Bij deze wil ik elke vogelliefhebber waarschuwen voor schelpenzand van de firma Versele-laga
Deze schelpenzand bevat zeer veel kleine deeltjes ijzer dit kan bij inname tot een zeer pijnlijke dood van de vogel lijden
Onze vogel vertoonde braakneigingen hierop hebben wij een doctor ingeschakeld en op de scan die van de vogel gemaakt zijn
waren deze kleine deeltjes te zien
met een magneet hebben wij de zand gecontroleerd en tot onze schrik zaten hier ijzer deeltjes op
tevens hebben wij de winkel(animal plaza) waar deze zand gekocht is onze bevindingen meedegedeeld zij zouden het product uit de winkel verwijderen
(VRIJDAG 14-4)_en de leverancier hiervan op de hoogte stellen
Zaterdag (15-4)terug naar deze zaak gegaan en de brief van de doctor en de rekening afgegeven en tot mijn verbazing stonden nog alle zakken schelpenzand gewoon in de zaak,zouden ze die zaterdag eruit halen omdat ze het vergeten waren.
Een nieuwe zak schelpenzand meegenomen en de test met de magneet gedaan en ook hier zeer vele kleine ijzerdeeltjes
Ben zeer benieuwt naar de reactie van de leverancier die ik deze week zou kunnen verwachten
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] IJzerdeeltjes in schelpenzand Versele-Laga
-
Re: IJzerdeeltjes in schelpenzand Versele-Laga
Prima waarschuwing.
Tip: plaats de namen Versele-laga en Animal Plaza in de topictitel erbij ivm. de zoekmachines. Het is dan makkelijker te vinden.
Tip: plaats de namen Versele-laga en Animal Plaza in de topictitel erbij ivm. de zoekmachines. Het is dan makkelijker te vinden.
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Heeft u dit ook al aangegeven, bij de VWA ( vind het afschuwelijk dat bepaalde zaken omtrent dieren onder de VWA vallen) misschien kunnen zij iets betekenen of anders het ministerie van economische zaken, waar ook een deel van het dieren beleid onder is gebracht ( heel apart maar waar)
-
hierbij de verdere ontwikkelingen van mijn verhaal dat ik vorige week plaatste over ijzerdeeltjes in schelpenzand van prestige gekocht bij animal plaza
Zaterdag hebben ze bij animal plaza dit product direct uit de winkel verwijderd, dat dit vrijdag niet gelukt was komt doordat wij vrijdag pas tegen sluitingstijd ons probleem daar gemeld hadden,
Animal plaza heeft contact met de leverancier gehad die ook dinsdag bij hun is langsgeweest , van dit alles hebben zij mij ook op de hoogte gehouden,
Tevens heeft de leverancier ook mij gebeld en mij medegedeeld dat zij dit probleem direct zouden onderzoeken, en mij hier nog van op de hoogte zouden houden,
Bij deze een dank voor de medewerkers van animal plaza voor het snelle
Zaterdag hebben ze bij animal plaza dit product direct uit de winkel verwijderd, dat dit vrijdag niet gelukt was komt doordat wij vrijdag pas tegen sluitingstijd ons probleem daar gemeld hadden,
Animal plaza heeft contact met de leverancier gehad die ook dinsdag bij hun is langsgeweest , van dit alles hebben zij mij ook op de hoogte gehouden,
Tevens heeft de leverancier ook mij gebeld en mij medegedeeld dat zij dit probleem direct zouden onderzoeken, en mij hier nog van op de hoogte zouden houden,
Bij deze een dank voor de medewerkers van animal plaza voor het snelle
Ts meldt in een ander topic dat ze pas vrijdag aan het einde van de dag het probleem hebben aangekaart. Dan is het niet gek dat het zaterdagmorgen nog niet is verwijderd.Mucha schreef:Gewoonweg schandalig.mercedescl600 schreef:tevens hebben wij de winkel(animal plaza) waar deze zand gekocht is onze bevindingen meedegedeeld zij zouden het product uit de winkel verwijderen
Zaterdag (15-4)terug naar deze zaak gegaan en de brief van de doctor en de rekening afgegeven en tot mijn verbazing stonden nog alle zakken schelpenzand gewoon in de zaak,zouden ze die zaterdag eruit halen omdat ze het vergeten waren.
Dat komt op mij over als desinteresse of laksheid.
Ook wordt gemeld dat de winkel wel degelijk deze zaak serieus aanpakt.
Twee topics samengevoegd.
Hoe is het afgelopen, hopelijk is het probleem opgelost:-)