LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Princess Digital Aerofryer XXL met een korte levensduur
Princess Digital Aerofryer XXL met een korte levensduur
Ik ben even de gelukkige eigenaar geweest van de Princess Digital Aerofryer XXL 182030
een mooie ruime en makkelijk bediende airfryer.
Helaas deugd de machine van geen kant en heeft een zeer korte levensduur.
Facebook groepen gericht op airfryers, reviews op web shop Bol.com , Blokker, Wehkamp en consumenten bevindingen stromen vol met steeds het zelfde verhaal en beeld. Kopers die vol lof zijn van deze machine kwa uiterlijk en bedien gemak, inhoud en prestatie, helaas voor korte duur omdat de machine het binnen dagen en weken en max 2 maanden het om onverklaarbare wijze het gewoon begeeft.
De consumentenbond en menige consument heeft zich tot al tot Princess persoonlijk gewent, maar Princess steekt steeds zijn kop in het zand, legt het probleem steeds bij de consument terwijl heel duidelijk de kwaliteit van de gebruikte onderdelen het probleem is.
https://www.consumentenbond.nl/communit ... apotgegaan
https://www.consumentenbond.nl/friteuse ... -aangepast
https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2 ... er-de-maat
Waar bij ondeugdelijke producten een terug roep actie volgt, blijft het bij Princess heel stil, en blijven winkels en web shops deze Negeren gewoon verkopen terwijl ze met bosjes kapot retour komen.
In mijn en vele anderen hun ogen is dit onbegrijpelijk dat ook van die kant de ogen en oren niet open gaan en de Princess Digital Aerofryer XXL 182030
niet uit de schappen / handel en van site's word gehaald.
Wel is Princess zelf zo stoer geweest om hem van hun eigen site te verwijderen maar verder geen melding te doen of te plaatsen omtrent de problemen met Princess Digital Aerofryer XXL 182030 Ik vind de situatie totaal onacceptabel dat hier verder door Princess niets op word ondernomen na meldingen van de Consumentenbond en consumenten.
Berichten liegen er niet om, en het verdient gewoon dat Princess hier gestopt moet worden en hun moeten laten inzien dat ze hun verantwoordelijkheid moeten nemen en de Princess Digital Aerofryer XXL 182030 terug moeten halen, en de klant en service centraal stellen, en een terug roep actie opstarten en de airfryer zelf uit de handel halen.
De zelfde machine is ook onder de naam Wartmann airfryer WM-930 5XL in de handel in de handel, deze heeft wat minimale verschillen, zoals zilveren accenten op de handgreep, geen bescherming onder het warmte spiraal, hier zijn geen revieuws van te vinden, uit email berichten word verklaard dat wartmann de machine eerder op de markt heeft gebracht, en Princess ook de rechten had maar met mindere kwaliteit onderdelen heeft gewerkt.
Ook is er een 3e variant te verkrijgen buiten Nederland onder de naam
HealthyFry XL Air Fryer
En er is ook nog een 4e variant die kwa model het zelfde is maar niet digitaal en wel Princess gerelateerd is.
BOURGINI Healthfryer 182045
Ik hoop met dit bericht dat Radar dit op pakt en het gedrag van Princess aan de kaak stelt. En via dit bericht de bezitters een podium te bieden om ook hier in deze post hun klacht te doen. En mogelijke kopers te behoeden van het kopen van een ondeugdelijk product waar de pret van korte duur is.
een mooie ruime en makkelijk bediende airfryer.
Helaas deugd de machine van geen kant en heeft een zeer korte levensduur.
Facebook groepen gericht op airfryers, reviews op web shop Bol.com , Blokker, Wehkamp en consumenten bevindingen stromen vol met steeds het zelfde verhaal en beeld. Kopers die vol lof zijn van deze machine kwa uiterlijk en bedien gemak, inhoud en prestatie, helaas voor korte duur omdat de machine het binnen dagen en weken en max 2 maanden het om onverklaarbare wijze het gewoon begeeft.
