Fam Gr schreef:Maar bol.com bevestigd wel op woensdag 26/4 dat zij het uitgezocht hebben dat de TV 26/4 niet geleverd is en dat zij via het hoofdkantoor te horen hebben gekregen dat de TV vrijdag 28/4 alsnog bij ons afgeleverd zou worden!
Dit hebben wij zwart op wit.
En dan geeft Dynalogic opnieuw aan dat zij geen zending hebben ontvangen.
Via Dynologic ontvangen wij tweemaal een manco melding. (Toeval??)
Eerder pech, schijnbaar gaat er met dat type TV iets mis in het logistieke proces, kan gebeuren.,
Fam Gr schreef:Natuurlijk kan er overal iets mis gaan, daar heb ik begrip voor, maar tot tweemaal toe?
Ja, schijnbaar gaat er iets fout met het artikelnummer in het logistieke proces.
Fam Gr schreef:En kom dan niet na een dag lang bellen (lees diverse telefoongesprekken waarin niemand ons kon helpen) ineens met het verhaal dat het pakket zoek zou zijn.
Manco betekend dat het pakket zoek is, dus dit klopt gewoon.
Fam Gr schreef:
En dan nu met de oplossing komen om opnieuw een order te plaatsen met een hoger bedrag?
Noemt u dat klantvriendelijk?
Volgens uw eigen bericht willen ze kijken naar een oplossing, maar dit duurt 4 werkdagen.
Fam Gr schreef:
Terugbel afspraken niet nakomen? Is dat klantvriendelijk?
Nee, maar dat gebeurd regelmatig in callcenters. Als mensen onredelijk worden, de manager willen spreken e.d. dan willen de callcenter medewerkers (die veelal minimum loon verdienen) je wel eens afpoeieren met een terugbel afspraak.
Fam Gr schreef:
Klanten opzadelen met een fout van bol.com. Is dat klantvriendelijk?
Ze hadden toch 4 werkdagen nodig voor het zoeken naar een oplossing. Vind ik een zeer redelijke termijn.
Fam Gr schreef:
U komt overigens ook niet erg vriendelijk over......
U komt over als iemand die erg onredelijk is een bedrijf na een fout meteen van oplichting beschuldigd. Doe een beetje relax soms gaan dingen niet zoals ze moeten gaan.