LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is malwarebytes nog wel goed ?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
beusen

Re: Is malwarebytes nog wel goed ?

Ongelezen bericht door beusen »

chrisd1 schreef:
harkja schreef:Dit topic gaat over de betaalde versie van malwarebytes heeft dus niets met de gratis versie te maken toch ?l
De betaalde versie is natuurlijk een uitbreiding van de gratis versie.
Correct en werkt net zo als de gratis versie.
Niets mis mee paniekmakerij, draait hier al jaren vol tevredenheid!

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

chrisd1 schreef:
harkja schreef:Dit topic gaat over de betaalde versie van malwarebytes heeft dus niets met de gratis versie te maken toch ?l
Exact. Maar dat lijkt Harkja niet te (willen?) snappen. En Lies: ik zou dus de gratis versie eens proberen ;)

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

chrisd1 schreef:
De gratis versie is on demand, dat wil zeggen die doet zn werk alleen als je daarom vraagt. De betaalde versie draait volledig automatisch (als je dat wilt) zonder dat je er iets voor hoeft te doen...

beusen

olaf79 schreef:
chrisd1 schreef:
De gratis versie is on demand, dat wil zeggen die doet zn werk alleen als je daarom vraagt. De betaalde versie draait volledig automatisch (als je dat wilt) zonder dat je er iets voor hoeft te doen...
Instellen dat deze met Windows opstart, en je hebt gen problemen met Malware. :wink:

hvff

Ongelezen bericht door hvff »

HitmanPro.Alert is naast een programma als b.v. Bullguard Internet Security een prima oplossing ! Dit aangevuld met Sandboxie en een VPN verbinding veiliger kan niet.

Malwarebytes is een te belastend programma snuffel wat rond op Internet en lees de reviews is niet meer wat het was.

Bovendien ben ik van mening dat men voor vragen over Beveiliging en Internet etc. beter een forum over computers kan raadplegen.

harkja
Contacteer:

Ongelezen bericht door harkja »

Ik vrees dat dieren de mens zien als een wezen zoals zij zelf, dat op schrikbare wijze het gezonde dierenverstand is kwijtgeraakt.

Happy 2017

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

harkja schreef:Ik vrees dat dieren de mens zien als een wezen zoals zij zelf, dat op schrikbare wijze het gezonde dierenverstand is kwijtgeraakt.

Happy 2017
To repeat myself...
Moneyman schreef: Mocht je iets willen toevoegen aan decdiscussie, helpt het enorm als je je bijdrage concretiseert. Hier heeft niemand iets aan.

hvff

lies-oostveen schreef:Ik heb een levenslang abo op dit programma maar ze hebben het veranderd anti exploit etc is nu in 1 programma verwerkt en de hele troep bevriest de PC ik heb het er afgegooid en de PC is weer lekker snel. Je moet je levenslang gratis abo nu wel per jaar gaan betalen. Inclusief alle diensten.

https://forums.malwarebytes.com/topic/1 ... placement/

Wat zijn jullie ervaringen ?
Ik heb dit programma eens een paar dagen getest maar krijg dezefde resultaten iedere keer bevriest de PC :mrgreen:

hvff

Moneyman schreef:
harkja schreef:Ik vrees dat dieren de mens zien als een wezen zoals zij zelf, dat op schrikbare wijze het gezonde dierenverstand is kwijtgeraakt.

Happy 2017
To repeat myself...
Moneyman schreef: Mocht je iets willen toevoegen aan decdiscussie, helpt het enorm als je je bijdrage concretiseert. Hier heeft niemand iets aan.
Wat zal de kracht zijn van een gratis programma wat al jaren oud is en waar ze niets aan verdienen, terwijl ze nu firma's opkopen en een totaal nieuw product op de markt brengen.

Wat is dan de belofte dat als je éénmaal een betaald programma koopt je levenslang bescherming krijgt ? Zij hebben toch ook personeel en kosten. Van de wind je kun je ook niet leven.

Waarom is Windows 10 gratis ? Toch ook om aan je te verdienen in de toekomst ?

beusen

hvff schreef:
lies-oostveen schreef:Ik heb een levenslang abo op dit programma maar ze hebben het veranderd anti exploit etc is nu in 1 programma verwerkt en de hele troep bevriest de PC ik heb het er afgegooid en de PC is weer lekker snel. Je moet je levenslang gratis abo nu wel per jaar gaan betalen. Inclusief alle diensten.

https://forums.malwarebytes.com/topic/1 ... placement/

Wat zijn jullie ervaringen ?
Ik heb dit programma eens een paar dagen getest maar krijg dezefde resultaten iedere keer bevriest de PC :mrgreen:
Illegale versie, dat kan.
Ik test het al jaren (betaalde versie) zonder ook een probleem! :wink:

martijn.broekman
Contacteer:

Ongelezen bericht door martijn.broekman »

Er zijn ontzettend veel programma's die claimen je veiligheid in de gaten te houden. Maar of ze echt werken? Ik denk het niet: voor niks gaat alleen de zon op :P . Gewoon een goeie betaalde virusscanner (norton) of desnoods een gratis scanner die wel werkt (Panda) en je bent best veilig zolang je niet teveel vage software installeert of vage websites bezoekt...

beusen

martijn.broekman schreef:Er zijn ontzettend veel programma's die claimen je veiligheid in de gaten te houden. Maar of ze echt werken? Ik denk het niet: voor niks gaat alleen de zon op :P . Gewoon een goeie betaalde virusscanner (norton) of desnoods een gratis scanner die wel werkt (Panda) en je bent best veilig zolang je niet teveel vage software installeert of vage websites bezoekt...
Sorry, maar de door jou aangehaalde virusscanners zijn net dat wat ik niet zou installeren.
Als je een wil kopen, koop dan ESET, dan ben je veilig! :wink:

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

martijn.broekman schreef:Er zijn ontzettend veel programma's die claimen je veiligheid in de gaten te houden. Maar of ze echt werken? Ik denk het niet: voor niks gaat alleen de zon op :P . Gewoon een goeie betaalde virusscanner (norton) of desnoods een gratis scanner die wel werkt (Panda) en je bent best veilig zolang je niet teveel vage software installeert of vage websites bezoekt...
Panda? Die is wel echt heel erg ruk. Sorry hoor, maar neem dan gewoon de gratis versie van Avira ofzo.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Gratis versies van beveiligingsprogramma's zijn gewoon reclame middelen om je over te halen het echte programma te kopen. Ze zijn vaak beperkt in functionaliteit en oplossing. Dan kun je beter het ingebouwde programma van windows 10 gebruiken dat tegenwoordig best aardig presteert, hoewel er betere mogelijkheden zijn. Ook is mijn advies om adobe producten zoveel mogelijk links te laten liggen of uit te schakelen. Te denken valt aan Reader en Flash. Ook Java als je dat nog hebt uitschakelen en deinstalleren. Tevens een goede ad-blocker en je bent al redelijk veilig.
Een goed totaal pakket is Kaspersky Internet security of Bitdefender. Je hebt dan in principe geen Malwarebytes meer nodig, hoewel de 2 programmas elkaar geen pijn doen.

Gesloten