De consumentenbond en menige consument heeft zich tot al tot Princess persoonlijk gewent, maar Princess steekt steeds zijn kop in het zand, legt het probleem steeds bij de consument terwijl heel duidelijk de kwaliteit van de gebruikte onderdelen het probleem is.
https://www.consumentenbond.nl/communit ... apotgegaan
https://www.consumentenbond.nl/friteuse ... -aangepast
https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2 ... er-de-maat
Waar bij ondeugdelijke producten een terug roep actie volgt, blijft het bij Princess heel stil, en blijven winkels en web shops deze Negeren gewoon verkopen terwijl ze met bosjes kapot retour komen.
In mijn en vele anderen hun ogen is dit onbegrijpelijk dat ook van die kant de ogen en oren niet open gaan en de Princess Digital Aerofryer XXL 182030
niet uit de schappen / handel en van site's word gehaald.
Wel is Princess zelf zo stoer geweest om hem van hun eigen site te verwijderen maar verder geen melding te doen of te plaatsen omtrent de problemen met Princess Digital Aerofryer XXL 182030 Ik vind de situatie totaal onacceptabel dat hier verder door Princess niets op word ondernomen na meldingen van de Consumentenbond en consumenten.
Berichten liegen er niet om, en het verdient gewoon dat Princess hier gestopt moet worden en hun moeten laten inzien dat ze hun verantwoordelijkheid moeten nemen en de Princess Digital Aerofryer XXL 182030 terug moeten halen, en de klant en service centraal stellen, en een terug roep actie opstarten en de airfryer zelf uit de handel halen.
De zelfde machine is ook onder de naam Wartmann airfryer WM-930 5XL in de handel in de handel, deze heeft wat minimale verschillen, zoals zilveren accenten op de handgreep, geen bescherming onder het warmte spiraal, hier zijn geen revieuws van te vinden, uit email berichten word verklaard dat wartmann de machine eerder op de markt heeft gebracht, en Princess ook de rechten had maar met mindere kwaliteit onderdelen heeft gewerkt.
Ook is er een 3e variant te verkrijgen buiten Nederland onder de naam
HealthyFry XL Air Fryer
En er is ook nog een 4e variant die kwa model het zelfde is maar niet digitaal en wel Princess gerelateerd is.
BOURGINI Healthfryer 182045
Ik hoop met dit bericht dat Radar dit op pakt en het gedrag van Princess aan de kaak stelt. En via dit bericht de bezitters een podium te bieden om ook hier in deze post hun klacht te doen. En mogelijke kopers te behoeden van het kopen van een ondeugdelijk product waar de pret van korte duur is.
- Bijlagen
-
- De HealthyFry XL Air Fryer
- main_variation_Default_view_1_425x425.jpg (21.29 KiB) 13656 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
-
- De Wartmann airfryer WM-930 5XL
- wartmann%20airfryer%20wm930%205xl%20art.%20nr.%208718862700434%20front.jpg (15.96 KiB) 13656 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
-
- De Princess Digital Aerofryer XXL 182030
- 578633.jpg (18.36 KiB) 13656 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Laatst gewijzigd door Vectra200 op 31 mar 2017 23:06, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: Princess Digital Aerofryer XXL met een korte levensduur
Ik heb geen Princess XXL maar de Xl en daar zijn geen problemen mee, er wordt gezegd dat de patat er niet goed uit komt maar dat is zeker niet waar. en de knop wordt echt geen 100 graden dat zou ik nooit kunnen aanraken..
Maar dat er problemen zijn met de XXL is zeker waar. Ook via een facebook groep van Princess Aerofryer kom je de klacht veel tegen..
Maar dat er problemen zijn met de XXL is zeker waar. Ook via een facebook groep van Princess Aerofryer kom je de klacht veel tegen..
-
- Berichten: 12785
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Princess Digital Aerofryer XXL met een korte levensduur
Als u wilt dat Radar dit oppakt kunt u het beste contact opnemen met de redactie. Maar een consumentenprogramma inschakelen omdat u niet tevreden bent over een product, moet niet gekker worden.
Maar goed, er bestaat nog iets als garantie. U heeft, neem ik aan, van de garantie gebruik kunnen maken. Probleem voor u opgelost. En zou het echt zo erg zijn als u schetst lost het probleem zich vanzelf wel op, niemand wil het immers meer kopen dan.
Maar goed, er bestaat nog iets als garantie. U heeft, neem ik aan, van de garantie gebruik kunnen maken. Probleem voor u opgelost. En zou het echt zo erg zijn als u schetst lost het probleem zich vanzelf wel op, niemand wil het immers meer kopen dan.
