LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] puregarcina.nl
-
puregarcina.nl
Heb een pakketje bij puregarcina.nl (PG) besteld, dat zou, wanneer het goed en snel zou zijn, de volgende dag bezorgt worden. Ik ben de hele dag thuis geweest, en heb niemand aan de deur gehad. PG stelt dat ze bewijs hebben dat ik dat pakje wel zou hebben ontvangen, maar ik heb die hele dag niets ontvangen. Nu krijg ik vandaag een brief van een incassobureau , waarin er in totaal 274,90 euro wordt ge-eist, en dat bedrag moet 2 dagen voor 30 mei 2017 op de rekening van het incassobureau staan, anders wordt ik gedaagd voor de rechter. Nu heb ik als vraag: Hoe kan PG dat bewijs hebben dat het pakje afgeleverd is, terwijl ik niets ontvangen heb.
Re: puregarcina.nl
Dat wordt dan wel duidelijk voor de rechter....
- Ze spelen bluf, en hebben geen bewijs
- De postbode heeft zelf getekend voor bewijs van ontvangst.
Vreemd en opvallend dat ze het bewijs wel hebben, maar blijkbaar niet willen tonen. Als je zeker weet dat je het niet hebt ontvangen, zou ik het voor dit bedrag maar voor de rechter laten komen. Je gaat immers niet betalen voor iets wat je niet ontvangen hebt. Puregarcina is verantwoordelijk voor de verzending.
Weet je zeker dat je het op puregarcina.nl hebt gekocht, die site zie ik zo even niet voorbij komen ?
- Ze spelen bluf, en hebben geen bewijs
- De postbode heeft zelf getekend voor bewijs van ontvangst.
Vreemd en opvallend dat ze het bewijs wel hebben, maar blijkbaar niet willen tonen. Als je zeker weet dat je het niet hebt ontvangen, zou ik het voor dit bedrag maar voor de rechter laten komen. Je gaat immers niet betalen voor iets wat je niet ontvangen hebt. Puregarcina is verantwoordelijk voor de verzending.
Weet je zeker dat je het op puregarcina.nl hebt gekocht, die site zie ik zo even niet voorbij komen ?