LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] website neckermann.com falliet

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
LFvdPoel

website neckermann.com falliet

Ongelezen bericht door LFvdPoel »

Vorige week, 5 mei, heb ik een bestelling geplaatst bij neckermann.com en betaald via ideal. Het product is niet geleverd en nu blijkt dat het bedrijf in 2015 failliet is verklaard. Het geld ben ik kwijt, maar wat ik niet begrijp is dat je middels website nog steeds producten kan bestellen en daardoor je geld kwijt bent.
Mijn vraag is wie stopt zo'n website of de betalingen via ideal en hoe krijg ik mijn geld terug?

Onverwachts zijn de bestelde producten, dinsdag 30 mei, alsnog geleverd
Laatst gewijzigd door LFvdPoel op 31 mei 2017 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.

16again

Re: website neckermann.com falliet

Ongelezen bericht door 16again »

Volgens mij betreft de website een doorstart, en kijk je dus niet tegen 2 jaar paginas aan. Wellicht volgt levering nog

Jetsertje

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Het huidige bedrijf Neckermann.com Webshop B.V. https://www.kvk.nl/orderstraat/product- ... q=60683619 is niet failliet.

Maar gezien de klachten zal het bedrijf binnenkort vast ook weer failliet zijn. Daarvoor had je natuurlijk ook even eerst kunnen zoeken op het web naar de naam. Google geeft namelijk al direct de suggestie "Neckermann failliet" en dan zie je dus dat het niet goed gaat met het bedrijf. Dat zou voldoende reden moeten zijn te bedenken of je wel moet beginnen aan het risico dat je het geld hier kwijt bent.

EDMark
Contacteer:

Ongelezen bericht door EDMark »

16again schreef:Volgens mij betreft de website een doorstart, en kijk je dus niet tegen 2 jaar paginas aan........
Het gaat volgens mij ook om een doorstart. Gezien de (recente) ervaringen hier, geen high hopes...

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

LFvdPoel schreef:Vorige week heb ik een bestelling geplaatst bij neckermann.com en betaald via ideal. Het product is niet geleverd en nu blijkt dat het bedrijf in 2015 falliet is verklaard. Het geld ben ik kwijt, maar wat ik niet begrijp is dat je middels website nog steeds producten kan bestellen en daardoor je geld kwijt bent.
Mijn vraag is wie stopt zo'n website of de betalingen via ideal en hoe krijg ik mijn geld terug?
De winkels van Neckermann.com zijn eind 2016 al gesloten ivm faillisement. Het zal dus ook niet zo lang meer duren voordat de webshop ook failliet is. Er zijn iig al veel klachten te vinden.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Speculeren en daar hebben we niks aan...vooralsnog niet failliet. Als TS het niet vertrouwd dan koop direct ongedaan maken en geld terug laten storten.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Het product is niet geleverd kan veel betekenen, en evenzoveel oorzaken hebben. Wat zegt Neckermann zélf over het niet leveren? En zoals al gezegd, je kan conform de wet koop-op-afstand je bestelling annuleren, check anders voor details even de site van consuwijzer.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je na een doorstart niet de oude klanten schadeloos stelde... die wachten nu al 2 jaren!

Zal ik nu weer een webshop starten en dan regelmatig failliet gaan en doorstarten?
Dat leverde meer op dan normaal leveren en hard werken????

Nee, ik weet dat als ik nu onder de prijs van Media Markt goederen aanbied ik groter kan worden via zoekmachine als Kieskeurig maar of ik daarna hier nog welkom ben?
Neckermann klaagde over ons en andere forums maar als je na een doorstart zowel de garantie als niet geleverde niet overnam, alleen de naam moet je niet klagen als je alweer failliet gaat en sinds de doorstart meer kosten als winst maakte!

Gesloten