Ik heb voor een bepaalde Facebookpagina wat promoties gedaan via Facebook om zo meer bekendheid te creëren.
Deze promoties werden elke keer netjes van mijn rekening afgeschreven. Totdat ik een keer diverse mails kreeg dat bepaalde bedragen van mijn rekening zouden worden afgeschreven, omdat bepaalde promoties gedaan zouden zijn. Echter had ik deze promoties zelf nooit gedaan en laat staan er toestemming voor hebben gegeven. Ik heb het op allerlei manier proberen stop te zetten maar zonder succes. Ik kwam er later achter dat bepaalde sites promoties via mijn account hebben gedaan die ik helemaal niet kende. Inmiddels is mijn advertentie-account geblokkeerd en dit is onomkeerbaar, dus nu kan ik nooit meer promoties doen voor die pagina wat ik wel graag zou willen doen en dit is nog geen eens veroorzaakt door mijzelf. Ik heb daarnaast ook nog op diverse manier contact proberen te zoeken met Facebook maar alleen standaard mails krijg ik als respons. En een telefoonnummer doen ze niet aan bij Facebook. Nu sta ik dus met mijn rug tegen de muur en kan ik niks meer. Kan ik hier op een of andere manier nog wat aan doen? (Bovendien ging dit samen met dat ik opeens met bepaalde mensen bevriend was die ik helemaal niet kende, die maar hooguit 3 vrienden hadden en helemaal geen foto's o.i.d. en ik had hen nooit geaccepteerd)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Advertentie-account bij Facebook
-
Re: Advertentie-account bij Facebook
Hi Michiel, Volgens mij kun je aan een profiel meerdere advertentieaccounts koppelen. Dus als je een nieuwe advertentieaccount aanmaakt, zou je gewoon weer moeten kunnen adverteren.