LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen auto/Hoge kosten autobedrijf HenC Enschede

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Quark

Re: Problemen auto/Hoge kosten autobedrijf HenC Enschede

Ongelezen bericht door Quark »

prem schreef:http://www.autohenc.nl/1836/12/1/detail ... a&so=lijst

Ik snap de mensen echt niet. Koop dan een Dacia of Panda, nieuw met een lening van 4 jaar, zit je iig niet met een probleem.
En toch hebben ze altijd mooie huizen :D

peteroo

Ongelezen bericht door peteroo »

witte angora schreef:
Autobedrijf H en C schreef:Auto: Ford Mondeo Station
KM stand 207000
Prijs 1950 EUR
APK nieuw bij aflevering
BJ 2003

Je mag er toch vanuit gaan dat je met een auto als deze prima naar Kroatië kan gaan. Ik heb de auto's ouder gezien. Helaas heeft niet iedereen 6000 EUR te besteden voor een auto en in deze prijscategorie zijn er normaal prima auto's te vinden.
De prijs in combinatie met het bouwjaar doet mij al het ergste vermoeden, sorry. Ook het: APK bij aflevering.

Van auto's van 12 jaar is het ook niet zo heel normaal dat ze allemaal prima zijn. Eerste vraag moet altijd zijn: waarom doet iemand een auto weg. Een oudere auto levert gewoon niks op bij de handelaar/dealer, als er niks aan mankeert zou je zeggen dat de vorige eigenaar er beter nog een jaartje mee door kan rijden, goedkoper rijden kun je namelijk niet. Maar aangezien het ding door de vorige eigenaar niet meer door de apk is gesleept (wat kost alleen de apk nog?), is voor mij al een indicatie dat er grote kosten aan zitten te komen.
Precies, dat is de waarheid achter een groot deel van de tweedehands auto's. Een garage waar ik vorig jaar wat werk heb laten doen werd een mooie oude Renault 11 ingekocht. Echt iets bijzonders. Reden was volgens de de garage dat de vorige eigenaar nu een auto van de zaak had. Mooi niet. Ze woonden vlakbij mij in de buurt en hadden gewoon een ander oud wagentje gekocht. Ik vrees dat er gewoon veel mis mee was en de garage was bedonderd.

zwartekater

Ongelezen bericht door zwartekater »

ik ben dik tevreden zal bij h en c zo weer een kopen ze zijn zeer sportief en behulp saam :) :) ik rij al een jaar ford mondeo nog geen enkel probleem gehad :D :D :D

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

Is dit weer een grap?

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

zwartekater schreef:ik ben dik tevreden zal bij h en c zo weer een kopen ze zijn zeer sportief en behulp saam :) :) ik rij al een jaar ford mondeo nog geen enkel probleem gehad :D :D :D
Toch niet die Mondeo van 2 jaar geleden he? Of heeft die zichzelf gerepareerd in de tussentijd?

Gesloten