LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Diefstal door Unibet
Diefstal door Unibet
Jarenlang heb ik recreatief op sportweddenschappen ingezet op de in Nederland gedoogde online-aanbieder Unibet. Nadat ik afgelopen donderdag voor het eerst een echt grote winst heb gemaakt (2.5 duizend euro) en deze wilde uitcashen, werd echter zonder enige notie mijn account gesloten. Inclusief al het gewonnen geld (wat overigens nog niet in de buurt komt van wat ik er heb verloren in de loop der jaren). Toen ik navraag wilde doen in hun live chat over het hoe en waarom werd er lange tijd geheimzinnig gedaan. Na herhaaldelijk aandringen gaven zij aan dat de beslissing onomkeerbaar was en dat het te maken zou hebben met 'valse documenten'. Dit is pertinent onjuist. Te verificatie heb ik in een eerder stadium een kopie van mijn identiteitsbewijs ingestuurd, net als een bewijs van woonadres en van mijn bankgegevens. Dit kan ik allemaal aantonen maar deze ruimte wordt mij echter door hen niet geboden. Het komt mij over als een drogreden om deze pure diefstal af te dekken. Zij hebben op dit moment geen verantwoording af te leggen aan de Nederlandse overheid/maatschappij en ik heb een sterk vermoeden dat ze daarom denken met deze diefstal weg te kunnen komen. Ik weet niet bij welke instantie ik moet aankloppen om beschikking te krijgen over mijn geld. Overigens weet ik dat Unibet ook één van de gegadigden is voor een vergunning bij de aankomende legalisering van de gokmarkt in Nederland later dit jaar. Het lijkt me erg kwalijk wanneer dit doorgang zal vinden want ik ben vast niet de enige waarmee dit vuile spel wordt gespeeld.
Re: Diefstal door Unibet
16 Claims and disputes
16.1 Any claim regarding a transaction in conjunction with a Unibet Account shall be made to Unibet within six months after the transaction, payment and/or settlement took place, or should have taken place; otherwise Unibet reserves the right, at its own discretion, not to consider the claim.
16.2 If an Account Holder wishes to lodge a complaint, it should do so with Unibet's Customer Support using the contact details on the “Get Help” page on the Website. The parties should do their utmost to reach an amicable settlement within a reasonable time. The complainant may also lodge a complaint within the Regulator at [email protected].
16.3 The complaint must contain clear and unequivocal information about the Account Holder's identity, and shall give all the relevant details that gave rise to the complaint. Unibet will immediately look into any complaint made to it or to the Regulator.
16.4 Unibet will inform the Account Holder or, where the complaint was referred to Unibet by the Regulator, the Regulator of the results of its investigations within twenty-one (21) days from the date on which the complaint has been lodged with Unibet.
16.5 Any legal claim or dispute arising under or in connection with the Contract shall be settled in accordance with the Governing Law of the Place of the Contract.
16.6 If a dispute should occur between Unibet and the Account Holder, Unibet will make accessible to the Account Holder a detailed transaction record. Such information will also be made available to a legitimate third party (e.g. a judge or court) if Unibet deems it necessary or if it is required by a legitimate authority.
16.1 Any claim regarding a transaction in conjunction with a Unibet Account shall be made to Unibet within six months after the transaction, payment and/or settlement took place, or should have taken place; otherwise Unibet reserves the right, at its own discretion, not to consider the claim.
16.2 If an Account Holder wishes to lodge a complaint, it should do so with Unibet's Customer Support using the contact details on the “Get Help” page on the Website. The parties should do their utmost to reach an amicable settlement within a reasonable time. The complainant may also lodge a complaint within the Regulator at [email protected].
16.3 The complaint must contain clear and unequivocal information about the Account Holder's identity, and shall give all the relevant details that gave rise to the complaint. Unibet will immediately look into any complaint made to it or to the Regulator.
16.4 Unibet will inform the Account Holder or, where the complaint was referred to Unibet by the Regulator, the Regulator of the results of its investigations within twenty-one (21) days from the date on which the complaint has been lodged with Unibet.
16.5 Any legal claim or dispute arising under or in connection with the Contract shall be settled in accordance with the Governing Law of the Place of the Contract.
16.6 If a dispute should occur between Unibet and the Account Holder, Unibet will make accessible to the Account Holder a detailed transaction record. Such information will also be made available to a legitimate third party (e.g. a judge or court) if Unibet deems it necessary or if it is required by a legitimate authority.
