LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gemiste oproepservice VODAFONE

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Vempie
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 apr 2011 19:58

Gemiste oproepservice VODAFONE

Ongelezen bericht door Vempie »

Zonder enig bericht heeft VODAFONE de dienst, gemiste oproepservice gestopt. Wanneer de telefoon uitstaat, of geen bereik, kreeg je een smsje dat je een oproep had gemist. Je wordt dus verplicht voicemail aan te zetten. Iets wat ik niet wil.

Waardeloos VODAFONE! En dat zonder enig bericht naar je klanten toe. Wat een service!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Gemiste oproepservice VODAFONE

Ongelezen bericht door berndv »

Vempie schreef:Zonder enig bericht heeft VODAFONE de dienst, gemiste oproepservice gestopt. Wanneer de telefoon uitstaat, of geen bereik, kreeg je een smsje dat je een oproep had gemist. Je wordt dus verplicht voicemail aan te zetten. Iets wat ik niet wil.

Waardeloos VODAFONE! En dat zonder enig bericht naar je klanten toe. Wat een service!
wel fijn dat u daar inmiddels achter bent. De dienst is namelijk al 1 jaar geleden uitgeschakeld, mits je de voicemail activeert:
https://www.vtmgroep.nl/nieuws/per-25-0 ... gebruikers

Ik zou ze aanklagen voor contractbreuk en via de rechter eisen dat ze de dienst weer terugzetten.

Gesloten