LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fiber Nederland (voorheen Fype)

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Rein25

Re: Fiber Nederland (voorheen Fype)

Ongelezen bericht door Rein25 »

Slecht is nog goed uitgedrukt. Ik ben 2 jaar bij Fiber geweest en enorm blij dat ik weg kon
Ik heb in totaal het eerste jaar 8 maanden internet gehad en voor 12 maanden betaald! Het tweede jaar heb ik 9 maanden internet gehad en voor 12 maanden betaald! Veder doet je analoge tv het niet omdat de stekker er gewoon uit gehaald wordt volgens de monteur die vaste klant bij mij was.

In totaal heb ik iets van 5 glasvezel modems het eerste jaar en het tweede jaar 3 glasvezel modems gehad waarbij de monteur wist dat Fiber gewoon de stekker er niet in had dus ik geen signaal ontving om verdrietig van te worden
Laatst gewijzigd door Rein25 op 16 aug 2016 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Peter1234567890

Ongelezen bericht door Peter1234567890 »

Kan iemand mij helpen met een direct nummer van fiber. Via de klantenservice, emailen live Chat kan ik geen reactie krijgen. Kosten lopen inmiddels flink op.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Peter1234567890 schreef:Kan iemand mij helpen met een direct nummer van fiber. Via de klantenservice, emailen live Chat kan ik geen reactie krijgen. Kosten lopen inmiddels flink op.
geen reactie? Of geen gewenste reactie?

Volgens hun site:
http://www.fiber.nl/klantenservice/contact/
Staat een 020 nummer op. Ook een verwijzing naar hun facebook en twitter, welke ook effectieve middelen zijn om snel contact te krijgen met een bedrijf.

AndrévanBerkum
Contacteer:

Ongelezen bericht door AndrévanBerkum »

ik ben ook helaas in het zwarte weduwe web van fiber.nl gestapt en heb dagelijks problemen .ze doen werkelijk niets al bij het instappen waren de 14 dagen bedenktijd om om het contract te ontbinden. kan bijna elke dag in de avond uren het tv kastje resetten. en ook altijd na 10 uur in de avond valt regelmatig internet uit .bellen met klachten helpen niet ze beloven gouden bergen maar ze doen werkelijk niets.
Ik probeerde het maar moest 24 maanden in een keer betalen dan kon ik opstappen.
nu kan ik regelmatig de progamma's die ik opneem niet eens bekijken. het enige wat ze zeggen noteer het in de mail wij kijken er naar.
nu moet ik nog ruim 14 maanden betalen aan de DICTAtor van fiber.nl volgens mij een broer van poetin of erdogan ze slachten met liefde hun klanten af zolang de klanten maar betalen

Gesloten