Re: Diefstal door Unibet
Waarom zou je dit online doen en ook nog eens alle gegevens die iemand nodig heeft om je identiteit te misbruiken naar een externe onbekende partij in het biuitenland sturen? IMO is dat alleen al vragen om problemen.DavidPeer schreef:Jarenlang heb ik recreatief op sportweddenschappen ingezet op de in Nederland gedoogde online-aanbieder Unibet. Nadat ik afgelopen donderdag voor het eerst een echt grote winst heb gemaakt (2.5 duizend euro) en deze wilde uitcashen, werd echter zonder enige notie mijn account gesloten. Inclusief al het gewonnen geld (wat overigens nog niet in de buurt komt van wat ik er heb verloren in de loop der jaren). Toen ik navraag wilde doen in hun live chat over het hoe en waarom werd er lange tijd geheimzinnig gedaan. Na herhaaldelijk aandringen gaven zij aan dat de beslissing onomkeerbaar was en dat het te maken zou hebben met 'valse documenten'. Dit is pertinent onjuist. Te verificatie heb ik in een eerder stadium een kopie van mijn identiteitsbewijs ingestuurd, net als een bewijs van woonadres en van mijn bankgegevens. Dit kan ik allemaal aantonen maar deze ruimte wordt mij echter door hen niet geboden. Het komt mij over als een drogreden om deze pure diefstal af te dekken. Zij hebben op dit moment geen verantwoording af te leggen aan de Nederlandse overheid/maatschappij en ik heb een sterk vermoeden dat ze daarom denken met deze diefstal weg te kunnen komen. Ik weet niet bij welke instantie ik moet aankloppen om beschikking te krijgen over mijn geld. Overigens weet ik dat Unibet ook één van de gegadigden is voor een vergunning bij de aankomende legalisering van de gokmarkt in Nederland later dit jaar. Het lijkt me erg kwalijk wanneer dit doorgang zal vinden want ik ben vast niet de enige waarmee dit vuile spel wordt gespeeld.
Je kan hier verder niets mee.
Re: Diefstal door Unibet
In Nederland is online-gokken nog steeds verboden en is geen enkele aanbieder gedoogd. Het Nederlandse internet beleid garandeert een volledige toegang tot het web, waarbij dus goksites gewoon te bereiken zijn....de in Nederland gedoogde online-aanbieder Unibet...
Maar juist omdat het illegaal is, kun je nu dus nergens heen met je klacht en ben je je geld kwijt.
Einde verhaal.
Re: Diefstal door Unibet
Snap het niet helemaal, Unibet staat dacht ik goed bekend,Paar jaar terug in casino met een spel ruim 4000 euro gewonnen paar dagen later keurig uitbetaald.
Re: Diefstal door Unibet
Bij mij hebben ze ook paar keer geld gestolen door mij een live weddenschap aan te bieden terwijl de tussenstand en de resterende speeltijd van de desbetreffende wedstrijd onjuist waren aangegeven. Waar het op neerkomt is dat je geld kan inzetten op een wedstrijd die allang is afgelopen of dat je geld kan inzetten waarbij de stand onjuist. Minuten later corrigeren ze hun fout maar restitutie verlenen doen ze niet. Heel triest van ze
Re: Diefstal door Unibet
Unibet is geen onbekende partij, maar 1 van de gerenommeerdste online gokbedrijven van Europa. Beursgenoteerd in Stockholm.Julie4444 schreef: Waarom zou je dit online doen en ook nog eens alle gegevens die iemand nodig heeft om je identiteit te misbruiken naar een externe onbekende partij in het biuitenland sturen? IMO is dat alleen al vragen om problemen.
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 28 okt 2016 12:27
Re: Diefstal door Unibet
Inderdaad , ik speel al jaren bij unibet en ik heb altijd netjes binnen 2 dagen mijn gewonnen geld ontvangen .GJvdZ schreef:Unibet is geen onbekende partij, maar 1 van de gerenommeerdste online gokbedrijven van Europa. Beursgenoteerd in Stockholm.Julie4444 schreef: Waarom zou je dit online doen en ook nog eens alle gegevens die iemand nodig heeft om je identiteit te misbruiken naar een externe onbekende partij in het biuitenland sturen? IMO is dat alleen al vragen om problemen.
Re: Diefstal door Unibet
Dr. Fusion schreef:Inderdaad , ik speel al jaren bij unibet en ik heb altijd netjes binnen 2 dagen mijn gewonnen geld ontvangen .GJvdZ schreef:Unibet is geen onbekende partij, maar 1 van de gerenommeerdste online gokbedrijven van Europa. Beursgenoteerd in Stockholm.Julie4444 schreef: Waarom zou je dit online doen en ook nog eens alle gegevens die iemand nodig heeft om je identiteit te misbruiken naar een externe onbekende partij in het biuitenland sturen? IMO is dat alleen al vragen om problemen.
Inderdaad ook dit topic weer in aandacht gebracht na 5 maanden!