LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tot 2x toe onterecht afgesloten door Tele2!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Daantjuh1984

Tot 2x toe onterecht afgesloten door Tele2!

Ongelezen bericht door Daantjuh1984 »

[ :oops: b]ik ben klant sinds december 2013 bij Tele2 omdat het voorheen altijd goed ging heb ik mijn abonnement verlengd met 2 jr. (in dit geval tot december dit jaar) [/b] vorige jaar januari begon de ellende door verandering systeem werden steeds aangegeven dat ik niet betaald had (ook blijkt achteraf omdat ik het geld te vroeg overmaakte) gelukkig werdt het altijd gevonden tot augustus! Zoals de trouwen klanten weten is het factuur op se website 1 maand verder dan als de teke2 app dus indeze heet het op de app juli op de website augustus. Daardoor verkeerde factuurnummer overgemaakt ipv augustus juli maar wel de maand sugustus rechter gezet! Gelijk gebeld aangegeven wat ik fout gedaan had. En ik oktober afgesloten dus aansluitkosten betaald weer bellen nu ook betaalbewijs en klachtenformulier gestuurd zou in orde zijn. Nou kan je vertellen 8 maanden stress want niemand die iets deed! Blijkbaar had die hele financiële afdeling geen zij deze overdracht te gaan zoeken! Nu 8 maanden verder na tientallen telefoontjes meerdere screenshot meerdere klachtenformulieren weer afgesloten!
Dus ik privé bij Tele2 ja mevr nee is verrekkend met juni dus ik screenshots gestuurd van januari tot augustus en wat krijg ik als antwoord; :shock: :shock:

Hoi Danielle,

Daar bedoel ik mee dat we de betaling niet voor je kunnen traceren. We kunnen je betalingsbewijzen wel zien maar kunnen de betalingen niet voor je opzoeken. Daar kunnen we je helaas niet mee helpen. Zodra je betalingsbewijzen binnen zijn ontvang je ook bericht of je betalingen gevonden zijn of niet.

Kortom zak ik in de strond nu dus gevraagde bedrag betaald dadelijk weer 28 euro aansluitkosten en dat allemaal omdat ze vertikken me te helpen! Weg geld bewijs heeft geen enkele nut ben ik nu ook al 8 maanden mee bezig! Huil elke dag wetende dat ik in deze ellende nog 8 maanden moet zitten en ze mij elk moment weer een geintje kunnen leveren! En mevrouw op Tele2 kwam met de inzicht we hanteren automatische incasso wat overig online heel wat klachten over staan! Als u het dus verkeerd overmaakt nou verkeerd factnum wel juiste maand erachter vermeld ook mijn accountnummer! Nooit terug gestoord of dat het bedrag bij geschreven is op mijn account omdat juli al betaald was. :oops:

Groetjes Cindy:mrgreen:

newmikey

Re: Tot 2x toe onterecht afgesloten door Tele2!

Ongelezen bericht door newmikey »

Daantjuh1984 schreef:Daardoor verkeerde factuurnummer overgemaakt ipv augustus juli maar wel de maand sugustus rechter gezet!
U komt een beetje warrig over maar dit lijkt me het begin van de ellende. Als u uw zaakjes niet op orde heeft kunt u Tele2 niet verwijten dat zij ook in de war raken. Zorg gewoon voor een automatische incasso als u het overzicht kwijt bent.

NeoDutchio

Re: Tot 2x toe onterecht afgesloten door Tele2!

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Hoe kan je nu geld te vroeg overmaken? Je krijgt een factuur binnen en schijnbaar betaal je die handmatig. Er staat een uiterste betaal datum op, maar nooit een minimale datum. En als u dan een foutieve betalingske merk erbij zet is het voor Tele2 niet meer te traceren.
Het heeft ook niets te maken met het wel of niet willen opzoeken van betalingen bij Tele2. Op een rekening waar maar een paar transacties per maand gebeuren is het nog wel te zoeken, maar bij Tele2 komen ontzettend veel betalingen per dag binnen.

Het makkelijkste is gewoon automatische incasso regelen. Geen gedonder meer met foutieve omschrijvingen. Betalingen gaan op een vaste datum. Iedereen blij en geen gedonder meer.

Gesloten