Re: Princess Digital Aerofryer XXL met een korte levensduur
Bedankt voor u reactie, maar voor het plaatsen van deze melding is het nodige al aan vooraf gegaan. Het probleem is niet dat de betrokkenen niet tevrede waren over het product, maar dat de airfryer dus een zeer korte levensduur heeft. en Princess zich verschuild achter door hun eigen berichtgeving dat de oorzaak hiervan ligt bij een verkeerd gebruik door de Consument, wat gewoon onjuist is..
Re: Princess Digital Aerofryer XXL met een korte levensduur
Er zijn er bij die drie keer met een kapotte aerofryer te maken hebben gehad dus lijkt mij erg genoeg ja en leuk garantie maar je bent hem iedere keer kwijt ..En er wordt nu al door Princess gezegd maar niet meer kopen.. terwijl ze ze wel in de winkel laten..Gelukkig komt er een nieuw hopelijk beter model op de markt..NeoDutchio schreef:Als u wilt dat Radar dit oppakt kunt u het beste contact opnemen met de redactie. Maar een consumentenprogramma inschakelen omdat u niet tevreden bent over een product, moet niet gekker worden.
Maar goed, er bestaat nog iets als garantie. U heeft, neem ik aan, van de garantie gebruik kunnen maken. Probleem voor u opgelost. En zou het echt zo erg zijn als u schetst lost het probleem zich vanzelf wel op, niemand wil het immers meer kopen dan.
Re: Princess Digital Aerofryer XXL met een korte levensduur
Ook bij mij is de vreugde maar van korte duur , dwz ong. 3 maanden geweest.
Nu heb ik de aerfryer via de spaarshop van de Keurslager gekocht , kan dus geen aankoopbewijs en kassabon overleggen. Weet niet wat nu te doen!
Nu heb ik de aerfryer via de spaarshop van de Keurslager gekocht , kan dus geen aankoopbewijs en kassabon overleggen. Weet niet wat nu te doen!
-
- Berichten: 12785
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Princess Digital Aerofryer XXL met een korte levensduur
Princess is nou niet bepaald een topmerk en ja, daar zitten wel eens maandagmorgen krengen bij. En zolang het aantal klachten binnen de perken blijft zal Princess ze dus ook niet uit de handel nemen.Marga63 schreef:Er zijn er bij die drie keer met een kapotte aerofryer te maken hebben gehad dus lijkt mij erg genoeg ja en leuk garantie maar je bent hem iedere keer kwijt ..En er wordt nu al door Princess gezegd maar niet meer kopen.. terwijl ze ze wel in de winkel laten..Gelukkig komt er een nieuw hopelijk beter model op de markt..NeoDutchio schreef:Als u wilt dat Radar dit oppakt kunt u het beste contact opnemen met de redactie. Maar een consumentenprogramma inschakelen omdat u niet tevreden bent over een product, moet niet gekker worden.
Maar goed, er bestaat nog iets als garantie. U heeft, neem ik aan, van de garantie gebruik kunnen maken. Probleem voor u opgelost. En zou het echt zo erg zijn als u schetst lost het probleem zich vanzelf wel op, niemand wil het immers meer kopen dan.
Re: Princess Digital Aerofryer XXL met een korte levensduur
Denk dat u zich wat beter zou moeten in lezen in specifiek dit type airfryer op het internet in reviews bij webshops en ook bij de linken die zijn mee gepost in mijn bericht.NeoDutchio schreef:Princess is nou niet bepaald een topmerk en ja, daar zitten wel eens maandagmorgen krengen bij. En zolang het aantal klachten binnen de perken blijft zal Princess ze dus ook niet uit de handel nemen.Marga63 schreef:Er zijn er bij die drie keer met een kapotte aerofryer te maken hebben gehad dus lijkt mij erg genoeg ja en leuk garantie maar je bent hem iedere keer kwijt ..En er wordt nu al door Princess gezegd maar niet meer kopen.. terwijl ze ze wel in de winkel laten..Gelukkig komt er een nieuw hopelijk beter model op de markt..NeoDutchio schreef:Als u wilt dat Radar dit oppakt kunt u het beste contact opnemen met de redactie. Maar een consumentenprogramma inschakelen omdat u niet tevreden bent over een product, moet niet gekker worden.
