Al enige tijd ontvangen wij post, waarin ons word voorgespiegeld dat we een leuk bedrag ,,gewonnen hebben. WEL even iets bestellen natuurlijk, via een postbusnummer in Weert. O.A. JANUS stuurt deze post. Hier op 2 x gereageerd, 1 x met bestelling( nuttig product en niet duur) en 1 x zonder bestelling (was mogelijk). Van de eerste keer kopietjes gemaakt. Tot nu toe nog geen geld en geen reactie, behalve een telefoontje (bandje) met een nog groter bedrag dat we gewonnen hebben. Bij ons riekt dit naar ordinaire oplichting!! Zij er meer mensen die dit soort mail krijgen ,maar geen geld? Bij genoeg respons wil ik gaan uitzoeken wat er aan te doen is, dwingen tot betaling of andere stappen.
Mvg. Hans van Dalen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geldprijzen van Janus en meer via postbus in Weert
-
Re: Geldprijzen van Janus en meer via postbus in Weert
Gewonnen of kans op winnen?
Of kreeg U een troostprijs als gratis ballpoint of zo?
Of kreeg U een troostprijs als gratis ballpoint of zo?
-
En hoe heeft u dan gewonnen? U heeft meegedaan met een prijsvraag? Dat mensen er nog altijd intrappen dat ze iets kunnen winnen zonder ergens aan meegedaan te hebben.
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Maak je niet druk over dit soort overbekende "grappen", ik zou een andere hobbij kiezen !dibbes1956 schreef:......Bij genoeg respons wil ik gaan uitzoeken wat er aan te doen is, dwingen tot betaling of andere stappen. Mvg. Hans van Dalen....
Maar nu je gereageerd hebt zit volop in de picture, en laten ze je niet meer los.... Nooit maar dan ook nooit op dit soort dingen ingaan, dan houd het meestal snel weer op.