| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bakplaat Blokker
Bakplaat Blokker
Zoals velen hebben we een bakplaat van het merk Tomado Teppanyaki bakplaat TM-5536 aangeschaft in de veronderstelling dat we hier veel plezier van zouden hebben.
Afgelopen Pasen wilden we deze voor de derde maal sinds de aanschaf in december 2015 gebruiken.
Alleen de plaat werd niet warm, geen nood onze zoon had een gelijke plaat na ons aangeschaft en heeft deze opgehaald.
We konden heerlijk aan de maaltijd beginnen, tot na een uur ook deze plaat het liet afweten.
Op de site van de Blokker staan bij de reviews vele berichten die aanduiden dat mensen met gelijke problemen kampen bij deze bakplaat.
Toch maar geprobeerd om een klacht in te dienen.
Rectie van Blokker: "Jammer, u kunt deze bakplaat ter reparatie aanbieden in een filiaal. Na borg van € 25,00 zullen we deze opsturen en ontvangt u een prijsopgave voor de reparatie."
Alleen jammer dat het aankoopbewijs ontbreekt (ik heb de bon voor een aanschafprijs van € 29,90 niet bewaard).
Maar dat het product zo snel kapot gaat en niet alleen bij ons geeft toch te denken.
De klantenservice van Blokker is echter niet meegaand en stelt dat als er een kassabon is dan kunt u deze aanbieden, anders is het gewoon dikke pech!
Ondertussen wordt het product nog volop verkocht zowel in de winkel als via internet.
Komende week is het Moederdag dus weer een moment om er velen te verkopen terwijl men weet dat het product niet aan de normale eisen van gebruik voldoet.
We hebben een kleinere bakplaat van het merk Tefal waar we al ruim 20 jaar regelmatig gebruik van maken, dus het kan wel.
Zijn er meer mensen met deze ervaringen??
Afgelopen Pasen wilden we deze voor de derde maal sinds de aanschaf in december 2015 gebruiken.
Alleen de plaat werd niet warm, geen nood onze zoon had een gelijke plaat na ons aangeschaft en heeft deze opgehaald.
We konden heerlijk aan de maaltijd beginnen, tot na een uur ook deze plaat het liet afweten.
Op de site van de Blokker staan bij de reviews vele berichten die aanduiden dat mensen met gelijke problemen kampen bij deze bakplaat.
Toch maar geprobeerd om een klacht in te dienen.
Rectie van Blokker: "Jammer, u kunt deze bakplaat ter reparatie aanbieden in een filiaal. Na borg van € 25,00 zullen we deze opsturen en ontvangt u een prijsopgave voor de reparatie."
Alleen jammer dat het aankoopbewijs ontbreekt (ik heb de bon voor een aanschafprijs van € 29,90 niet bewaard).
Maar dat het product zo snel kapot gaat en niet alleen bij ons geeft toch te denken.
De klantenservice van Blokker is echter niet meegaand en stelt dat als er een kassabon is dan kunt u deze aanbieden, anders is het gewoon dikke pech!
Ondertussen wordt het product nog volop verkocht zowel in de winkel als via internet.
Komende week is het Moederdag dus weer een moment om er velen te verkopen terwijl men weet dat het product niet aan de normale eisen van gebruik voldoet.
We hebben een kleinere bakplaat van het merk Tefal waar we al ruim 20 jaar regelmatig gebruik van maken, dus het kan wel.
Zijn er meer mensen met deze ervaringen??
Re: Bakplaat Blokker
gezien de garantie zou dit op zich natuurlijk geen probleem hoeven te zijn.aloon schreef:aanschaf in december 2015
dat maakt het wel vervelend. Het is aan u om aan te tonen dat u het product aldaar gekocht heeft, u claimt uw recht op garantie, dus dan is het ook aan u om aan te tonen dat u recht heeft op garantie. Wat eventueel nog wel zou kunnen is het aanleveren van een bewijs van betaling. Als u dit toevallig gepind heeft, zou u via internetbankieren nog kunnen aantonen dat u in december 2015 een bedrag van 29,90 betaald heeft aan blokker, er zijn namelijk winkels die dit wel accepteren.aloon schreef:Alleen jammer dat het aankoopbewijs ontbreekt (ik heb de bon voor een aanschafprijs van € 29,90 niet bewaard).
-
hänschen klein
- Berichten: 2146
- Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51
Re: Bakplaat Blokker
Ik weet niet of er 'zo velen' dit product gekocht hebben, maar Klacht.nl staat er tenminste vol mee en Tomado is niet thuis.
Een optie is het om de klachten bij Klachtenkompas.nl te deponeren, waar de Consumentenbond en de webcare meekijkt.
