LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De laatste keer dat ik een boeking doe bij TUI

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Mentingpt

De laatste keer dat ik een boeking doe bij TUI

Ongelezen bericht door Mentingpt »

Begin Januarie 2017 reis geboekt naar hotel la blanche in turgutreis Turkije Geboekt comfort class heen en terugvlucht kosten 5 e pp enkele vlucht 16-03-2027 gebeld door reisbureau dat comfort class op de terugreis niet mogelijk is ivm ander toestel Wat schetst mijn verbazing op de internet site van Tui Is op 17-03-2027 comfort class wel boekbaar weliswaar duurder maar toch Dit is mij in okt 2016 ook overkomen Dit is voor mij na 25 jaar de laatste keer dat ik een boeking via Tui doe ik kan bij zulke praktijken net zo goed boeken bij een prijsvechter Is nog voordeliger ook Sinds mijn boeking in Januarie zijn de vluchttijden ook Al een aantal keren gewijzigd TUi Ga eens te raden bij jezelf zo ga je niet om met klanten

Jan Menting

NeoDutchio

Re: De laatste keer dat ik een boeking doe bij TUI

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Op de heenreis is comfort class nog beschikbaar, dus logisch dat het ook aangeboden wordt. Wellicht wordt er in een later stadium gesproken over de terugreis.

En in 2016, was er toen ook echt geen comfort class in het vliegtuig?

Dat u al 25 jaar vliegt moet u ondertussen toch wel weten hoe dat het werkt. Er wordt een strak schema gemaakt zodat alle vliegtuigen optimaal ingezet kunnen worden. Dus ja, vluchttijden veranderen en ja, bij gebrek aan passagiers, of juist een overschot, of een gepland onderhoudt, of routetechnisch, of werktijden van bemanning hebben invloed met welk vliegtuig u gaat vliegen. Niet alleen bij TUI, bij alle reisorganisaties is dat.

Niet TUI moet te rade gaan, u wellicht ook. Wellicht is een lijnvlucht beter, weet u altijd waar u aan toe bent. Maar ja, daar is de prijs dan ook naar.

Gesloten