Beste lezer,
Ik ben op dit moment bezig met een onderzoek voor mijn masterscriptie aan de Universiteit van Amsterdam. Hiervoor heb ik nog ongeveer 200 deelnemers nodig. Deelname aan dit onderzoek is volledig anoniem!
In deze online enquête zal je gevraagd worden om politieke flyer te lezen, waar je later een aantal vragen over krijgt. Het onderzoek zelf duurt ongeveer 10 minuten.
Je kan meedoen door op de volgende link te klikken: https://uvacommscience.eu.qualtrics.com ... urJqQug4eN
Heel erg bedankt alvast!
Met vriendelijke groet,
Elske
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek: Politieke flyer
Onderzoek: Politieke flyer
Laatst gewijzigd door Radar op 02 jan 2017 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Reden: Titel door Moderatie aangepast
-
Re: Onderzoek: Politieke flyer
Ik heb hem ingevuld.
Bedankt (:
-
Leuk onderwerp! Ingevuld!
Even voor dat ik verder ga: graag een definitie van "de elite". Wie zijn dat? Mensen die meer dan 2x modaal verdienen? Mensen die hebben gestudeerd? Iets anders?
In deze context wordt vaak de politieke elite bedoeld (de bestuurders van het land), maar het gaat vooral om wat jij zelf als "elite" interpreteert. Dat kan voor iedereen anders zijn namelijk!GJvdZ schreef:Even voor dat ik verder ga: graag een definitie van "de elite". Wie zijn dat? Mensen die meer dan 2x modaal verdienen? Mensen die hebben gestudeerd? Iets anders?
Ok, niemand dus. Politieke elite bestaat niet. Iedereen die wil kan een politieke carrière beginnen en bij voldoende capaciteiten dat nog succesvol doen ook. En dat geldt eigenlijk voor alles. Mensen die klagen over de elite zijn m.i. mensen die vooral klagen maar zelf niets initiëren.Elske1992 schreef:In deze context wordt vaak de politieke elite bedoeld (de bestuurders van het land), maar het gaat vooral om wat jij zelf als "elite" interpreteert. Dat kan voor iedereen anders zijn namelijk!GJvdZ schreef:Even voor dat ik verder ga: graag een definitie van "de elite". Wie zijn dat? Mensen die meer dan 2x modaal verdienen? Mensen die hebben gestudeerd? Iets anders?