Dit is toch gek voor woorden, KPN
Het is schandalig hoe jullie mij behandelen!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Wat voor type aansluiting heb je? ADSL/VDSL of glasvezel?cisman30 schreef:Ben helemaal klaar met jullie KPN! Na zoveel problemen en niet nagekomen beloftes kan ik niet wachten tot ik van jullie af kan!
Dit is toch gek voor woorden, KPNlevert mij een snelheid van minimale en ik betaal 4 jaar lang voor maximale!!!
vreemd. Voor zover ik weet bestaan er geen 4-jarige contracten, het maximum wat ik ken is hooguit 2 jaar. Dus als je al 4 jaar betaalt voor een slechte snelheid, waren er zeker al eerdere momenten om afscheid te nemen.cisman30 schreef:Ben helemaal klaar met jullie KPN! Na zoveel problemen en niet nagekomen beloftes kan ik niet wachten tot ik van jullie af kan!
Dit is toch gek voor woorden, KPNlevert mij een snelheid van minimale en ik betaal 4 jaar lang voor maximale!!!
cisman30 schreef:Ben helemaal klaar met jullie KPN! Na zoveel problemen en niet nagekomen beloftes kan ik niet wachten tot ik van jullie af kan!
leuk verhaal waarom een topic van iemand anders die dit topic net vandaag geopend heeft kapen? Waarom niet gewoon een eigen topic starten?compton01 schreef:Overgestapt op KPN waarbij we wel glasvezel moesten nemen omdat 'koper' dusdanig geprijst was dat je je financieel gestraft voelde. Monteur kwam, werkte vlot door en liet de internetverbinding werkend achter. Bellen op internet (VoIP) zou nog komen. Dat duurde nog enige tijd, maar lukte toch. Daarna begon het internet weg te vallen. Meerdere keren per dag een paar minuten. Weer contact met KPN. De monteur kwam en verving het modem. Toch was daarmee het probleem niet opgelost. Twee keer met KPN-medewerkers ge-livechat. Vriendelijk, maar ze konden niets oplossen en moesten de experts inschakelen. In het callcenter was geen signaal te zien. Er zou een dongel worden gestuurd. Niets gezien. Ook verder geen gevolg aan de klachten gegeven. Ondertussen valt nog steeds meerdere keren per dag het signaal weg, ook als er maar een gebruiker online is. Bij KPN is het stil. Vriendelijk is men wel, maar de medewerkers kunnen alleen een draaiboek afwerken en dat lost niets op. We zijn benieuwd naar de rekening, maar verwachten dat de gebrekkige service daar niet op gereflecteerd zal worden. We kunnen niet weg bij KPN, want eerst moeten we het jaarcontract afmaken. Geen fijn resultaat met deze overstap.
Je kunt proberen over te stappen naar XS4ALL, volgens mij hebben zij onderling met KPN (is zelfstandige dochter) afspraken dat je geen afkoop van het contract hoeft te betalen. De helpdesk daar kan dan kijken wat er mis is met de glasvezel dat hij wegvalt. Als kan de helpdesk van KPN dit uiteraard ook, bij glasvezel zijn er niet zoveel oorzaken die het kunnen veroorzaken t.o.v. koper. Je kunt ook naar KPN Webcare gaan, deze kunnen vaak wat meer dan de helpdesk.compton01 schreef:Overgestapt op KPN waarbij we wel glasvezel moesten nemen omdat 'koper' dusdanig geprijst was dat je je financieel gestraft voelde. Monteur kwam, werkte vlot door en liet de internetverbinding werkend achter. Bellen op internet (VoIP) zou nog komen. Dat duurde nog enige tijd, maar lukte toch. Daarna begon het internet weg te vallen. Meerdere keren per dag een paar minuten. Weer contact met KPN. De monteur kwam en verving het modem. Toch was daarmee het probleem niet opgelost. Twee keer met KPN-medewerkers ge-livechat. Vriendelijk, maar ze konden niets oplossen en moesten de experts inschakelen. In het callcenter was geen signaal te zien. Er zou een dongel worden gestuurd. Niets gezien. Ook verder geen gevolg aan de klachten gegeven. Ondertussen valt nog steeds meerdere keren per dag het signaal weg, ook als er maar een gebruiker online is. Bij KPN is het stil. Vriendelijk is men wel, maar de medewerkers kunnen alleen een draaiboek afwerken en dat lost niets op. We zijn benieuwd naar de rekening, maar verwachten dat de gebrekkige service daar niet op gereflecteerd zal worden. We kunnen niet weg bij KPN, want eerst moeten we het jaarcontract afmaken. Geen fijn resultaat met deze overstap.
En je haalt de snelheid zeker niet via wifi?cisman30 schreef:Ik heb glasvezel
Bedacht ik ook net, dit klinkt meer als een WiFi signaal wat gestoord wordt.sylvesterb schreef:En je haalt de snelheid zeker niet via wifi?cisman30 schreef:Ik heb glasvezel