LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] POSTNL stuurt post gedurende 4 weken retour afzender

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
tamarakrijgtgeenpost
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mei 2017 03:17

POSTNL stuurt post gedurende 4 weken retour afzender

Ongelezen bericht door tamarakrijgtgeenpost »

Ik ontvang al 4 weken geen post meer via POSTNL, mijn post gaat ongevraagd retour afzender. Ik heb 3 keer dezelfde klacht ingediend via klantenservice van POSTNL maar helaas wordt er niets gedaan met deze klachten, geen idee meer wat ik kan doen om POSTNL deze klachten op te laten pakken. Ik krijg geen terugkoppeling van mijn klacht, bel wel met klantenservice en twitter maar helaas, volgende week 5e week zonder post Ik word er serieus wanhopig van ...

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: POSTNL stuurt post gedurende 4 weken retour afzender

Ongelezen bericht door sjohie »

tamarakrijgtgeenpost schreef:Ik ontvang al 4 weken geen post meer via POSTNL, mijn post gaat ongevraagd retour afzender. Ik heb 3 keer dezelfde klacht ingediend via klantenservice van POSTNL maar helaas wordt er niets gedaan met deze klachten, geen idee meer wat ik kan doen om POSTNL deze klachten op te laten pakken. Ik krijg geen terugkoppeling van mijn klacht, bel wel met klantenservice en twitter maar helaas, volgende week 5e week zonder post Ik word er serieus wanhopig van ...
Kan het zijn dat iemand om je te pesten een verhuisservice oid in jouw naam heeft aangevraagd bij PostNL?

tamarakrijgtgeenpost
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mei 2017 03:17

Re: POSTNL stuurt post gedurende 4 weken retour afzender

Ongelezen bericht door tamarakrijgtgeenpost »

heb ik ook al aan gedacht, maar post gaat retour afzender, weet niet of dat bij verhuisservice ook kan, misschien als iemand mijn post naar een niet bestaand adres laat doorsturen. Kijk dat zijn nu vragen die je helaas niet aan postnl kunt stellen, was daar de klantenservice maar voor, helaas zij registreren alleen klacht.
Laatst gewijzigd door tamarakrijgtgeenpost op 12 mei 2017 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.

tamarakrijgtgeenpost
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 mei 2017 03:17

Re: POSTNL stuurt post gedurende 4 weken retour afzender

Ongelezen bericht door tamarakrijgtgeenpost »

ik heb nu het idee om mijn post door te laten sturen, van mijn huidige adres naar mijn huidige adres (zelfde adres dus) dan wordt waarschijnlijk nadat post door de sorteermachine is nog nabehandeld door een postnl medewerker, geen idee of dit werkt, wil weer post

stofzuigertje

Re: POSTNL stuurt post gedurende 4 weken retour afzender

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Voldoet jou brievenbus aan de eisen?

In buitengebieden willen ze een bus op beperkt aantal meters van openbare weg.
Daar bezorgen ze dan waarschuwing en bij niet plaatsen gaat het retour.
Ik weet iets van 10 meter of zo...

Ook hekjes openen is veel werk voor bezorger dus een tuinhek zonder brievenbus aan de straat mogen ze ook retour sturen.
Dit zijn de regels, want met post in je handen een hekje openen en dat in hele wijk.....
En krijgen je buren wel post?

gewicht
Berichten: 87
Lid geworden op: 18 nov 2009 19:28

Re: POSTNL stuurt post gedurende 4 weken retour afzender

Ongelezen bericht door gewicht »

Als aanvulling op de reactie van "stofzuigertje, de afstand is 10 meter van de openbare weg is de brievenbus verder dan is een buitenbus verplicht en die moet dan zo dicht mogelijk aan de openbare weg staan. Dat is meestal dan de erfgrens. Ook kunnen er problemen zijn met een hond of een ander niet vriendelijk beest. Maar je behoort altijd eerst schriftelijk te worden gewaarschuwd. Pas als dat geen resultaat oplevert wordt met ingang van de gecommuniceerde datum de post retour gestuurd. Omdat klagen bij de klantenservice niet helpt denk ik toch echt dat ts niet het gehele verhaal verteld.

Nijogeth
Berichten: 10152
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: POSTNL stuurt post gedurende 4 weken retour afzender

Ongelezen bericht door Nijogeth »

gewicht schreef:Ook kunnen er problemen zijn met een hond of een ander niet vriendelijk beest. Maar je behoort altijd eerst schriftelijk te worden gewaarschuwd.
Maar hoe gaat dat dan in zijn werk? De postbode kan de post niet bezorgen vanwege een onvriendelijk dier, maar die ene brief zou hij wel kunnen bezorgen?

Gesloten