Diezelfde Consumentenbond geeft twee TIPS op de website m.b.t. een ontbrekende kassabon:
1 - Bankafschrift voorleggen
2 - Winkelmedewerker die u bij de verkoop heeft geholpen laten bevestigen, dat u dat product heeft gekocht ... (?) ggrrrr
(
Een optie is het om de klachten bij Klachtenkompas.nl te deponeren, waar de Consumentenbond en de webcare meekijkt.
Diezelfde Consumentenbond geeft twee TIPS op de website m.b.t. een ontbrekende kassabon:
1 - Bankafschrift voorleggen
2 - Winkelmedewerker die u bij de verkoop heeft geholpen laten bevestigen, dat u dat product heeft gekocht ... (?) ggrrrr
Re: Bakplaat Blokker
Dat is toch volledig terecht? Waarom zouden zij gratis garantie moeten verlenen als helemaal niet aan te tonen is dat je het daar hebt gekocht?aloon schreef:Zoals velen hebben we een bakplaat van het merk Tomado Teppanyaki bakplaat TM-5536 aangeschaft in de veronderstelling dat we hier veel plezier van zouden hebben.
Afgelopen Pasen wilden we deze voor de derde maal sinds de aanschaf in december 2015 gebruiken.
Alleen de plaat werd niet warm, geen nood onze zoon had een gelijke plaat na ons aangeschaft en heeft deze opgehaald.
We konden heerlijk aan de maaltijd beginnen, tot na een uur ook deze plaat het liet afweten.
Op de site van de Blokker staan bij de reviews vele berichten die aanduiden dat mensen met gelijke problemen kampen bij deze bakplaat.
Toch maar geprobeerd om een klacht in te dienen.
Rectie van Blokker: "Jammer, u kunt deze bakplaat ter reparatie aanbieden in een filiaal. Na borg van € 25,00 zullen we deze opsturen en ontvangt u een prijsopgave voor de reparatie."
Alleen jammer dat het aankoopbewijs ontbreekt (ik heb de bon voor een aanschafprijs van € 29,90 niet bewaard).
Maar dat het product zo snel kapot gaat en niet alleen bij ons geeft toch te denken.
De klantenservice van Blokker is echter niet meegaand en stelt dat als er een kassabon is dan kunt u deze aanbieden, anders is het gewoon dikke pech!
Ondertussen wordt het product nog volop verkocht zowel in de winkel als via internet.
Komende week is het Moederdag dus weer een moment om er velen te verkopen terwijl men weet dat het product niet aan de normale eisen van gebruik voldoet.
We hebben een kleinere bakplaat van het merk Tefal waar we al ruim 20 jaar regelmatig gebruik van maken, dus het kan wel.
Zijn er meer mensen met deze ervaringen??
-
taxikemperman
- Berichten: 674
- Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51
Re: Bakplaat Blokker
Nieuwe kopen en oude na maand terugbrengen
-
hänschen klein
- Berichten: 2146
- Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51
Re: Bakplaat Blokker
Bij de Consumentenbond hebben ze er geen probleem mee dit soort onzinnige tips te geven! Overigens is mijn geheugen dusdanig, dat ik er binnenkort maar wat van ga bijkopen ...breien schreef:De bakplaat is in december 2015 gekocht. December is een zeer drukke maand in de meeste winkels en ik weet niet hoe goed uw geheugen is.hänschen klein schreef:2 - Winkelmedewerker die u bij de verkoop heeft geholpen laten bevestigen, dat u dat product heeft gekocht ... (?) ggrrrr(
Re: Bakplaat Blokker
Tuurlijk. Gewoon de boel oplichten...taxikemperman schreef:Nieuwe kopen en oude na maand terugbrengen
Re: Bakplaat Blokker
Niet netjes, maar ik zou een nieuwe kopen en vervolgens de oude inleveren met de bon van de nieuwe met de mededeling dat u de koop wilt ontbinden omdat het product na 1x gebruik kapot is en reparatie geen zin heeft wegens de lage kostprijs...eens kijken hoe ze reagerenaloon schreef:Zoals velen hebben we een bakplaat van het merk Tomado Teppanyaki bakplaat TM-5536 aangeschaft in de veronderstelling dat we hier veel plezier van zouden hebben.
Afgelopen Pasen wilden we deze voor de derde maal sinds de aanschaf in december 2015 gebruiken.
Alleen de plaat werd niet warm, geen nood onze zoon had een gelijke plaat na ons aangeschaft en heeft deze opgehaald.
We konden heerlijk aan de maaltijd beginnen, tot na een uur ook deze plaat het liet afweten.
Op de site van de Blokker staan bij de reviews vele berichten die aanduiden dat mensen met gelijke problemen kampen bij deze bakplaat.
Toch maar geprobeerd om een klacht in te dienen.
