LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Betrouwbaarheid Wiigameshopper.nl
-
- Contacteer:
Betrouwbaarheid Wiigameshopper.nl
Hallo ik ben nieuw op de forum , dus ik zal het zo makkelijk mogelijk proberen uit te leggen . Heeft iemand ervaring met wiigameshopper.nl ? Ik wou graag weten of het betrouwbaar is , ik heb nog wat controllers maar geen wii . De webshop ziet er redelijk uit , maar ik heb zo m'n twijfels. Heeft iemand er ervaring . Vriendelijke groeten Hack4live.
Re: Betrouwbaarheid Wiigameshopper.nl
geen ervaring. Maar de site ziet er inderdaad netjes uit, zijn nergens bij aangesloten, maar keurmerken zeggen ook niet alles. Qua regels zie ik zo geen redenen om aan te nemen dat de shop onbetrouwbaar is. Algemene voorwaarden lijken prima in orde, naw gegevens zijn gewoon te vinden, hoewel gevestigd op een gewoon huisadres. Natuurlijk hoeft dat niet alles te zeggen, maar zegt vaak wel iets over de grootte van de onderneming. Op internet niets negatiefs te vinden.hacks4live schreef:Hallo ik ben nieuw op de forum , dus ik zal het zo makkelijk mogelijk proberen uit te leggen . Heeft iemand ervaring met wiigameshopper.nl ? Ik wou graag weten of het betrouwbaar is , ik heb nog wat controllers maar geen wii . De webshop ziet er redelijk uit , maar ik heb zo m'n twijfels. Heeft iemand er ervaring . Vriendelijke groeten Hack4live.
Ze hebben geen keurmerken op de site staan, en hun facebook profiel is nog geen maand oud. Aan de andere kant, hun marktplaatsprofiel is zo te zien al weer 11 jaar oud, en ze hebben wél een KvK nummer. Ik zou eerst eens een beperkte bestelling plaatsen om te testen, maar ik zou er ook niet meteen gillend bij weg rennen.
-
We waren hier allemaal ooit eens nieuw ...
Met het risico, dat het vragen naar de betrouwbaarheid van een website, spam zou kunnen zijn, geeft u beter eerst eens aan, waarom u 'zo uw twijfels heeft'. Dan kunnen uw twijfels nagetrokken worden en komen de goede ervaringen vanzelf.
Met het risico, dat het vragen naar de betrouwbaarheid van een website, spam zou kunnen zijn, geeft u beter eerst eens aan, waarom u 'zo uw twijfels heeft'. Dan kunnen uw twijfels nagetrokken worden en komen de goede ervaringen vanzelf.
-
- Contacteer:
Omdat ze op een gewoon huiadres zitten , maar wel een KvK nummer hebben.
Er zijn plenty kleinere webshops die gerund worden vanuit een huurhuis, dat op zich hoeft niet meteen alle alarmbellen te doen laten afgaan.hacks4live schreef:Omdat ze op een gewoon huiadres zitten , maar wel een KvK nummer hebben.
Gezien het feit dat de marktplaats account al 11 jaar oud is, komt het op mij wat over als een groeiend bedrijfje, dat nu de stap heeft gemaakt naar een eigen online shop, ipv marktplaats te blijven gebruiken als verkoopkanaal.
Een website volledig in Comic Sans. Alleen dat zou al moeten aangeven dat er een huismoeder met te veel vrije tijd achter zit. Ik zou er vér van wegblijven.
de website verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs, het is een webshop die gemaakt is via de website mijnwebwinkel.nl. Op zich niets verkeerd mee, ieder begin is moeilijk. Maar wat ik vaak wel tegenkom is dat het bij beginnende webshops met de verkoop altijd goed gaat, maar naar mijn idee ligt de kracht van een bedrijf er in wat ze doen als het even niet zo loopt als hoe men het voor ogen had. Dus de service en aftercare, maar goed, dat zal moeten blijken.Regggy schreef:Een website volledig in Comic Sans. Alleen dat zou al moeten aangeven dat er een huismoeder met te veel vrije tijd achter zit. Ik zou er vér van wegblijven.
Ik heb het uittreksel van de kvk bekeken, Bedrijf is op 1 maart gestart, heb betreft een VOF van, zo lijkt het, 2 partners, man en vrouw, beide woonachtig op het vestigingsadres van het bedrijf..
OVer de betrouwbaarheid van dit bedrijf heb ik niet direct mijn twijfels als ik de gegevens bekijk, zoals ik al zei, verkopen via een webshop is niet moeilijk, maar hoe gaat het aftercare traject als het even niet zo gaat, zoals het moet. Maar goed, er zijn ook legio grote bedrijven met honderden medewerkers en duizenden bestellingen die dit ook niet fatsoenlijk op orde hebben.