LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Helpt u mij alstublieft met afstuderen!
-
- Contacteer:
Helpt u mij alstublieft met afstuderen!
Beste Radarleden,
U kunt mij helpen met afstuderen voor mijn Master Marketing Management! Het laatste onderdeel van mijn master is het afronden van een scriptie. Ik doe voor mijn scriptie onderzoek over een heel interessant onderwerp, namelijk: eHealth. Dit is alles omtrent gezondheid ondersteund door technologie. Denk hierbij aan bijvoorbeeld medicatie bestellen of online een afspraak maken met uw arts. Uw bijdrage aan dit onderzoek kan mij niet alleen helpen met afstuderen, maar kan er ook nog eens voor zorgen dat uw wensen ook daadwerkelijk gerealiseerd worden!
Help mij afstuderen door te klikken op de volgende link:
https://eHealth.sawtoothsoftware.com/login.html
Mijn dank is groot!
Met vriendelijke groet,
Koen Verheijen - Student aan de Universiteit van Tilburg
U kunt mij helpen met afstuderen voor mijn Master Marketing Management! Het laatste onderdeel van mijn master is het afronden van een scriptie. Ik doe voor mijn scriptie onderzoek over een heel interessant onderwerp, namelijk: eHealth. Dit is alles omtrent gezondheid ondersteund door technologie. Denk hierbij aan bijvoorbeeld medicatie bestellen of online een afspraak maken met uw arts. Uw bijdrage aan dit onderzoek kan mij niet alleen helpen met afstuderen, maar kan er ook nog eens voor zorgen dat uw wensen ook daadwerkelijk gerealiseerd worden!
Help mij afstuderen door te klikken op de volgende link:
https://eHealth.sawtoothsoftware.com/login.html
Mijn dank is groot!
Met vriendelijke groet,
Koen Verheijen - Student aan de Universiteit van Tilburg
Re: Helpt u mij alstublieft met afstuderen!
Worden de antwoorden ook gedeeld met PharmaPartners?
-
- Contacteer:
Hoi Sjohie,sjohie schreef:Worden de antwoorden ook gedeeld met PharmaPartners?
Ik zal mijn onderzoek inderdaad presenteren voor mijn stagebegeleider bij PharmaPartners.
Met vriendelijke groeten,
Koen
Ik vind de eerste vraag in de enquête onduidelijk
"Hoeveel tijd besteed u gemiddeld per week aan:
Geef aan in minuten per week.
Op internet over gezondheid?"
Met de beste wil van de wereld maak ik hier niet uit op wat je wilt weten.
Verder lijkt mij dit meer een enquête voor mensen die hier mee te maken hebben.
Op welke wijze? Worden alleen geaggregeerde gegevens getoond of worden ook details gedeeld?koen.verheijen schreef:Ik zal mijn onderzoek inderdaad presenteren voor mijn stagebegeleider bij PharmaPartners.sjohie schreef:Worden de antwoorden ook gedeeld met PharmaPartners?
-
- Contacteer:
Hoi breien,breien schreef:Ik moet bij alle vragen meest en minst belangrijk invullen. Het heeft niets met leeftijd of privacy te maken, maar ik vind bijna alles even onbelangrijk en zelfs onwenselijk. Waarom mag ik dat niet invoeren?
Ik heb gekozen voor een bepaale analyse waarin een rangorde ontstaan tussen de functionaliteiten. Door telkens de beste en de slechtste van die vijf te kiezen ontstaat er een lijst met volgorde van belangrijkheid. Privacy is geen onderdeel van mijn onderzoek en de andere vragen zijn om groepen te kunnen vinden binnen de dataset.
Met vriendelijke groet,
Koen
-
- Contacteer:
Hoi alfatrion,alfatrion schreef:Ik vind de eerste vraag in de enquête onduidelijk
Op welke wijze? Worden alleen geaggregeerde gegevens getoond of worden ook details gedeeld?koen.verheijen schreef:Ik zal mijn onderzoek inderdaad presenteren voor mijn stagebegeleider bij PharmaPartners.sjohie schreef:Worden de antwoorden ook gedeeld met PharmaPartners?
Die vraag betekent het volgende: Geef in minuten per week aan hoeveel tijd je op internet over gezondheid bezig bent.
