LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dronken vakantieganger meenemen?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Testi

Dronken vakantieganger meenemen?

Ongelezen bericht door Testi »

Toen wij vorige week terug vlogen vanuit Egypte was er bij het inchecken een man die vooral vrouwen lastig viel en dronken was. Deze man werd meegenomen door de security en apart gezet in een ruimte.
Later in het vliegtuig meldde de gezagvoerder dat ze aan het overleggen waren of deze man nog mee mocht. Het hele vliegtuig schreeuwde van nee! Later gaf ze ons door dat hij inderdaad niet mee mocht en zijn koffer werd van boord gehaald. Een applaus klonk in het vliegtuig.
Wat ik me afvraag is, wat gebeurt er met zo'n persoon? Blijft hij op het vliegveld tot een volgende vlucht (over twee dagen) of is de touroperator verantwoordelijk en moet die zorgen voor een hotel.

sylvesterb

Re: Dronken vakantieganger meenemen?

Ongelezen bericht door sylvesterb »

De touroperator is niet verantwoordelijk en die persoon moet zelf maar zorgen hoe hij terug komt.
De KLM vliegt 3 keer per dag op Egypte vanuit Amsterdam, dus hij hoeft niet 2 dagen te wachten op de volgende carter vlucht.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Hij zal waarschijnlijk ergens apart worden gezet tot hij weer nuchter is en dan de kans hebben een ticket voor een andere vlucht te kopen.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Testi schreef:Toen wij vorige week terug vlogen vanuit Egypte was er bij het inchecken een man die vooral vrouwen lastig viel en dronken was. Deze man werd meegenomen door de security en apart gezet in een ruimte.
Later in het vliegtuig meldde de gezagvoerder dat ze aan het overleggen waren of deze man nog mee mocht. Het hele vliegtuig schreeuwde van nee! Later gaf ze ons door dat hij inderdaad niet mee mocht en zijn koffer werd van boord gehaald. Een applaus klonk in het vliegtuig.
Wat ik me afvraag is, wat gebeurt er met zo'n persoon? Blijft hij op het vliegveld tot een volgende vlucht (over twee dagen) of is de touroperator verantwoordelijk en moet die zorgen voor een hotel.
Waarom een accound aanmaken op dit forum en een topic aanmaken over een probleem van een compleet vreemde, of was het soms je reisgenoot ?

Zo gauw de persoon nuchter is kan deze een nieuw ticket kopen op een vlucht welke nog niet vol is. Dit kan fors duurder zijn en komt vanzelfsprekend geheel voor eigen rekening. Hetzelfde geldt natuurlijk voor een hotel en alle bijkomende kosten,,ook als bv de vlucht hierdoor vertraging heeft opgelopen bij vertrek.

Gesloten