Hallo,
Wij willen graag kunstof kozijnen laten plaatsen. Ik heb veel opgezocht op internet met ik twijfel over 2 verschillende zaken waar ik niet uitkom.
1 . Kwaliteits verschil inoutic en schuco?
2 . Voor en nadelen van het plaatsen met of zonder stelkozijn? De 1 doe het net pur en kit de ander met een aanslag rubber. Dit heeft beide natuurlijk een verschil in zowel aanzicht als kwaliteit kwa isoleren.
Beide vinden natuurlijk dat hum manier van plaatsen en het merk kozijnen het beste is haha !
Wie kan mij helpen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Advies gevraagd bij aanschaf kozijnen
Advies gevraagd bij aanschaf kozijnen
Laatst gewijzigd door Radar op 21 okt 2016 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Re: Advies gevraagd bij aanschaf kozijnen
Hallo quark,
Bedankt alleen ik kan hier niet echt het antwoord vinden wat ik zoek. Lees wel een stukje over kit bij houten kozijnen. Maar niet echt over de beste manier om en kunstofkozijn te monteren....
Of kijk ik verkeerd?
Bedankt in ieder geval
Bedankt alleen ik kan hier niet echt het antwoord vinden wat ik zoek. Lees wel een stukje over kit bij houten kozijnen. Maar niet echt over de beste manier om en kunstofkozijn te monteren....
Of kijk ik verkeerd?
Bedankt in ieder geval
Heb je op de site ook even verder gezocht ? https://www.eigenhuis.nl/zoekresultaat? ... ozijnen%20Gld schreef:Hallo quark,
Of kijk ik verkeerd?
Bedankt in ieder geval
kit en pur sluit werkelijk elke kier, rubber niet altijd...
Beste Gld.
Jaren geleden ben ik tijdens Open Dagen in de fabriek van de firma Op 't Hoog (www.opthoog.nl) geweest. Ik heb daar een geweldige rondleiding gekregen en kon echt alles vragen over kunststof kozijnen. Een jaar later heb ik mijn huis van boven tot onder door Op 't Hoog van kunststof kozijnen, dubbele beglazing én deuren laten voorzien. De fabriek, die je kunt bellen en bezoeken, heeft eigen installatieteams die door heel Nederland reizen. De werkzaamheden bij mij verliepen super goed en waren in 4 achtereenvolgende dagen klaar. Sindsdien genieten wij dag in, dag uit van het stuk vakwerk.
Tenslotte: wij hebben 5 firma's offerte laten maken en tussen de duurste en goedkoopste (Op ;t Hoog) zat maar liefst 5.000 euro verschil !
Jaren geleden ben ik tijdens Open Dagen in de fabriek van de firma Op 't Hoog (www.opthoog.nl) geweest. Ik heb daar een geweldige rondleiding gekregen en kon echt alles vragen over kunststof kozijnen. Een jaar later heb ik mijn huis van boven tot onder door Op 't Hoog van kunststof kozijnen, dubbele beglazing én deuren laten voorzien. De fabriek, die je kunt bellen en bezoeken, heeft eigen installatieteams die door heel Nederland reizen. De werkzaamheden bij mij verliepen super goed en waren in 4 achtereenvolgende dagen klaar. Sindsdien genieten wij dag in, dag uit van het stuk vakwerk.
Tenslotte: wij hebben 5 firma's offerte laten maken en tussen de duurste en goedkoopste (Op ;t Hoog) zat maar liefst 5.000 euro verschil !
Want je mag op dit forum niks positiefs zeggen???breien schreef:Dit lijkt mij reclame.Safetyman schreef:Beste Gld.
Jaren geleden ben ik tijdens Open Dagen in de fabriek van de firma Op 't Hoog (http://www.opthoog.nl) geweest. Ik heb daar een geweldige rondleiding gekregen en kon echt alles vragen over kunststof kozijnen. Een jaar later heb ik mijn huis van boven tot onder door Op 't Hoog van kunststof kozijnen, dubbele beglazing én deuren laten voorzien. De fabriek, die je kunt bellen en bezoeken, heeft eigen installatieteams die door heel Nederland reizen. De werkzaamheden bij mij verliepen super goed en waren in 4 achtereenvolgende dagen klaar. Sindsdien genieten wij dag in, dag uit van het stuk vakwerk.