Hoi hoi,
Hopelijk weet iemand hier het antwoord.
Ik werk bij de terminale nachtzorg en nu word ik naar een adres gestuurd waar boommarters zitten. Een collega van mij heeft al schade aan zijn auto gehad daardoor, de bougiekabel doorgeknaagd.
Als dit gebeurt wie is hiervoor aansprakelijk of is dit eigen risico. Mijn auto is wa+ verzekerd.
Er is nog niks gebeurt maar is nieuwschierigheid van mij uit en als antwoord voor mijn collega die voor 100 euro schade heeft.
Groetjes inge
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schade van een boommarter
Re: Schade van een boommarter
wa plus zal alleen schade betalen die veroorzaakt wordt door een aanrijding met dieren. Knaagschade lijkt me alleen verzekerd bij All Risk.... Maar dan nog.... Voor een paar tientjes je no-claim verliezen lijkt mij tamelijk onnozel....
Is er niet een spuitbus met deo ergens? Auto parkeren en flink spuiten door de wielkasten, die stank houdt ze wel een uurtje weg w.s.
Is er niet een spuitbus met deo ergens? Auto parkeren en flink spuiten door de wielkasten, die stank houdt ze wel een uurtje weg w.s.
Re: Schade van een boommarter
Als je in regio woont waar dit voorkomt of zoals ik op vakantie gaat is pieper inbouwen beter.
Deze over zetten als je andere auto koopt en de kosten waren minder dan €100,-
Nog in Guldens betaald en mijn kleinkinderen klagen over deze pieper wegens hun gehoor (6 jaar).
Een spuitbus werkt maar tijdelijk en niet met harde wind....
.
Als ik op vakantie elke dag meerdere keren moet spuiten en het 1x vergeet????
Deze over zetten als je andere auto koopt en de kosten waren minder dan €100,-
Nog in Guldens betaald en mijn kleinkinderen klagen over deze pieper wegens hun gehoor (6 jaar).
Een spuitbus werkt maar tijdelijk en niet met harde wind....
.
Als ik op vakantie elke dag meerdere keren moet spuiten en het 1x vergeet????