Een klant blijven van Online.nl wordt langzaam een nachtmerrie…
In december 2016 heb ik een brief van online.nl ontvangen, waar ze lieten me weten dat “Op 07-12-2016 schrijven wij € 23,00 van uw rekening. ” Dat was een hogere bedrag dat ik gewoonlijk zou moeten betalen (19,31 euro) en uit de brief leek, dat het eenmalig zou zijn i.v.m. verschuiving van afschrijving datum… Maar in de bijbehorende nota (december 2016) is het bedrag 0,00 euro gedeclareerd… En dat was niet de enige nota die andere bedraag toonde dan vervolgens afgeschreven werd.
Niettemin, op de volgende datums hebben ze ALWEER 23,00 EUR afgeschreven, desondanks dat abonnement was niet gewijzigd en afgesproken abonnementskosten 19,31 euro zou zijn….
27-02-2016 – 23,00
27-01-2016 – 23,00
23-12-2016 – 23,00
Bij Mijn Online.nl home kan ik überhaupt geen nota/specificatie voor januari en februari 2017 vinden…
Daarbij, vorige omschrijvingen KOMEN NIET OVEREEN met de aangekondigde.
01-12-2016 aangekondigd 0,00, afgeschreven: 2x23,00
9-08-2016 – aangekondigd -1.03, afgeschreven 29,48
Ik heb contact genomen met klantenservice via formulier – geen antwoord.
Ik heb nogmaals contact genomen met klantenservice via klachtenformulier – en weer geen antwoord.
Dat is niet de eerste keer dat ik problemen met deze provider heb. Er waren vroeger afspraken met ONLINE.NL gemaakt, die door hem waren NIET nagekomen.
Graag uitleg en RESTITUTIE van alle onterecht afgeschreven bedragen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online.nl: Prijsverhoging zonder abonnementswijziging
-
Re: Online.nl: Prijsverhoging zonder abonnementswijziging
Hoe goed de meeste personen op dit forum ook hun best doen om iemand te helpen denk ik dat niemand bereid is om die bedragen terug te gevenAlexandra_2016 schreef:Dat is niet de eerste keer dat ik problemen met deze provider heb. Er waren vroeger afspraken met ONLINE.NL gemaakt, die door hem waren NIET nagekomen.
Graag uitleg en RESTITUTIE van alle onterecht afgeschreven bedragen.
Probleem is dat als Online.nl niet thuis geeft het voor iedereen hier heel lastig is om een uitleg te geven. Ze zullen toch eerst zelf een uitleg moeten geven voordat er hier zinvol commentaar op gegeven kan worden.
Re: Online.nl: Prijsverhoging zonder abonnementswijziging
Het lijkt administratief (en dat niet alleen) een behoorlijk rommeltje bij Online, de laatste maanden. Ze wijten dat zelf aan de migratie, maar kom op zeg..... lijkt wel of providers (denken dat ze) lukraak maar wat van je rekening mogen halen, als je eenmaal een machtiging hebt gegeven. Bij mij ook, onaangekondigd, een hoger bedrag. Ook nu mijn abonnement al een aantal maanden geleden is opgezegd!
Heb de laatst geïncasseerde bedragen zelf teruggeboekt (bij ING) en via klachtenformulier gemeld dat ik daarvan eerst facturen wil zien; die zijn online nog maar bijgewerkt tot oktober. Pas na een klacht op klachtenkompas werd daar op gereageerd; ik krijg inderdaad nog geld terug, maar dat kan nog wel acht weken duren... alsof het mijn geld (en hun fout) niet is! Maar nog steeds geen nota te vinden.
Heb de laatst geïncasseerde bedragen zelf teruggeboekt (bij ING) en via klachtenformulier gemeld dat ik daarvan eerst facturen wil zien; die zijn online nog maar bijgewerkt tot oktober. Pas na een klacht op klachtenkompas werd daar op gereageerd; ik krijg inderdaad nog geld terug, maar dat kan nog wel acht weken duren... alsof het mijn geld (en hun fout) niet is! Maar nog steeds geen nota te vinden.