LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nummerbehoud? Tele2 behandelt mij als lucht

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
chrisE-4

Nummerbehoud? Tele2 behandelt mij als lucht

Ongelezen bericht door chrisE-4 »

1 April ga ik een zakelijk mobiel contract met nummerbehoud aan met Tele2 - Inclusief 1 iPhone SE Nadat ik verschillende vriendelijke geautomatiseerde mails krijg, log ik in in mijn tele2 dashboard en zie dat ik geen nummer behoud heb aangevraagd terwijl ik zeker wist dat ik dit toch had aangevinkt en ik zie dat mijn adres niet klopt.
Dus ff bellen dacht ik, special nummer voor de zakelijke kant, 1 uur later niemand neemt op en wordt na het uur door tele2 (niet door mij) opgehangen.
3 to 4 keer opnieuw gebeld andere opties gekozen wordt binnen 5 minuten opgenomen maar wordt steeds terug verwijzen naar de optie waar op niet wordt opgenomen. Dit geeft ik telkens aan, niet hun probleem blijkbaar.
Dan maar een mail

2de dag
Goh vreemd nog steeds geen antwoord, weer een mail en weer 3 to 4 keer bijna elke keer 1 uur gebeld (heb onbeperkt bellen op mobiel en vaste tel) Geen antwoord

3de
Lichtelijk in paniek, ik krijg mails dat ze de telefoon op het verkeerd adres gaan leveren Ik begin nu echt te twijfelen als Tele2 wel een bedrijf is waar ik mijn mobiele telefonie wil onderbrengen Ik maak een incident aan dat ik het contract wil opzeggen en gebruik wil maken van mijn bedenk recht.
echter heb je als zakelijk klant geen bedenkrecht, toch proberen denk ik dan.
Ik geef ook via de mail en via mijn tele2 aan dat het adres niet klopt, geen gehoor verder

4de tot de 20ste dag
elke dag minstens 1 keer 1 uur naar de zakelijke helpdesk gebeld en dan maar meerdere opties gekozen. als ze dan opnemen wordt ik door verwezen naar de optie waarop ze niet opnemen. lichtelijk geïrriteerd en als ik eis om geholpen te worden. hangen ze gewoon op. is mij nu a 4keer gebeurt.
Ik heb een klacht ingediend bij tele2 zelf, krijg netjes een telefoontje en de melding dat ze er niks me kunnen omdat ik een zakelijk contract heb.
Wordt weer verwezen naar de zakelijke helpdesk waar ze niet opnemen.
wederom lichtelijk geïrriteerd en als ik eis om geholpen te worden. hangt hij op.
Ik krijg toevallig de 20ste dag een reactie op een mail van 3 april waarin ik vraag om het contract te ontbinden vanwege dat ik mij bedacht had omdat zij mijn nummer niet overnamen. Dat vonden zij dus geen goed plan en toevallig is mijn nummer overgenomen en definitief in hun bezit. Nu staat het opeens in het Tele2 dashboard dat mijn nummer wel wordt overgenomen.
echter klopt het adres nog steeds niet.

20ste dag
Tele2 forum bericht geplaatst en er wordt gelijk door een tele2 medewerker aangegeven dat het forum niet voor de zakelijk klanten is en dat ze mij niet kunnen helpen en de Tele2 moderator verteld doodleuk om naar de zakelijke webpagina van Tele2 te gaan. Ik wordt totaal niet serieus genomen. Dan krijg ik antwoorden van zogenaamd 2 niet Tele2 leden die mij probleem/frustratie subtiel te bagatelliseren door regels te citeren en linkjes te posten en mij proberen te overtuigen om maar niks te posten in het forum.
Mijn doel hier van is dat ik de bezoekers van dat forum wil laten zien hoe
tele2 met hun klanten om gaat, misschien niet echt het slimste idee maar wat moet ik anders? niks doen en mij als lucht laten behandelen?
Rechtsbijstand geef mij weinig tot geen kans om van hun af te komen. Nu zit ik dus 2 jaar vast aan een bedrijf die mij behandelt als lucht. De telefoon is inmiddels aangeboden aan het verkeerd adres, uiteraard terug gestuurd naar tele2. En als ik het goed heb begrepen wordt die weer aangeboden op het verkeerd adres denk ik. in middels meerdere niet zo vriendelijke mails gestuurd naar Tele2 Sales

Nogmaals mijn punt is: Wie wilt nu bij zo'n bedrijf zaken doen? en wat kan ik nog doen?

sylvesterb

Re: Nummerbehoud? Tele2 behandelt mij als lucht

Ongelezen bericht door sylvesterb »

En dan ga je klagen op een consumenten forum?

flappie

Ongelezen bericht door flappie »

zet je probleem even op de tele2 facebook of twitter een persoon van webcare kan je klacht dan oppakken.

