LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] stabiliteit en snelheid van KPN
stabiliteit en snelheid van KPN
Ben helemaal klaar met jullie KPN ! Na zoveel problemen en niet nagekomen beloftes kan ik niet wachten tot ik van jullie af kan!
Dit is toch gek voor woorden, KPN levert mij een snelheid van minimale en ik betaal 4 jaar lang voor maximale!!!
Het is schandalig hoe jullie mij behandelen!
Dit is toch gek voor woorden, KPN levert mij een snelheid van minimale en ik betaal 4 jaar lang voor maximale!!!
Het is schandalig hoe jullie mij behandelen!
Re: stabiliteit en snelheid van KPN
Wat voor type aansluiting heb je? ADSL/VDSL of glasvezel?cisman30 schreef:Ben helemaal klaar met jullie KPN ! Na zoveel problemen en niet nagekomen beloftes kan ik niet wachten tot ik van jullie af kan!
Dit is toch gek voor woorden, KPN levert mij een snelheid van minimale en ik betaal 4 jaar lang voor maximale!!!
Het is schandalig hoe jullie mij behandelen!
Re: stabiliteit en snelheid van KPN
Ik heb glasvezel
Re: stabiliteit en snelheid van KPN
vreemd. Voor zover ik weet bestaan er geen 4-jarige contracten, het maximum wat ik ken is hooguit 2 jaar. Dus als je al 4 jaar betaalt voor een slechte snelheid, waren er zeker al eerdere momenten om afscheid te nemen.cisman30 schreef:Ben helemaal klaar met jullie KPN ! Na zoveel problemen en niet nagekomen beloftes kan ik niet wachten tot ik van jullie af kan!
Dit is toch gek voor woorden, KPN levert mij een snelheid van minimale en ik betaal 4 jaar lang voor maximale!!!
Het is schandalig hoe jullie mij behandelen!
Daarnaast zijn er toch ook wel enige voorwaarden voor glasvezel zoals die voor adsl/vdsl niet zijn, namelijk de snelheid. Waar adsl voornamelijk afhankelijk is van de kwaliteit van de koperleidingen, is dit voor glasvezel van ondergeschikt belang.
Maar welke snelheid zou je moeten ontvangen en welke snelheid ontvang je? En hoe heb je dit gemeten? Aan de vaste kabel of draadloos? Goede kabels en goede ethernetaansluiting? Welke manier van meten?
Re: stabiliteit en snelheid van KPN
cisman30 schreef:Ben helemaal klaar met jullie KPN ! Na zoveel problemen en niet nagekomen beloftes kan ik niet wachten tot ik van jullie af kan!
Dit is toch gek voor woorden, KPN levert mij een snelheid van minimale en ik betaal 4 jaar lang voor maximale!!!
Het is schandalig hoe jullie mij behandelen!
Ben je toevallig ook nog in staat om het te onderbouwen?...
Re: stabiliteit en snelheid van KPN
Overgestapt op KPN waarbij we wel glasvezel moesten nemen omdat 'koper' dusdanig geprijst was dat je je financieel gestraft voelde. Monteur kwam, werkte vlot door en liet de internetverbinding werkend achter. Bellen op internet (VoIP) zou nog komen. Dat duurde nog enige tijd, maar lukte toch. Daarna begon het internet weg te vallen. Meerdere keren per dag een paar minuten. Weer contact met KPN. De monteur kwam en verving het modem. Toch was daarmee het probleem niet opgelost. Twee keer met KPN-medewerkers ge-livechat. Vriendelijk, maar ze konden niets oplossen en moesten de experts inschakelen. In het callcenter was geen signaal te zien. Er zou een dongel worden gestuurd. Niets gezien. Ook verder geen gevolg aan de klachten gegeven. Ondertussen valt nog steeds meerdere keren per dag het signaal weg, ook als er maar een gebruiker online is. Bij KPN is het stil. Vriendelijk is men wel, maar de medewerkers kunnen alleen een draaiboek afwerken en dat lost niets op. We zijn benieuwd naar de rekening, maar verwachten dat de gebrekkige service daar niet op gereflecteerd zal worden. We kunnen niet weg bij KPN, want eerst moeten we het jaarcontract afmaken. Geen fijn resultaat met deze overstap.
Re: stabiliteit en snelheid van KPN
leuk verhaal waarom een topic van iemand anders die dit topic net vandaag geopend heeft kapen? Waarom niet gewoon een eigen topic starten?compton01 schreef:Overgestapt op KPN waarbij we wel glasvezel moesten nemen omdat 'koper' dusdanig geprijst was dat je je financieel gestraft voelde. Monteur kwam, werkte vlot door en liet de internetverbinding werkend achter. Bellen op internet (VoIP) zou nog komen. Dat duurde nog enige tijd, maar lukte toch. Daarna begon het internet weg te vallen. Meerdere keren per dag een paar minuten. Weer contact met KPN. De monteur kwam en verving het modem. Toch was daarmee het probleem niet opgelost. Twee keer met KPN-medewerkers ge-livechat. Vriendelijk, maar ze konden niets oplossen en moesten de experts inschakelen. In het callcenter was geen signaal te zien. Er zou een dongel worden gestuurd. Niets gezien. Ook verder geen gevolg aan de klachten gegeven. Ondertussen valt nog steeds meerdere keren per dag het signaal weg, ook als er maar een gebruiker online is. Bij KPN is het stil. Vriendelijk is men wel, maar de medewerkers kunnen alleen een draaiboek afwerken en dat lost niets op. We zijn benieuwd naar de rekening, maar verwachten dat de gebrekkige service daar niet op gereflecteerd zal worden. We kunnen niet weg bij KPN, want eerst moeten we het jaarcontract afmaken. Geen fijn resultaat met deze overstap.
