LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Meubelconcurrent

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
jest

De Meubelconcurrent

Ongelezen bericht door jest »

In 2013 bank gekocht waarvan de verkoper mij bezwoer dat de bank van uitstekende kwaliteit was en dat de winkel CBW erkend was. Erop gewaagd en de bank gekocht. Na 2 jaar begon de bank door te zakken en uitstekende delen te vertonen waarop je beslist niet kunt gaan zitten zonder je te verwonden. De stof slijt erg hard en de bank begint muf te ruiken ondanks elke week stomen en behandelen met een speciale spray. Inderdaad: eigen schuld, dikke bult. Maar via deze weg wil ik de mensen waarschuwen niet bij deze meubelzaak te kopen. De kwaliteit lijkt erg mooi in de winkel, maar garantie is slechts een 1 jaar, dat zie je pas ná aankoop op de papieren staan, en verder kun je geen beroep doen op wie dan ook. De winkel is niet CBW erkend en verder wordt er niets aan de klachten gedaan. De kwaliteit is beslist niet Italiaans maar eerder Turks; geen kwaliteit dus. De bank was ook niet goedkoop; prijzen in de winkel waren gelijkwaardig aan een Ikea waar de garantie 10 jaar is en er daadwerkelijk iets aan je klacht wordt gedaan. Besteed je zuurverdiende geld aan een gerenomeerd bedrijf wat iets duurder is, maar betere voorwaarden heeft. :shock: :x

Moneyman

Re: De Meubelconcurrent

Ongelezen bericht door Moneyman »

Vervelend ervaring.
jest schreef:maar garantie is slechts een 1 jaar, dat zie je pas ná aankoop op de papieren staan, en verder kun je geen beroep doen op wie dan ook. De winkel is niet CBW erkend en verder wordt er niets aan de klachten gedaan.
Tsja. Dat had je allemaal ook vooraf kunnen weten.
jest schreef:Besteed je zuurverdiende geld aan een gerenomeerd bedrijf wat iets duurder is, maar betere voorwaarden heeft. :shock: :x
Zolang mensen eerst kopen en dan pas gaan googelen is een dergelijke waarschuwing alleen nuttig voor degenen die vooraf hun huiswerk doen.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

jest schreef:In 2013 bank gekocht waarvan de verkoper mij bezwoer dat de bank van uitstekende kwaliteit was en dat de winkel CBW erkend was. Erop gewaagd en de bank gekocht. Na 2 jaar begon de bank door te zakken en uitstekende delen te vertonen waarop je beslist niet kunt gaan zitten zonder je te verwonden. De stof slijt erg hard en de bank begint muf te ruiken ondanks elke week stomen en behandelen met een speciale spray. Inderdaad: eigen schuld, dikke bult. Maar via deze weg wil ik de mensen waarschuwen niet bij deze meubelzaak te kopen. De kwaliteit lijkt erg mooi in de winkel, maar garantie is slechts een 1 jaar, dat zie je pas ná aankoop op de papieren staan, en verder kun je geen beroep doen op wie dan ook. De winkel is niet CBW erkend en verder wordt er niets aan de klachten gedaan. De kwaliteit is beslist niet Italiaans maar eerder Turks; geen kwaliteit dus. De bank was ook niet goedkoop; prijzen in de winkel waren gelijkwaardig aan een Ikea waar de garantie 10 jaar is en er daadwerkelijk iets aan je klacht wordt gedaan. Besteed je zuurverdiende geld aan een gerenomeerd bedrijf wat iets duurder is, maar betere voorwaarden heeft. :shock: :x
Bedankt voor deze waarschuwing, maar dit wisten we al :cry:
De opmerking over de vermeende "Turkse Kwaliteit" vind mijn collega Fatima niet zo gepast......
Dat een bank muf gaat ruiken als deze echt elke week wordt gestoomd (lees nat gemaakt) is natuurlijk meer dan logisch. Een stoffen bank zit vool huisstof, huidschilfers en huidvet, dit nat maken moet wel schimmel veroorzaken, dat kan niet anders......

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Turkse kwaliteit? Want dat is niet goed? Ik heb jaren als toeleverancier gewerkt in de bankenindustrie. Ik kan verzekeren dat bijna 50% mensen waren van Turkse komaf. En de meubels die gemaakt werden zijn absoluut goed te noemen.

Gesloten