Afgelopen week helaas een slechte ervaring gehad met Athleteshop gehad.
Voor mijn mountainbike was ik op zoek naar een onderdeel waarvan ik wist dat het lastig zou zijn om te vinden.
Waar het niet dat ik na even op internet zoeken bij deze webshop terecht kwam. Volgens de website gunstig geprijsd en op voorraad, dus direct besteld.
Na een week niets te horen hier zelf maar actie op ondernomen en een email gestuurd naar de klantenservice.
Als reactie hierop kreeg ik een email met excuses en de opmerking dat dit onderdeel niet meer leverbaar is door de leverancier.
“Bedankt voor uw bericht. Helaas moet ik u mededelen dat het product inderdaad niet op voorraad is en dat het tijdelijk niet leverbaar is vanuit de leverancier. Erg vervelend. Kunt u wellicht een alternatief vinden zodat wij u alsnog een product kunnen verzenden?”
Omdat ik het als vervelend heb ervaren toch maar even een email terug gestuurd met daarin de opmerking dat ik het vervelend vind dat ik pas te horen krijg dat iets niet meer leverbaar is als ik hier zelf naar vraag.
Vervolgens krijg ik te horen dat het product nog wel leverbaar is, maar ze het niet meer willen verkopen onder de overeengekomen voorwaarden.
“Om na te gaan of het onderdeel nog leverbaar is hebben we navraag gedaan bij Shimano. Gebleken is dat de prijs van het product gestegen is en om die reden deze niet eerder is uitgeleverd. De adapter heeft nu een verkoopprijs van .. euro. Wanneer je dit wenst kunnen we het voor je aanpassen.”
Gezien ik twee verschillende verhalen krijg voorgeschoteld vind ik dit echt onacceptabel. Als je een product te goedkoop op je webshop aanbied en daar pas achteraf achter komt is dat niet handig. Als je dit prijsverschil vervolgens wilt gaan verhalen dan vind ik dit niet netjes.
Ik hoop dat deze ervaring een incident is van deze webshop, maar gezien de afhandeling van mijn kritiek op deze manier van zaken doen, ben ik daar bang voor.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring met Athleteshop
Re: Slechte ervaring met Athleteshop
hoeveel was het prijsverschil? Verkeerd geprijsd artikel komt vaker voor, maar dat betekent niet dat ze daar zomaar mee weg kunnen komen, aan de andere kant zijn er wel grenzen aan de redelijkheid voor het verkeerd prijzen.
Re: Slechte ervaring met Athleteshop
Terrible customer "service". The worst I've ever seen during all these years using web stores. I ordered bike helmet which they promoted. Paid it, but didn't get it. Two weeks later got message: "we don't have the product you ordered, would you consider another similar product?" I replied: Yes, please. Deliver asap. Didn't get it. I sent them another email. Got response: Helmet is now 25€ more expensive, do you want it? !!!!!
There are so many web shops to choose you would think nobody can play with customer like this. But obviously they think they can.
And I still don't have the helmet. I ordered it 28/02.
There are so many web shops to choose you would think nobody can play with customer like this. But obviously they think they can.
And I still don't have the helmet. I ordered it 28/02.