Bart007

Ongelezen bericht door Bart007 »

Dit komt mij niet vreemd over, ik heb vanaf 11 april 8 (acht) pogingen gedaan om mijn abonnement te verlengen- niet omdat het moet maar omdat het kennelijk niet kan.
Ik heb inmiddels de handdoek in de ring gegooid, zaterdag maar gebeld of ik eerder (3 maanden) van mijn abonnement af kan, dat blijkt van wel maar wel tegen de volle abonnementskosten ondanks de wanprestatie die Tele2 levert!
Overigens (tegen beter weten in) een klacht ingediend werd ik vanmorgen gebeld - ik was aan het werk - of ze van Tele2 gelegen belde, nee dus.
De juffrouw vroeg mij om dan als ik tijd had terug te bellen, na een uurtje had ik alle tijd dus ik bel terug, helaas is er op zondag met geen mogelijkheid een levende ziel bij Tele2 aan de lijn te krijgen niet via 1200 of 0207544444.
Ik zou als ik Tele2 was toch het personeel wat beter gaan scholen, niet omdat het kan maar omdat het moet, anders gaat de tent op de fles.
Wat een janboel daar!

Bart007

flappie schreef:zet je probleem even op de tele2 facebook of twitter een persoon van webcare kan je klacht dan oppakken.
Moet je natuurlijk wel facebook of twitter hebben, ik heb het niet want ik heb verder ook geen sociaal leven en dat wil ik graag zo houden!

chrisE-4

Ongelezen bericht door chrisE-4 »

Heb ik allemaal al gedaan. in mijn beklaag kan je ook lezen dat ze er niks mee doen. dan regels citeren wat in de voorwaarden staan. en voor de rest pech gehad. geen antwoord verder. ook niet mijn adres gewijzigd etc ...
@sylvesterb dus als zakelijk mag ik dus niet mijn probleem voorleggen in een consumenten forum? Da's nou precies wat ze mij in het forum van tele2 ook vertellen.
Deels snap ik het wel maar als zakelijk heb je nergens een plek om je verhaal kwijt te kunnen en om hulp te vragen. Want bij Tele2 nemen ze niet op, ze sturen je van overal heen behalve naar de goeie kant en uiteindelijk zit je met een bedrijf in je maag waar je het liefst zo snel van af wilt. ik ben maar een freeelancer geen groot bedrijf. ik dacht gewoon slim te zijn om zakelijk iets bij Tele2 af te sluiten. maar goed particulier was ik ook het haasje geweest alsik allemaal de klachten lees over Tele2.

Bart007

sylvesterb schreef:En dan ga je klagen op een consumenten forum?
Waarom zou dat niet kunnen dan?
Als je een roepende in de woestijn bent vind ik het meer dan redelijk om eventueel nieuwe klanten te waarschuwen voor de Klanten'service' van Tele2.
Niet omdat het kan, maar omdat het moet!

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Bart007 schreef:
sylvesterb schreef:En dan ga je klagen op een consumenten forum?
Waarom zou dat niet kunnen dan?
Als je een roepende in de woestijn bent vind ik het meer dan redelijk om eventueel nieuwe klanten te waarschuwen voor de Klanten'service' van Tele2.
Niet omdat het kan, maar omdat het moet!
Maar je hebt problemen met de zakelijke klantenservice van Tele2, lijkt me beter om je zakelijke gebruikers te informeren dat de lowbudget aanbieder Tele2 super slecht is in het helpen van zakelijke klanten.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

chrisE-4 schreef: @sylvesterb dus als zakelijk mag ik dus niet mijn probleem voorleggen in een consumenten forum? Da's nou precies wat ze mij in het forum van tele2 ook vertellen.
Deels snap ik het wel maar als zakelijk heb je nergens een plek om je verhaal kwijt te kunnen en om hulp te vragen.
Wat dacht je van simpelweg een zakelijk forum als higherlevel.nl in plaats van een consumentenforum?

Bart007

Overigens was ik particulier cliënt van deze wereld provider, mobiele telefoon.

Gesloten