Maar goed, er bestaat nog iets als garantie. U heeft, neem ik aan, van de garantie gebruik kunnen maken. Probleem voor u opgelost. En zou het echt zo erg zijn als u schetst lost het probleem zich vanzelf wel op, niemand wil het immers meer kopen dan.
Re: Princess Digital Aerofryer XXL met een korte levensduur
Via het serie nr aan de onderkant, kan Princess zien hoe oud hij is, mogelijk aan de hand daarvan, zou Princess u als nog kunnen en willen helpen.simonli schreef:Ook bij mij is de vreugde maar van korte duur , dwz ong. 3 maanden geweest.
Nu heb ik de aerfryer via de spaarshop van de Keurslager gekocht , kan dus geen aankoopbewijs en kassabon overleggen. Weet niet wat nu te doen!
Met u zich op deze site aan en dien een reparatie verzoek in http://service.princess.info/ , of bel met Princess
Re: Princess Digital Aerofryer XXL met een korte levensduur
ga terug met het apparaat naar de verkoper, daar moet u zijn, als deze voldoende klachten krijgt verkoopt hij ze simpelweg niet meer...
Re: Princess Digital Aerofryer XXL met een korte levensduur
Ik koop na slechte ervaringen al jaren niets meer van Princess en dat bevalt prima.
Re: Princess Digital Aerofryer XXL met een korte levensduur
En weer te lezen op de Princess aerofryer groep op fb twee die er mee gestopt zijn. De zoveelste al.. Hopelijk gaat Princess ze nu eens terug halen en pas weer leveren als het nieuwe model goed getest is..
Lpc De Princess aerofryer xl is prima hoor niks geen last alleen de XXL is niet goed.
Lpc De Princess aerofryer xl is prima hoor niks geen last alleen de XXL is niet goed.
Re: Princess Digital Aerofryer XXL met een korte levensduur
Een Princess met een lánge levensduur zou ook wel echt een contradictio in terminis zijn... ik vind het troep, zelfs zijn lage prijs niet waard. Maar goed, das ook kaar een mening
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 11 jan 2017 14:37
Re: Princess Digital Aerofryer XXL met een korte levensduur
ook mijn xxl is gister overleden. Hoopte gespaart te blijven omdat hij al een aardige tijd meeging (31-12-2016 aangeschaft en bijna dagelijks gebruikt).Hij ging tijdens een bakproces ineens geheel uit. Ook liet de anti aanbaklaag op de mand + binnenkant los.
Re: Princess Digital Aerofryer XXL met een korte levensduur
Ook ik wilde geen princess kopen dus kocht ik vorig jaar een Bourgine voor op de camping, eerst thuis getest en dat ging redelijk dus dachten we OK die nemen we mee.
Helaas de tweede keer , dus op de camping, nadat hij even opgewarmd was begon het enorm te stinken, zo'n vieze plastic brandlucht die steeds sterker werd. De friet was slap en wit en stonk. na het afkoelen heb ik het apparaat goed bekeken en tot mijn stomme verbazing was het plastic boven de frituurlade gesmolten,wat de vieze geur veroorzaakt had. Na thuiskomst terug naar de winkel en vreemd genoeg geen probleem met retour name, ook al waren er ondertussen al 3 maanden verstreken.
Bourgini is de nieuwe naam voor Princess.
Helaas de tweede keer , dus op de camping, nadat hij even opgewarmd was begon het enorm te stinken, zo'n vieze plastic brandlucht die steeds sterker werd. De friet was slap en wit en stonk. na het afkoelen heb ik het apparaat goed bekeken en tot mijn stomme verbazing was het plastic boven de frituurlade gesmolten,wat de vieze geur veroorzaakt had. Na thuiskomst terug naar de winkel en vreemd genoeg geen probleem met retour name, ook al waren er ondertussen al 3 maanden verstreken.
Bourgini is de nieuwe naam voor Princess.
Re: Princess Digital Aerofryer XXL met een korte levensduur
Zelfs ik heb vreemde ervaringen met dat merk. Was dan wel met een koffiezetter. In 2 weken tijd 3 keer een nieuwe gekregen, maar ook die derde begaf het na twee dagen. Kwaliteit is het niet.