Rectie van Blokker: "Jammer, u kunt deze bakplaat ter reparatie aanbieden in een filiaal. Na borg van € 25,00 zullen we deze opsturen en ontvangt u een prijsopgave voor de reparatie."
Alleen jammer dat het aankoopbewijs ontbreekt (ik heb de bon voor een aanschafprijs van € 29,90 niet bewaard).
Maar dat het product zo snel kapot gaat en niet alleen bij ons geeft toch te denken.
De klantenservice van Blokker is echter niet meegaand en stelt dat als er een kassabon is dan kunt u deze aanbieden, anders is het gewoon dikke pech!
Ondertussen wordt het product nog volop verkocht zowel in de winkel als via internet.
Komende week is het Moederdag dus weer een moment om er velen te verkopen terwijl men weet dat het product niet aan de normale eisen van gebruik voldoet.
We hebben een kleinere bakplaat van het merk Tefal waar we al ruim 20 jaar regelmatig gebruik van maken, dus het kan wel.
Zijn er meer mensen met deze ervaringen??
Re: Bakplaat Blokker
Zelf de boel gaan bedonderen is geen goede oplossing... Daarnaast kunnen ze vast wel zien dat die plaat ouder is als je dat probeert.
That said, iedereen die op die manier zakendoet heeft gelijk geen recht meer van klagen als ze zelf opgelicht worden.
That said, iedereen die op die manier zakendoet heeft gelijk geen recht meer van klagen als ze zelf opgelicht worden.
-
John van Drongelen
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 15 sep 2014 21:27
Re: Bakplaat Blokker
Soms verkoopt Blokker inderdaad rommel!
Zo zie ik af en toe die zwarte minikoelkast weer in de folder staan.
Ik heb er ooit 1 gekocht en na een paar maanden,begon dat ding herrie te maken!
Ik was helaas ook de bon kwijt geraakt.
Ik raad U aan om alleen van bekende merken keukenapparatuur te kopen zoals Tefal en Philips.
Zo zie ik af en toe die zwarte minikoelkast weer in de folder staan.
Ik heb er ooit 1 gekocht en na een paar maanden,begon dat ding herrie te maken!
Ik was helaas ook de bon kwijt geraakt.
Ik raad U aan om alleen van bekende merken keukenapparatuur te kopen zoals Tefal en Philips.
Re: Bakplaat Blokker
Ja, want dan heb je dit probleem niet...John van Drongelen schreef:Ik raad U aan om alleen van bekende merken keukenapparatuur te kopen zoals Tefal en Philips.
viewtopic.php?f=38&t=162483
viewtopic.php?f=38&t=161253
Re: Bakplaat Blokker
En dan klagen over bedrijven die zich slecht gedragen.... Iets met een pot en ketel en zwart.olaf79 schreef:Niet netjes, maar ik zou een nieuwe kopen en vervolgens de oude inleveren met de bon van de nieuwe met de mededeling dat u de koop wilt ontbinden omdat het product na 1x gebruik kapot is en reparatie geen zin heeft wegens de lage kostprijs...eens kijken hoe ze reagerenaloon schreef:Zoals velen hebben we een bakplaat van het merk Tomado Teppanyaki bakplaat TM-5536 aangeschaft in de veronderstelling dat we hier veel plezier van zouden hebben.
Afgelopen Pasen wilden we deze voor de derde maal sinds de aanschaf in december 2015 gebruiken.
Alleen de plaat werd niet warm, geen nood onze zoon had een gelijke plaat na ons aangeschaft en heeft deze opgehaald.
We konden heerlijk aan de maaltijd beginnen, tot na een uur ook deze plaat het liet afweten.
Op de site van de Blokker staan bij de reviews vele berichten die aanduiden dat mensen met gelijke problemen kampen bij deze bakplaat.
Toch maar geprobeerd om een klacht in te dienen.
Rectie van Blokker: "Jammer, u kunt deze bakplaat ter reparatie aanbieden in een filiaal. Na borg van € 25,00 zullen we deze opsturen en ontvangt u een prijsopgave voor de reparatie."
Alleen jammer dat het aankoopbewijs ontbreekt (ik heb de bon voor een aanschafprijs van € 29,90 niet bewaard).
Maar dat het product zo snel kapot gaat en niet alleen bij ons geeft toch te denken.
De klantenservice van Blokker is echter niet meegaand en stelt dat als er een kassabon is dan kunt u deze aanbieden, anders is het gewoon dikke pech!
Ondertussen wordt het product nog volop verkocht zowel in de winkel als via internet.
Komende week is het Moederdag dus weer een moment om er velen te verkopen terwijl men weet dat het product niet aan de normale eisen van gebruik voldoet.
We hebben een kleinere bakplaat van het merk Tefal waar we al ruim 20 jaar regelmatig gebruik van maken, dus het kan wel.
Zijn er meer mensen met deze ervaringen??
