Ik heb een 3 zitsbank gekocht in 2016 binnen gekregen ,
Nu beginnen de naden los te laten.
Ik heb seats en Sofas gebeld en gevraagd wat te doen.
ik kreeg te horen dat ik 2 jaar garantie had op fabricage fouten.
De bank kan gerepareerd worden of ik hem dan aan wil bieden bij de zaak waar ik hem des tijds heb afgehaald.
Dat betekent voor mij een busje huren kosten 65 euro, benzine voor 40 km er naar toe te rijden.
dan als de bank gemaakt is weer het zelfde liedje .
Ik heb dat geld niet maar dan zou de bank gerepareerd worden en ben ik ongeveer 160 euro armer .
dat kan toch niet wat steld dan de garantie voor.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Naden bank laten los, valt dit onder garantie?
-
Jannie12345
-
NeoDutchio
Re: Naden bank laten los, valt dit onder garantie?
Ik kan maar 1 ding zeggen, sterkte! Hoe kunt u überhaupt hier een bank gekocht hebben? Internet staat bomvol met klachten van S&S. U kunt vanalles gaan proberen, maar winnen lukt toch niet van hun.
Antwoord op je vraag, ja dit valt onder de garantie.
In de algemene voorwaarden van S&S staat dat je 1 jaar volledige garantie hebt, tussen 1 en 2 jaar oud vergoeden ze de helft en dan tot 3 jaar een derde. Ik vraag me af of dit aan het conformiteits beginsel voldoet.
Er staat ook in de algemene voorwaarden dat je het product dient aan te leveren op een met verkoper overeengekomen plaats.
Dus ik denk dat S&S wat dat betreft gelijk heeft.
Voor 165 euro heb je, zelfs bij S&S geen nieuwe bank
In de algemene voorwaarden van S&S staat dat je 1 jaar volledige garantie hebt, tussen 1 en 2 jaar oud vergoeden ze de helft en dan tot 3 jaar een derde. Ik vraag me af of dit aan het conformiteits beginsel voldoet.
Er staat ook in de algemene voorwaarden dat je het product dient aan te leveren op een met verkoper overeengekomen plaats.
Dus ik denk dat S&S wat dat betreft gelijk heeft.
Voor 165 euro heb je, zelfs bij S&S geen nieuwe bank
-
Jannie12345
nee inderdaad voor 165 heb je ook bij Seats en Sofas geen nieuwe bank,.. maar als er twee jaar garantie is dan ga ik er van uit dat iets kosteloos voor de consument wordt verholpen en vooral omdat hij nu zeg maar 1 jaar en 2 maanden in mijn bezit is een 3 zits bank die ik alleen kocht, terwijl een compleet set in die tijd exact het zelfde koste een twee en 3 zitsbank samen. ik heb de bank toen alleen besteld omdat die toen ook al kapot ging maar die had ik 5 jaar, de twee zits en de 1 zits zijn nog gewoon goed. als ik geweten had dat je na de 350 euro een jaar later nogeens 165 euro bij moet betalen voor de zegmaar reparatie , dan had ik beter een bank van 500 euro kunnen kopen maar wie geef mij de garantie dat die ook niet binnen een jaar kapot kan gaan.
Het wordt ook kosteloos verholpen, alleen moet je hem zelf aanleveren.
Seats en Sofa's is een meeneemwinkel.
je kan voor 47 euro al een busje huren.
je moet overigens twee keer een busje huren, want je moet je bank ook weer ophalen.
Seats en Sofa's is een meeneemwinkel.
je kan voor 47 euro al een busje huren.
je moet overigens twee keer een busje huren, want je moet je bank ook weer ophalen.