? Staan ze niet in de map verwijderde items? Welk programma gebruik je?
Hallo, De Radar-site is best ingewikkeld en wist niet dat dit geplaatst is bij Hypotheken....
Probeer 'n beetje duidelijkheid te geven omtrent mijn probleem...
Krijg al 'n tijdje de nieuwsbrieven van Kassa niet meer ook bij Radar was dit gebeurd en die hebben dit vanzelf omgelost...
Bij Kassa blijft 't probleem houden en heb al van alles geprobeerd...
Misschien weet u wel raad/tip om dit euvel te verhelpen...
Dank Alvast....

plebpleb

breien schreef:Heeft u al gekeken in het prullenbakje? Weggegooide mail komt bij mij in het prullenbakje en kan ik dus weer terug halen. Pas na dertig dagen wordt de mail definitief weggegooid bij mij.
Welk prullenbakje bedoelt u...Heb dit zg. aangeklikt en vermeld dat de mail wordt verwijderd...

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

plebpleb schreef:
Moneyman schreef:Waarom plaats je dit in "hypotheken"?

Hallo, De Radar-site is best ingewikkeld en wist niet dat dit geplaatst is bij Hypotheken....
Probeer 'n beetje duidelijkheid te geven omtrent mijn probleem...
Krijg al 'n tijdje de nieuwsbrieven van Kassa niet meer ook bij Radar was dit gebeurd en die hebben dit vanzelf omgelost...
Bij Kassa blijft 't probleem houden en heb al van alles geprobeerd...
Misschien weet u wel raad/tip om dit euvel te verhelpen...
Dank Alvast....
Is het probleem dat je mails die je wel hebt ontvangen kwijt bent, of kun je bepaalde e-mails niet meer ontvangen? Dat zijn totaal verschillende issues.

Heb je niemand in je omgeving die iets meer verstand van computers heeft?

Gesloten