LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bax shop

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
richard.janse
Contacteer:

Bax shop

Ongelezen bericht door richard.janse »

op 6 januarie 2017 heb ik iets besteld bij bax-shop.nl maar ik had achteraf besloten om het te annuleren en ik mocht het pakketje weigeren aan de deur,zo gezegd zo gedaan,de eerste bezorger wilde het niet mee terug nemen want hij mocht het zogenaamd niet mee terug nemen en stond er op dat ik het pakketje aan nam maar ik bleef voet bij stuk houden en bleef het weigeren....oke dat had ik gehad DACHT ik....2 dagen later werd het pakketje weer aangeboden maar nu door een andere bezorger,ik weer het het pakketje geweigerd,en nu ligt het pakketje al anderhalve week in het sorteer centrum als ik track&trace moet geloven....ik heb vandaag contact gehad met bax en die vertelde mij dat ( Het pakket zal volgende week bij ons terugkomen en dan wordt het geld direct naar je overgemaakt. ) dan is het pakketje dus al bijna 3 weken onderweg en voor dat ik dan mijn geld retour heb duurt dan nog eens 3 werkdagen....dit kan toch niet bax? dat het bedrijf wat jullie pakketjes bezorgd er zo een rommeltje van maakt wil toch niet zeggen dat jullie je klanten laten wachten op hun geld? wie weet duurt het langer dan een week....dat het pakketje al anderhalve week op het sorteer centrum ligt daar kan ik toch niks aan doen? dat is iets tussen jullie en de bezorger ( fadello )....

Brainfreeze

Re: Bax shop

Ongelezen bericht door Brainfreeze »

Stap 1: Denk even na voor je iets bestelt.
Stap 2: Je hoeft niet op je geld te wachten.
Stap 3: Dit topic blijkt dan overbodig.

Waarom wilde je trouwens annuleren....

richard.janse
Contacteer:

Ongelezen bericht door richard.janse »

1: iemand kan zich toch bedenken? is menselijk lijkt mij
2: jawel ik moet wel op mijn geld wachten volgens bax
3: blijkbaar dus niet

absent

Ongelezen bericht door absent »

Bestellen en annuleren nog voordat het in huis is, daar hebben de meeste forumleden een terechte gedegen, en bewezen, mening over.
*Geld krijg je pas als het bestelde terug is waar het hoort. Conform AV waar jezelf mee akkoord bent gegaan. Dus erover zeuren is te zielig voor woorden.
*Jawel hoor. Webshop doet het goed en conform wetgeving. U daarentegen gedraagt zich niet zoals een webshop dat mag verwachten. Grote foei. Haal dit topic maar weg.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Grappig dat je jezelf als klant beschouwd.

absent

Ongelezen bericht door absent »

Nou, het feit dat TS vindt dat de eigen net-bedachte egocentrische regels van toepassing zijn, doet mij vermoeden dat TS zich geen klant, maar Koning waant.

Gesloten