LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KeukenKozijn niet open door waterkraan
KeukenKozijn niet open door waterkraan
Kozijnen worden in hele huis vervangen zoals afgesproken en tevredenheid.
Echter het draaiende deel in keuken is net te groot ( groter dan in offerte staat) en komt tegen kraan waardoor het niet open kan. Kan en mag ik verwachten dat ze de stijl verplaatsen en ramen passend maken zoals in offerte staat? Of moet ik genoegen nemen met tussen oplossing?
Echter het draaiende deel in keuken is net te groot ( groter dan in offerte staat) en komt tegen kraan waardoor het niet open kan. Kan en mag ik verwachten dat ze de stijl verplaatsen en ramen passend maken zoals in offerte staat? Of moet ik genoegen nemen met tussen oplossing?
Re: KeukenKozijn niet open door waterkraan
dat zal als het goed is opgenomen zijn in de overeenkomst. Als het kozijn dat geplaatst is, anders is dan overeengekomen, zullen zij dit moeten oplossen. Als er nog bepaalde voorbehouden in de voorwaarden staan omtrekt bepaalde afwijkingen op formaat, gaat het al lastiger worden. Wat zei keukenkozijn toen u dit aan hen voorlegde?Wiseur schreef:Kozijnen worden in hele huis vervangen zoals afgesproken en tevredenheid.
-
Dat hangt natuurlijk van de aangeboden tussenoplossing af ... zoals de kraan verplaatsen of lager maken zonder kosten.
Heb je dit al gemeld bij je aannemer? Zo ja dan mag je er vanuit gaan dat als het zo ook in de overeenkomst staat, dat de aannemer dit dan ook gaat oplossen. Echter is het altijd verstandig om de kleine lettertjes te lezen om te kijken of je in je recht staat.
Maar al met al is zijn werk dus tegen jouw verwachtingen in opgeleverd. Dus hier mag je hem zeker op aanspreken en geef hem een termijn van een week of twee om dit op te lossen en zorg ervoor dat hij dit bevestigd op de mail of per brief. Zo weet je zeker dat je teninste juridisch in je recht staat.
Maar al met al is zijn werk dus tegen jouw verwachtingen in opgeleverd. Dus hier mag je hem zeker op aanspreken en geef hem een termijn van een week of twee om dit op te lossen en zorg ervoor dat hij dit bevestigd op de mail of per brief. Zo weet je zeker dat je teninste juridisch in je recht staat.
Het kozijn is prefect!
Kraan ook maar als je niet oplet met opmeten, hoe was oude kozijn?
En verplaatsen betekende nieuwe ramen totaal en dat is prijzig.
Ik denk dat de kraan verplaatsen voordeliger is en als ze dat doen, maar een paar cm verder moet toch kunnen, eventueel met andere spoelbak of werkblad want dan is het opgelost.
Verder denk ik dat ventilatie mogelijk is, alleen niet vol open, dus twijfel ik of het voor garantie hersteld word.
Kraan ook maar als je niet oplet met opmeten, hoe was oude kozijn?
En verplaatsen betekende nieuwe ramen totaal en dat is prijzig.
Ik denk dat de kraan verplaatsen voordeliger is en als ze dat doen, maar een paar cm verder moet toch kunnen, eventueel met andere spoelbak of werkblad want dan is het opgelost.
Verder denk ik dat ventilatie mogelijk is, alleen niet vol open, dus twijfel ik of het voor garantie hersteld word.
Nee niet perfekt ! Het is anders dan in de offerte. En even een nieuw aanrechtblad leveren kan leuk in de papier lopen. Ze moeten gewoon het kozijn met raam leveren en plaatsen als in de offerte.stofzuigertje schreef:Het kozijn is prefect!......Kraan ook maar als je niet oplet met opmeten.....
u heeft recht op wat u heeft besteld, om daar maar mee te beginnen, dan is de vraag wat stond er precies in de offerte waar u en de aannemer mee akkoord zijn gegaan?
daar mag u de aannemer namelijk gewoon aan houden en u hoeft niet akkoord te gaan met een zogenaamde tussenoplossing, dat is enkel goed voor de aannemer en niet voor u anders zou u de vraag hier niet stellen denk ik zo...
daar mag u de aannemer namelijk gewoon aan houden en u hoeft niet akkoord te gaan met een zogenaamde tussenoplossing, dat is enkel goed voor de aannemer en niet voor u anders zou u de vraag hier niet stellen denk ik zo...
Met perfect raam bedoelde ik foutloos gemaakt en geplaatst.
Ik reken dit soort fouten als de bankstellen verkopers die iets komen leveren als de deur te smal is!
Na opmeten gelukkig een iets kleinere gekocht of ik had het raam in woonkamer even moeten verwijderen.
Deze kraan en raam zijn beide goed, alleen de combinatie is fout en als je een oude naar buiten draaiende vervang door naar binnen draaiend raam.....
Als ik een hoge boog kraan koop heb ik hetzelfde probleem....
Een iets lagere kraan of het raam alleen in de kiep stand gebruiken kan natuurlijk ook.
Maar ook ik ben niet foutloos... ooit 3 bloempotten aan de muur opgehangen, en bij openen deur.... raam + pot kapot!
Dat de pot enkele cm te dik was... kwam de deur niet meer in de klem op muur!
Mijn Gamma Huismerk kraan is maar 14 cm hoog en zou die wel passen?
Ik reken dit soort fouten als de bankstellen verkopers die iets komen leveren als de deur te smal is!
Na opmeten gelukkig een iets kleinere gekocht of ik had het raam in woonkamer even moeten verwijderen.
Deze kraan en raam zijn beide goed, alleen de combinatie is fout en als je een oude naar buiten draaiende vervang door naar binnen draaiend raam.....
Als ik een hoge boog kraan koop heb ik hetzelfde probleem....
Een iets lagere kraan of het raam alleen in de kiep stand gebruiken kan natuurlijk ook.
Maar ook ik ben niet foutloos... ooit 3 bloempotten aan de muur opgehangen, en bij openen deur.... raam + pot kapot!
Dat de pot enkele cm te dik was... kwam de deur niet meer in de klem op muur!
Mijn Gamma Huismerk kraan is maar 14 cm hoog en zou die wel passen?
He? Echt niet?stofzuigertje schreef: Maar ook ik ben niet foutloos...