Voor mij niets als lof voor Bol.com Ik krijg alles altijd netjes op tijd en je wordt altijd heel goed geholpen door hun klantenservice en altijd je krijgt altijd je geld terug. Je kunt ook later betalen als je dat liever doet zonder extra kosten en gratis verzending boven 20 euro
Je moet wel even goed kijken als je iets besteld dan staan er soms ook levertijden bij omdat het soms van een andere firma moet komen. En als je iets niet snapt even een telefoontje en ze lopen helemaal met je mee door je bestelling en kunnen je alles erover vertellen. Dus ik denk dat die persoon van de late CD niet goed gekeken heeft en het is net als een ander al zei dit soort dingen moet je niet bij BOl.com bestellen maar de begrafenisondernemer laten regelen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Antwoord Bol.com over de Begrafenis CD
Re: Antwoord Bol.com over de Begrafenis CD
ik zou zeggen, bovenaan zit de zoekfunctie, het is niet altijd rozengeur en maneschijn.Ansie49 schreef:e krijgt altijd je geld terug. Je kunt ook later betalen als je dat liever doet zonder extra kosten en gratis verzending boven 20 euro
waaaaaat?Ansie49 schreef: Dus ik denk dat die persoon van de late CD niet goed gekeken heeft en het is net als een ander al zei dit soort dingen moet je niet bij BOl.com bestellen maar de begrafenisondernemer laten regelen.
Re: Antwoord Bol.com over de Begrafenis CD
Het moest geen warme douche voor de Bol medewerker zijn, maar een koude douche, omdat de persoon de bestelling niet heeft gekregen.