Kortom ik betaal geld voor iets wat ik niet krijg. Daarom wil ik dat mijn contract per direct en pertinent ontbonden gaat worden.
Ik raadt iedereen ten zeerste af om gebruik te maken van de diensten van Online.nl
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Het klopt dat zij niet snel genoeg internet konden leveren i.v.m. de afstand tot de centrale. Maar dan dien je als provider je klant tegemoet te komen of het contract te ontbinden. Het ging mij niet meer om het trage internet, maar om het wanbeleid dat ze daar bij online.nl voeren. Beloftes niet nakomen, brutaliteit en slechte service is daar van de dagelijkse orde.stofzuigertje schreef:Heb je vooraf gecontroleerd hoeveel bij jou mogelijk is?
De lengte en kwaliteit van kabels bepalen hoeveel je van de beloofde en geleverde thuis zult krijgen.
Zij leveren wel maar als die kabel te lang of erg oud is lukt het niet.
Als je dus niet alleen de geleverde maar ook haalbare op jou adres heb gecontroleerd is ontbinden mogelijk.
Als je ADSL met 20 Mb bestel krijg je zelden die snelheid, vaak tussen de 8 en 14 Mb....
Met alle respect BreejKC, maar dit slaat echt helemaal nergens op. Ik heb zelf enige tijd voor een grote provider gewerkt op de klachtenafdeling, met name de ''speciale'' klachten, zaken die door ons eigen toedoen, maar bijna altijd door toedoen van de klant volledig zijn geëscaleerd. Zo'n 30% van deze brieven staan vol met dreigementen, RADAR zou worden ingeschakeld, de advocaat was inmiddels op de hoogte en de ACM zou ook wel even langs komen, ik kan u verzekeren dat al deze brieven weer onder op de stapel komen, niemand heeft zin in deze betweterige pretentieuze zeikers, en als er een advocaat, geschillencommisie of ik weet wat aan te pas komt, is dat een probleem voor de werkgever, en niet werknemer.BreejKC schreef: Geef uw tegenpartij een redelijke termijn (14 kalenderdagen) om te reageren en de zaak af te handelen. Dreig in uw schrijven als binnen deze termijn geen antwoord is verkregen en/ of de zaak niet naar behoren is afgehandeld dat u naar de desbetreffende Geschillencommissie zult stappen. Uw tegenpartij weet dan echt wel dat het u ernst is. In 99 van de 100 gevallen worden de zaken dan wel opgelost.
leuke test hoor, op basis daarvan heb ik ooit gekozen voor vdsl, voordat ik aangesloten was op glas. Deze test gebruikt niet de daadwerkelijke realistische gegevens van het kopernetwerk, maar berekend de afstand tot de centrale op basis van de geografische ligging.BreejKC schreef:@Gosewijn. Zie hiervoor: http://www.speedtest.nl/adsl/ Vul uw postcode in en u krijgt een keurig overzicht met het signaalverlies vanaf de centrale tot uw postcode. Let wel: de hoeveelheid mb. die u bij de provider afneemt staat voor u klaar in de centrale en krijgt u, in zekere zin, dus wel aangeboden.
Het verlies tussen de telefooncentrale en uw provider kunt u de provider niet aanrekenen. Dat is ook voor iedereen anders en daarom een lastige materie voor de providers. Daarom worden al dit soort abonnementen aangeboden met een hoeveelheid mb's "tot". Woont u te ver van een centrale en heeft u daardoor een te groot signaalverlies (zie genoemde site), dan zult u over moeten stappen naar een systeem zoals die met meer lokale centrales (coax kabel), waardoor minder afstandsverlies, of glasvezel (wanneer beschikbaar).