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: stabiliteit en snelheid van KPN
Je kunt proberen over te stappen naar XS4ALL, volgens mij hebben zij onderling met KPN (is zelfstandige dochter) afspraken dat je geen afkoop van het contract hoeft te betalen. De helpdesk daar kan dan kijken wat er mis is met de glasvezel dat hij wegvalt. Als kan de helpdesk van KPN dit uiteraard ook, bij glasvezel zijn er niet zoveel oorzaken die het kunnen veroorzaken t.o.v. koper. Je kunt ook naar KPN Webcare gaan, deze kunnen vaak wat meer dan de helpdesk.compton01 schreef:Overgestapt op KPN waarbij we wel glasvezel moesten nemen omdat 'koper' dusdanig geprijst was dat je je financieel gestraft voelde. Monteur kwam, werkte vlot door en liet de internetverbinding werkend achter. Bellen op internet (VoIP) zou nog komen. Dat duurde nog enige tijd, maar lukte toch. Daarna begon het internet weg te vallen. Meerdere keren per dag een paar minuten. Weer contact met KPN. De monteur kwam en verving het modem. Toch was daarmee het probleem niet opgelost. Twee keer met KPN-medewerkers ge-livechat. Vriendelijk, maar ze konden niets oplossen en moesten de experts inschakelen. In het callcenter was geen signaal te zien. Er zou een dongel worden gestuurd. Niets gezien. Ook verder geen gevolg aan de klachten gegeven. Ondertussen valt nog steeds meerdere keren per dag het signaal weg, ook als er maar een gebruiker online is. Bij KPN is het stil. Vriendelijk is men wel, maar de medewerkers kunnen alleen een draaiboek afwerken en dat lost niets op. We zijn benieuwd naar de rekening, maar verwachten dat de gebrekkige service daar niet op gereflecteerd zal worden. We kunnen niet weg bij KPN, want eerst moeten we het jaarcontract afmaken. Geen fijn resultaat met deze overstap.
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: stabiliteit en snelheid van KPN
En je haalt de snelheid zeker niet via wifi?cisman30 schreef:Ik heb glasvezel
Re: stabiliteit en snelheid van KPN
Bedacht ik ook net, dit klinkt meer als een WiFi signaal wat gestoord wordt.sylvesterb schreef:En je haalt de snelheid zeker niet via wifi?cisman30 schreef:Ik heb glasvezel
Re: stabiliteit en snelheid van KPN
zelf heb ik ook dit geouwehoer gehad, en had ik even gegoogled op wifi problemen Bij mij was het opgelost toen ik het WiFi signaal van de fritzbox uit zette en er aan Apple AirPort achter had gezet.
Succes!
Succes!
Re: stabiliteit en snelheid van KPN
Glas vezel is breekbaar!
Als je tegen de kabel die je huis binnen komt stoot kan het perfecte signaal storen.
Ook is niet elke monteur goed opgeleid en als ik zie hoe sommige het erin rammen?
Goed aangelegd is het perfect maar als ze installatie uitbesteden, dat is vragen om problemen.
Nu in een bepaalde regio een aantal ingehuurde niet meer welkom zijn en echte vakmensen nieuwe kabels leggen komt het vaak goed.
Maar ook bewoners, als ik zie wat er bij mijn in meterkast staat is extra PVC pijp op de leiding van grond tot modem echt noodzakelijk!
Als je glasvezel te scherpe bocht laat maken of er hard tegenaan trap kan het storingen veroorzaken die moeilijk op afstand meetbaar zijn.
Is jou glasvezel kabel schade vrij en veilig weggewerkt?
Als het een slordige monteur was laten herstellen of overeenkomst ONTBINDEN!
Ja, bij wanprestatie mag je ontbinden en hoef je het contract jaar of jaren niet uit te zitten en ook de reeds betaalde afsluit kosten en over periode storing kun je terug claimen of storneren via jou bank als ze niets doen.
Als je tegen de kabel die je huis binnen komt stoot kan het perfecte signaal storen.
Ook is niet elke monteur goed opgeleid en als ik zie hoe sommige het erin rammen?
Goed aangelegd is het perfect maar als ze installatie uitbesteden, dat is vragen om problemen.
Nu in een bepaalde regio een aantal ingehuurde niet meer welkom zijn en echte vakmensen nieuwe kabels leggen komt het vaak goed.
Maar ook bewoners, als ik zie wat er bij mijn in meterkast staat is extra PVC pijp op de leiding van grond tot modem echt noodzakelijk!
Als je glasvezel te scherpe bocht laat maken of er hard tegenaan trap kan het storingen veroorzaken die moeilijk op afstand meetbaar zijn.
Is jou glasvezel kabel schade vrij en veilig weggewerkt?
Als het een slordige monteur was laten herstellen of overeenkomst ONTBINDEN!
Ja, bij wanprestatie mag je ontbinden en hoef je het contract jaar of jaren niet uit te zitten en ook de reeds betaalde afsluit kosten en over periode storing kun je terug claimen of storneren via jou bank als ze niets doen.