LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe iPhone defect - Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Henryt38

Nieuwe iPhone defect - Vodafone

Ongelezen bericht door Henryt38 »

Ik heb mijn abonnement bij Vodafone verlengd met een nieuwe iPhone 7 maar deze was defect dus ik belde Vodafone of ik deze kon ruilen en wat de snelste manier was want ik heb natuurlijk zo snel mogelijk een nieuwe telefoon nodig.
Ik had 2 opties, versturen en dan zou ik na 3 dagen weer een nieuwe hebben of in de winkel omruilen. Ik koos voor het laatste en vroeg voor de zekerheid of de iPhone ook op voorraad was in desbetreffende winkel en dit was het geval.
Daar aangekomen bleek dat het niet mogelijk was omdat ik telefonisch had verlengd.
Ik was hierdoor behoorlijk geirriteerd en ik vroeg de Vodafone medewerker om te bellen want ik heb andere info gekregen. Nu bleek dat ik verkeerd was geinformeerd dus mijn enige optie was om de iPhone daar achter te laten met het verzoek om dezelfde dag te versturen wat geen probleem was.
De volgende dag Vodafone gebelt voor de status maar toen kreeg ik tot mijn verbazing te horen dat het tot 10 dagen!!! kan duren en daar moest ik het mee doen.
Ik heb toen de afdeling retour status gebelt en daar kreeg ik te horen dat alles geannuleerd zal worden dus ook mijn abonnement!!! Waarom? Ik wil alleen een nieuwe telefoon waar ik recht op heb en ik wil niet alles annuleren.
Dit heb ik overigens ook heel duidelijk aangegeven in de winkel en dat was geen probleem.
Antwoord; dat is nu eenmaal de procedure.
Ik heb alle afdelingen inmiddels gehad en ik werd soms onbeschoft te woord gestaan maar niemand kan mij verder helpen dus ik heb geen keus en ik moet gewoon afwachten.
De service is dus heel ver te zoeken en dit is onacceptabel. Ik zit nu dus 2 weken zonder telefoon maar ondertussen betaal ik wel voor mijn abonnement.
Aangezien de telefoon uit de doos al defect was heb ik recht op een nieuwe en sowieso geen reparatie maar kan Vodafone mij zo lang laten wachten en kunnen ze ook het contract zomaar annuleren terwijl ik er niet om vraag?

Patasja

Re: Nieuwe iPhone defect - Vodafone

Ongelezen bericht door Patasja »

Bij Vodafone zijn ze erg traag 3 weken moeten wachten op een nieuwe telefoon

Vodafone Webcare
verified

Re: Nieuwe iPhone defect - Vodafone

Ongelezen bericht door Vodafone Webcare »

Beste Henryt38,
Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "Radar | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer

Met vriendelijke groet, Rachelle

Vodafone 24/7 Web Crew

Gesloten