LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wenselijkheid van zendtijd voor PP op 4 mei

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
BUNA

wenselijkheid van zendtijd voor PP op 4 mei

Ongelezen bericht door BUNA »

Beste Forum-leden,

Niet echt een consumenten kwestie
Maar is het wenselijk en maatschappelijk geaccepteerd dat de PVV op 4 mei 2017 om 17:56 een promotie filmpje uitzendt , wat zich zeer negatief uitlaat over nieuwkomers , en dan vooral degene met een islamitische achtergrond

Moeten wij juist niet op deze dag ( liefst hele jaar door) ons sociale gezicht laten zien en negatieve(discriminerende) boodschappen uitsluiten

newmikey

Re: wenselijkheid van zendtijd voor PP op 4 mei

Ongelezen bericht door newmikey »

BUNA schreef:Moeten wij juist niet op deze dag ( liefst hele jaar door) ons sociale gezicht laten zien en negatieve(discriminerende) boodschappen uitsluiten
Ik heb toevallig een gruwelijke hekel aan dat clubje maar deze dag heeft met wat u hierboven suggereert niet zo heel veel te maken. Ik vind een boodschap van deze club alle andere 364 dagen nèt zo ongepast eigenlijk maar vandaag niet méér dan anders.

Snoodaard

Ongelezen bericht door Snoodaard »

Tjah, hoewel ik het liefst de PVV voorgoed zie verdwijnen met hun enge sofistische retoriek, lijkt het mij juist nog veel kwalijker en enger om uitingen van politieke partijen te weren (zolang ze binnen de wettelijke kaders blijven natuurlijk).

Gedachtenpolitie is meer iets voor fascisten, en laten we daar nu net vandaag en morgen bij stil staan dat zo iets nooit meer mag gebeuren.

Trouwens, er wel eens bij stil gestaan hoeveel munitie je populisten geeft als je met dit soort suggesties aan komt zetten?

BUNA

Ongelezen bericht door BUNA »

Ja daar heb ik ter degen aan gedacht . En het gedachte goed van deze PVV is inderdaad 365 dagen p.j. te verwerpen.
Maar waar het mij omgaat is, is dat wij vandaag de slachtoffers herdenken van de 2de wereld oorlog en van elk ander conflict wat (daarna) heeft plaats gevonden en waarbij Nederlanders (ENL/CNL) om het leven zijn gekomen en morgen vieren wij ons gegeven vrijheid, welke ons gelukkig is gegeven.

Is het dan niet ongepast om juist deze dagen een PP uit te laten zenden met het zeer verwerpelijke gedachten goed van de PVV.
Laatst gewijzigd door BUNA op 04 mei 2017 21:37, 3 keer totaal gewijzigd.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

breien schreef:De PVV is de Partij voor de Vrijheid, dus als er een partij is die de vrijheid hoog in het vaandel heeft staan is het de PVV. :mrgreen:
Maar die partij claimt er ook te zijn "voor het volk" (terwijl ze slechts 20% van de NL-ers vertegenwoordigen).

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik zou het hypocriet vinden als een bepaalde mening het hele jaar zou kunnen, maar dat die mening op 4 mei ineens ongepast zou zijn. Ik ken het filmpje niet, maar als de uitingen daarin voor 4 mei ongepast zouden zijn, dan zou dat voor de rest van het jaar ook zo zijn. Alleen zouden veel mensen daar de rest van het jaar misschien niet bij stil staan, omdat ze weinig nadenken over wat er eigenlijk gezegd wordt. Dat zouden ze wellicht wel moeten doen.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Tsja, bepalen wat een ander wel of niet mag zeggen, of juist de vrijheid van meningsuiting die deze spotjes mogelijk maakt, is 1 van de zwaarbevochten vrijheden die we op 5 mei vieren. Dat recht vind ik persoonlijk zwaarder wegen dan zo'n spotje op 4 mei, dus nee, wat mij betreft wordt hier niks aan gedaan.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Wat Kweenie en Sjohie zeggen. Helemaal.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

sjohie schreef:Tsja, bepalen wat een ander wel of niet mag zeggen, of juist de vrijheid van meningsuiting die deze spotjes mogelijk maakt, is 1 van de zwaarbevochten vrijheden die we op 5 mei vieren. Dat recht vind ik persoonlijk zwaarder wegen dan zo'n spotje op 4 mei, dus nee, wat mij betreft wordt hier niks aan gedaan.
Helemaal mee eens.

Vrijheid van meningsuiting is een belangrijk goed en die moet niet worden aangetast. Dat moeten we ook helemaal niet willen, zolang hetgeen wat gezegd wordt binnen de kaders van de wet valt.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De Volkspartij voor Vrijheid & Democratie, ook deze werkgevers vriendelijke voor multinationals.... is een grote meerderheid tegen 5 mei vrij!

Net als het aantal Arbeiders binnen de PvdA.....

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

breien schreef:De PVV is de Partij voor de Vrijheid, dus als er een partij is die de vrijheid hoog in het vaandel heeft staan is het de PVV. :mrgreen:
En met het zgn verwerpelijke gedachtengoed scoort de PVV toch bijzonder goed, er zijn maar weinig partijen welke een aanhang hebben van 20 procent (1 op de 5 Nederlands !).

Over de steeds verder oprukkende Islamisering, kan je het lang en kort hebben, maar behoort gewoon tot het recht van vrij meningsuiting, juist ook op 4 mei.
De meeste doden wereldwijd zijn altijd nog gevallen door de strijd rond het geloof .......

Gesloten