| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Maakt T-mobile er een potje van?
Maakt T-mobile er een potje van?
Mijn vriendin verkeerde in de veronderstelling dat haar abonnement bij T-mobile in 2016 zou aflopen, dit stond ook vermeld bij 'Mijn T-mobile'. Vervolgens sloot ze een abonnement af bij Simyo (met nummerbehoud). Maanden later werd er echter nog steeds geld afgeschreven door T-mobile. Bij navraag vertelde de medewerker van de klantenservice dat het contract nog doorloopt tot in 2017. Omdat Simyo het nummer heeft overgenomen, kan ze niet meer inloggen bij T-mobile.
Ik heb 2 vragen:
- had T-mobile mijn vriendin moeten informeren over het doorlopen van het account?
- tot wie kunnen wij ons (nog meer) melden met deze zaak?
Dank voor de moeite.
Koen
Ik heb 2 vragen:
- had T-mobile mijn vriendin moeten informeren over het doorlopen van het account?
Dank voor de moeite.
Koen
Re: Maakt T-mobile er een potje van?
Is er bewijs dat "mijntmob" meldde dat het abo tot ergens in 2016 zou eindigen?
Zo ja, naar de ACM
Zo nee, speculaas, pindakaas, Sinterklaas, jammer maar helaas.
Zo ja, naar de ACM
Zo nee, speculaas, pindakaas, Sinterklaas, jammer maar helaas.
-
taxikemperman
Wanneer in 2016 zou het contract aflopen en wanneer zou het volgens T-Mobile in 2017 aflopen?
Normaal loopt een abonnement gewoon door totdat u opzegt.
Heeft Simyo daadwerkelijk het contract bij T-Mobile stop gezet?
U betaalt al maanden teveel?
Waarom niet vaker uw afschriften controleren en eerder alarm slaan?
Als u nog een abonnement heeft bij T-Mobile, dan heeft u ook een persoonlijke pagina.
Normaal loopt een abonnement gewoon door totdat u opzegt.
Heeft Simyo daadwerkelijk het contract bij T-Mobile stop gezet?
U betaalt al maanden teveel?
Waarom niet vaker uw afschriften controleren en eerder alarm slaan?
Als u nog een abonnement heeft bij T-Mobile, dan heeft u ook een persoonlijke pagina.
Je krijgt altijd een kopie van het contract wat je tekent per mail, of op papier in een telecomwinkel, een simpele blik daarin lijkt me een goede start. Ik bedoel het niet sneu of kwetsend, maar je zegt het niet, dus ik noem het maar even. Uit ervaring weet ik dat je bij T-mobile per telefoon ook (lief/netjes) kan vragen om gegevens, ik kon ook niet meer bij ze inloggen na overstap naar Tele2, en wilde nog even de laatste facturen hebben voor mijn administratie. Die hebben ze me na een kort telefoontje twee dagen later gemaild.Koen1973 schreef:Mijn vriendin verkeerde in de veronderstelling dat haar abonnement bij T-mobile in 2016 zou aflopen, dit stond ook vermeld bij 'Mijn T-mobile'. Vervolgens sloot ze een abonnement af bij Simyo (met nummerbehoud). Maanden later werd er echter nog steeds geld afgeschreven door T-mobile. Bij navraag vertelde de medewerker van de klantenservice dat het contract nog doorloopt tot in 2017. Omdat Simyo het nummer heeft overgenomen, kan ze niet meer inloggen bij T-mobile.
Ik heb 2 vragen:
Dank voor de moeite.
Koen
Heeft jouw vriendin het abonnement bij T-Mobile opgezegd? Dat een abonnement tot een bepaalde datum loopt wil niet zeggen dat het automatisch stopt. Zou wat zijn.... Dan vergeet je te verlengen en ben je niet meer bereikbaar.
bij mijn weten eindigt bij t-mobile een abonnement zo gauw het nummer overgenomen wordt. Dus het moment dat je nummer bij de nieuwe provider over is, eindigt direct je contract, zo las ik het ook op hun website. Weet je dus zeker dat je nummer ook daadwerkelijk overgezet is?