LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe moeilijk kan een ziggo pakket upgrade zijn
-
Hoe moeilijk kan een ziggo pakket upgrade zijn
Begin oktober heb ik via de website van Ziggo een pakket verandering doorgevoerd naar een alles in een start pakket met gratis tablet. Mijn oude pakket was internet start + TV voor 44.45, nieuwe pakket zou 45.95 per maand kosten.
Na 2 weken niets vernomen toch maar eens gebeld, kreeg een medewerker met Surinaams accent aan de telefoon die niet er niet veel van begreep en ging het navragen. Na 10 minuten in de wacht verbinding maar verbroken en opnieuw gebeld. Kreeg wederom een medewerker met Surinaams accent aan de lijn en zij heeft het pakket in het systeem gezet met de vermelding dat het binnen 2 weken in orde zou zijn.
Na 2 weken wederom niets vernomen en via de website van ziggo een bericht gestuurd. Kreeg alleen een standaard mail bevestiging terug waar je niet op kan reageren. Nooit antwoord mogen ontvangen. Wederom een bericht verstuurd en kreeg nu een mail terug zonder inhoud. Heb in de afgelopen periode zeker 6 berichten via hun website verstuurd zonder tegenbericht buiten de standaard mail dat ze mijn mail hebben ontvangen.
De factuur van November bedraagt ineens 120 euro waarin allemaal pakketten staan die nooit geleverd zijn . Wederom gebeld maar een wachttijd van 15 minuten zie ik niet zitten. Maar weer via de website een bericht gestuurd waarin ik aangaf de bestellingen te annuleren (al de 2e maal), standaard mail is binnen maar antwoord krijgen zit er niet in.
Hoe moeilijk kan het zijn ziggo ?
Na 2 weken niets vernomen toch maar eens gebeld, kreeg een medewerker met Surinaams accent aan de telefoon die niet er niet veel van begreep en ging het navragen. Na 10 minuten in de wacht verbinding maar verbroken en opnieuw gebeld. Kreeg wederom een medewerker met Surinaams accent aan de lijn en zij heeft het pakket in het systeem gezet met de vermelding dat het binnen 2 weken in orde zou zijn.
Na 2 weken wederom niets vernomen en via de website van ziggo een bericht gestuurd. Kreeg alleen een standaard mail bevestiging terug waar je niet op kan reageren. Nooit antwoord mogen ontvangen. Wederom een bericht verstuurd en kreeg nu een mail terug zonder inhoud. Heb in de afgelopen periode zeker 6 berichten via hun website verstuurd zonder tegenbericht buiten de standaard mail dat ze mijn mail hebben ontvangen.
De factuur van November bedraagt ineens 120 euro waarin allemaal pakketten staan die nooit geleverd zijn . Wederom gebeld maar een wachttijd van 15 minuten zie ik niet zitten. Maar weer via de website een bericht gestuurd waarin ik aangaf de bestellingen te annuleren (al de 2e maal), standaard mail is binnen maar antwoord krijgen zit er niet in.
Re: Hoe moeilijk kan een ziggo pakket upgrade zijn
Blijkbaar is jou goedkope naar duurste overgezet.
Gewoon bedrag storneren en via mail een klacht indienen.
Per telefoon is er nooit of zelden bewijs dus eis jou goedkope pakket terug.
Gewoon bedrag storneren en via mail een klacht indienen.
Per telefoon is er nooit of zelden bewijs dus eis jou goedkope pakket terug.
Ga naar FB en vraag een Chat met een medewerkeraan.sitanonchai schreef:Begin oktober heb ik via de website van Ziggo een pakket verandering doorgevoerd naar een alles in een start pakket met gratis tablet. Mijn oude pakket was internet start + TV voor 44.45, nieuwe pakket zou 45.95 per maand kosten.
het lijkt de laatste tijd wel eerder regel dan uitzondering te zijn bij ziggo, gezien de topics van de laatste tijd. Zo lang het goed gaat, is er niets aan de hand, maar oh wee als je ook maar iets wijzigt, dan lijkt er werkelijk van alles mis te gaan.
zoals gezegd hierboven, ze zijn heel snel als het op hun Facebook gemeld wordt.
zoals gezegd hierboven, ze zijn heel snel als het op hun Facebook gemeld wordt.
-
Ik had al een bericht via chat achtergelaten op FB, staan nog een rij klanten met problemen op antwoord te wachten.
niet op de chat, gewoon een bericht open en bloot voor iedereen zichtbaar, dan willen ze wel reageren.
-
Ziggo heeft vandaag terug gebeld en de vriendelijk juffrouw aan de telefoon gaf aan wanneer je internet al hebt geen recht hebt op de gratis tablet. Wel vreemd want ik heb deze ingelogd aangevraagd en heb hele boekingsproces verlopen, naderhand hiervan ook een bevestigingsmail ontvangen.
Heb aangegeven dat ik dan maar bij het oude pakket bleef, ze zou me wel nog een mail sturen waarin me 25% korting werd beloofd. Weet wel nog niet waar ik die korting voor krijg.
Heb aangegeven dat ik dan maar bij het oude pakket bleef, ze zou me wel nog een mail sturen waarin me 25% korting werd beloofd. Weet wel nog niet waar ik die korting voor krijg.
Als je als bestaande klant van Ziggo een upgrade doet, dan krijg je op het tablet 25 % korting, welk je dan bij de Mediamarkt kunt kopen.sitanonchai schreef:Ziggo heeft vandaag terug gebeld en de vriendelijk juffrouw aan de telefoon gaf aan wanneer je internet al hebt geen recht hebt op de gratis tablet. Wel vreemd want ik heb deze ingelogd aangevraagd en heb hele boekingsproces verlopen, naderhand hiervan ook een bevestigingsmail ontvangen.
Heb in november ook mijn pakket geupdate vele beloftes (waaronder tablet) maar behalve een veels tehoog bedrag van bank afgeschreven kan ik nog steeds niet bellen,met nieuwe modem 300Kbps (niet te doen dus). Mooiste is dat me vandaag vertelt wordt dat ik geen recht heb op het beloofde tablet.
triest dat een bedrijf als Ziggo zo met bestaande klanten omgaat
triest dat een bedrijf als Ziggo zo met bestaande klanten omgaat
Als meneer zijn Ziggo opzegt en mevrouw op haar meisjesnaam een nieuw contract neemt krijg je dus wel die gratis?
Zo meer werk voor de beloofde te ontvangen, en oude modem inleveren en nieuwe weer aansluiten, dat werk wat veel geld kost,
inschrijven nieuwe en uitschrijven oude klant veroorzaak je met dit soort onduidelijke acties.
Gewoon jaarlijks wisselen dus om het jaar wisselen van welke partner dit jaar weer eens een aanbieding mag nemen!
Zo meer werk voor de beloofde te ontvangen, en oude modem inleveren en nieuwe weer aansluiten, dat werk wat veel geld kost,
inschrijven nieuwe en uitschrijven oude klant veroorzaak je met dit soort onduidelijke acties.
Gewoon jaarlijks wisselen dus om het jaar wisselen van welke partner dit jaar weer eens een aanbieding mag nemen!