De gegevens worden enkel als geaggregeerde data weergegeven, resultaten worden niet op individueel niveau bekendgemaakt.
Met vriendelijke groet,
Koen
Ik mis aan het einde een toevoeging of opmerking.
Die mogelijkheid is erg nuttig om te weten of het onderzoek compleet en duidelijk was.
Verder ontbreekt in mijn geval de Doe Het Zelf methode.
Ja een Fysio kost al €44,- per keer en online informatie is gratis te vinden.
Nog niet in Nederlands gevonden maar als je talen beheers en goed zoekt kun je jezelf helpen met goede info.
Die mogelijkheid is erg nuttig om te weten of het onderzoek compleet en duidelijk was.
Nog niet in Nederlands gevonden maar als je talen beheers en goed zoekt kun je jezelf helpen met goede info.
-
- Contacteer:
Hoi Stofzuigertje,stofzuigertje schreef:Ik mis aan het einde een toevoeging of opmerking.
Klopt, bedankt voor het invullen!
Met vriendelijke groet,
Koen
Beste Koen & rest van Nederland.
Mijn buurman had;
1 afspraak maken en 1 week wachten.
2 Intake en dat koste €44,-
3 Behandeling €44,-
4 Controle bezoek en afscheid, €44,-
Voor een mondeling Fysio advies dus 3x = €132,- betaald want hij heeft Budget polis!
Hij had naast veel tijd ook fiets uren en moest alle 3x wachten.
Als ik zowel Tijd als Geld optel zou een Online Consult met zelf info invullen goedkoper en beter zijn.
Geen reisuren en de kosten zijn dan lager.
Mijn DHZ is gratis maar wel meerdere uren goed zoeken en lezen en de foute info vergeten.
Hij moest wel 6x 6km fietsen of bus.... en E healt is vooral voer moeilijk te been zijnde of in buitengebieden als dorpen in Groningen, ja er wonen nog enkele, en daar is nauwelijks zorg.
Maar ook in grotere steden is het goed, als je kinderen thuis hebt als moeder en dure oppas moet regelen dus ook in Amsterdam is het gunstiger voor vele.
Ook nog de ploegendienst medewerkers die online geholpen kunnen worden als het hun uitkomt en niet de tijden van 9.00 tot 16.00 die bij mijn plaatselijke Fysio op de deur hangen, en alleen werkdagen!
Ja, dit kan ik niet in Uw onderzoek toevoegen maar iets meer zou vermoedelijk meer opleveren want naast onderzoek wil je toch ook verbeter punten aangeven mits ik niet de enige zou zijn maar die meerdere keren binnen zouden komen?
Succes.
Mijn buurman had;
1 afspraak maken en 1 week wachten.
2 Intake en dat koste €44,-
3 Behandeling €44,-
4 Controle bezoek en afscheid, €44,-
Voor een mondeling Fysio advies dus 3x = €132,- betaald want hij heeft Budget polis!
Hij had naast veel tijd ook fiets uren en moest alle 3x wachten.
Als ik zowel Tijd als Geld optel zou een Online Consult met zelf info invullen goedkoper en beter zijn.
Geen reisuren en de kosten zijn dan lager.
Mijn DHZ is gratis maar wel meerdere uren goed zoeken en lezen en de foute info vergeten.
Hij moest wel 6x 6km fietsen of bus.... en E healt is vooral voer moeilijk te been zijnde of in buitengebieden als dorpen in Groningen, ja er wonen nog enkele, en daar is nauwelijks zorg.
Maar ook in grotere steden is het goed, als je kinderen thuis hebt als moeder en dure oppas moet regelen dus ook in Amsterdam is het gunstiger voor vele.
Ook nog de ploegendienst medewerkers die online geholpen kunnen worden als het hun uitkomt en niet de tijden van 9.00 tot 16.00 die bij mijn plaatselijke Fysio op de deur hangen, en alleen werkdagen!
Ja, dit kan ik niet in Uw onderzoek toevoegen maar iets meer zou vermoedelijk meer opleveren want naast onderzoek wil je toch ook verbeter punten aangeven mits ik niet de enige zou zijn maar die meerdere keren binnen zouden komen?
Succes.