Rarag schreef:Het een risico investering, met risico kan je op hoog rendement rekenen als het goed gaat. Verder werkt het als bitcoin, alleen is de munt niet openbaar. nog niet begrijp, maar verder kan de munt gewoon verhandeld worden op
www.xcoinx.com. Je kan je je onecoins gewoon ten gelden maken.
voor zover je het nog niet gelezen hebt, onecoin bestaat niet meer. De mensen achter onecoin zijn inmiddels allemaal opgepakt. Er zullen vast nog wel mensen zijn die ze gekocht hebben en willen verhandelen, maar er zullen er nooit meer meer komen.
Rarag schreef:Dan blijft aan de vraag, het het ponzi scheme. wat is het verschil tussen amway of herbalife.
er is bijna geen verschil, alleen heb je bij herbalife in ieder geval nog (waardeloze) producten in handen, bij onecoin heb je een fictieve munt, die niet eens tastbaar is.
Rarag schreef:Heineken betaald 100milj voor sponsering van de F1 voor naamsbekendheid
wat het reclamebudget van een commerciele onderneming hier mee te maken heeft begrijp ik niet. Als je aandelen van heineken koopt, ben je aandeelhouder met de daarbij behorende voordelen wat betreft eventueel uit te keren dividend, of puur voor de handel. Als je als consument heineken koopt, ontvang je er een product voor. Voor onecoin koop je je in bij een onderneming die in de toekomst munten wil gaan uitgeven, maar je feitelijk niets hebt, aangezien de personen achter onecoin, allemaal in de bak zitten. Bij deze arrestatie is er tevens een bedrag van ruim 30 miljoen dollar in beslag genomen.
Rarag schreef:MLM betaald bonussen om reclame te maken. Niks verkeerds aan, ik betaald mijn werknemers een bonus als zijn een klant aanbrengen.
maar moeten jouw werknemers je eerst geld betalen om voor je te mogen werken? Weet niet wat voor werknemers je hebt, maar voor zover ik weet hoeft een verkoper bij de mediamarkt niet eerst zelf zijn spullen te kopen, waarna die ze in de winkel weer door mag verkopen. Daarnaast ontvangen werknemers ook loon.
Rarag schreef:Je kan investeren, je winst pakken op xcoinx een klaar.
Hoe dan? Je handelt in lucht. De site die je noemt werkt trouwens niet eens, de exchange is closed. Die zal ook closed blijven. De FAQ is leeg. De News-pagina is leeg. Dit is ook de enige plek waar je überhaupt iets zou kunnen met onecoins, aangezien ik behalve de cateraar in apeldoorn nog niemand heb gezien die deze fake munt accepteert.