LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoogte ontslagvergoeding redelijk?

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
Pat5

Re: Hoogte ontslagvergoeding redelijk?

Ongelezen bericht door Pat5 »

Dit idee had ik dus zelf ook al. Waarom zou de rechtsbijstand zich voor je uitsloven? Tenslotte zijn zij gebaat bij een snelle schikking, want dat kost zo weinig mogelijk. Ik ga een klacht insturen bij mijn rechtsbijstand. Als dit niets uithaalt, dan ga ik een klacht indienen bij Kifid. Mijn werkgever is de lachende derde en mijn rechtsbijstand blij dat ik een baan had gevonden. Zo, dan hoeven we niet al te veel moeite meer te doen. En nu moet ik blij zijn met een maandsalaris wat ik mee heb gekregen na 19 jaar daar werkzaam te zijn geweest!

chrisd1

Re: Hoogte ontslagvergoeding redelijk?

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Pat5 schreef:Dit idee had ik dus zelf ook al. Waarom zou de rechtsbijstand zich voor je uitsloven? Tenslotte zijn zij gebaat bij een snelle schikking, want dat kost zo weinig mogelijk.
En dat niet alleen; zie b.v. viewtopic.php?f=151&t=167617&p=2328763& ... s#p2328767
Ik ga een klacht insturen bij mijn rechtsbijstand. Als dit niets uithaalt, dan ga ik een klacht indienen bij Kifid.
?? Kijk eerst eens in je Polisvoorwaarden; zie b.v. hier een paar knipsels uit die van Achmea.
Mijn werkgever is de lachende derde en mijn rechtsbijstand blij dat ik een baan had gevonden. Zo, dan hoeven we niet al te veel moeite meer te doen. En nu moet ik blij zijn met een maandsalaris wat ik mee heb gekregen na 19 jaar daar werkzaam te zijn geweest!
Waarom niet alsnog b.v. advo uit mijn vorige post benaderd??

Een z.g. rbv heeft evenveel met rechtsbijstand te maken als een woekerpolis met beleggen.

Gesloten